Toch niet elke dag een wesp hè?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ach, ik ben blut, woon bij mijn ouders met mijn 24 jaar en ben dagelijks in paniek. Dat is ook niet alles.
ik vind het altijd erg mooi hoe Braddie het script van zijn filmpje in de descriptie zet, hij weet hoe kostbaar de vrije tijd van zijn kijkers is.quote:
Kijk je ondertussen al wel Dark Matter?quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had laatst 51 afleveringen van iets in een paar dagen gekeken dus komt ooit wel goed
ben bij S02E05 maar vind het maar een saaie boel allemaalquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kijk je ondertussen al wel Dark Matter?
Ja, ik vind het ook iets minder geworden eigenlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben bij S02E05 maar vind het maar een saaie boel allemaal
wel vind ik die nieuwe zwarte chick ook zeer goed te doen
het was nooit echt super hoogstaande kwaliteitquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook iets minder geworden eigenlijk.
Maar je kijkt het welquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was nooit echt super hoogstaande kwaliteit
Gothamquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
Terwijl je echte kwaliteit zoals Gotham niet kijkt
als ik dat niveau acteerwerk wil zien kijk ik wel gooische vrouwenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:05 schreef HPLC het volgende:
Terwijl je echte kwaliteit zoals Gotham niet kijkt
Gewoon eigenwijsquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dat niveau acteerwerk wil zien kijk ik wel gooische vrouwen
Hij staat erboven hoor, je zal falen in je missiequote:
Een van de betere series op dit moment met ook gewoon goed acteerwerk.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik dat niveau acteerwerk wil zien kijk ik wel gooische vrouwen
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij staat erboven hoor, je zal falen in je missie
Je snapt dat ik er nu alles aan ga doen om je te breken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word nooit afgezeken hoor
Ik ben net Rambo, niet te brekenquote:Op woensdag 31 augustus 2016 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je snapt dat ik er nu alles aan ga doen om je te breken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |