ik vind het tof omdat ze weten dat het van een comic book is en het niet te serieus nemenquote:
We moesten een Engels brief schrijven, die heb ik al af.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Let verdomme op. Zo leer je niks en blijf je hier hele dagen hangen omdat je geen baan hebt.
Ik ben ook bekend met de comics en er zijn heel veel homages zoals bepaalde shots in de series te vindenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind het tof omdat ze weten dat het van een comic book is en het niet te serieus nemen
gorilla's met psychische krachten en pratende haaimensen
Doe het nog een keer.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
We moesten een Engels brief schrijven, die heb ik al af.
Ja maar ik zit nu op een Macbookquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben jij zo'n drollenbak die in de les gewoon op zijn mobieltje zit
DAN STAAR JE MAAR LEKKER UIT HET RAAM ZOALS ALLE ANDERE NORMALE KINDERENquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
We moesten een Engels brief schrijven, die heb ik al af.
echt, vroegah was je daarvoor je mobiel de rest van de dag kwijtquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben jij zo'n drollenbak die in de les gewoon op zijn mobieltje zit
ik ben wel bang dat SHIELD er mee gaat stoppen, het komende seizoen wordt uitgezonden op een dag en tijdstip die bijna nooit kijkers trekt voor ABC. dan hebben ze er niet zoveel vertrouwen meer inquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook bekend met de comics en er zijn heel veel homages zoals bepaalde shots in de series te vinden
neeeeeee plsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik pak nu de bus naar het Canisius College.
ligt aan de docentquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
echt, vroegah was je daarvoor je mobiel de rest van de dag kwijt
nja, het verhaal is dan ook wel een beetje over zn top heenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat SHIELD er mee gaat stoppen, het komende seizoen wordt uitgezonden op een dag en tijdstip die bijna nooit kijkers trekt voor ABC. dan hebben ze er niet zoveel vertrouwen meer in
klopt, die stellen ook niks meer voorquote:
ik vind van niet, ze kunnen wel even doorgaan met de Inhumans. wel vind ik het jammer dat ze steeds hun verhaallijnen aanpassen aan de films maar de films doen net alsof de series niet bestaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:41 schreef gianni61 het volgende:
nja, het verhaal is dan ook wel een beetje over zn top heen
gtst zal eeuwig blijven bestaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb wel gevoel dat er paar series zijn die ermee gaan kappen, jammer wel.
agents carter komt geen nieuw seizoen meer van he?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind van niet, ze kunnen wel even doorgaan met de Inhumans. wel vind ik het jammer dat ze steeds hun verhaallijnen aanpassen aan de films maar de films doen net alsof de series niet bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |