abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170827156
Deze week zit Kristel bij Gert op de boot in Gert Late Night, waarin ze met twee andere gasten een week lang op de boot verblijft en 's avonds een talkshow-achtig programma maken.

Maandagavond was de eerste aflevering, waarin te zien is hoe ze aankomt op de boot (vanaf 7:51), en ze het nog even hebben over James Cooke en Alice in Wonderland. En aan het einde bevestigt ze nogmaals dat ze voorlopig geen zangcarrière voor ogen heeft (vanaf 48:41).

Gisterenavond was de tweede aflevering, waarin Kristel zelf ook wat meer ingaat op hoe ze het vroeger niet erg breed gehad hebben (vanaf 26:45). Ze heeft het er al wel eerder over gehad, maar ik had het idee dat ze er steeds beter over kan praten. En aan het einde gaat ze nog wat meer in op het verliezen van haar twee zussen (vanaf 47:03).
pi_170874695
Afgelopen avond zond Vier de vierde aflevering uit van het tweede seizoen van Perfect met Karen:

Deze keer slaan de vijf bekende Vlamingen aan het 'consuminderen'. Volgens de boekjes is Marie Kondo dé opruimgoeroe van het moment. Karen doet dan ook een poging om haar wijze raad op te volgen. John en Goedele wagen zich aan een digitale detox. En Gilles schakelt hulp in bij het opruimen van zijn kleerkast. Tenslotte ondernemen ze ook samen een kampeertrip onder het motto: terug naar de basis. Maar kunnen onze vijf bekende Vlamingen het met minder stellen? En worden ze daar ook effectief gelukkiger of perfecter van?

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_171019998
TV-tip: vanavond Karen bij Van Gils & gasten op één. Ze komt vertellen hoe het haar tot nu toe is vergaan bij Perfect. Het programma begint rond 21:45 uur.
pi_171043823
Afgelopen avond zond Vier de vijfde aflevering uit van het tweede seizoen van Perfect met Karen:

Deze week volgen de vijf bekende Vlamingen de tips uit de boekjes om mentaal in balans te geraken. Zo gaat de voltallige groep vijf ritmes dansen in Antwerpen én leent Gilles de hond van een collega, want een huisdier zou je rustiger maken. Maar is dat ook zo? Karen zoekt haar heil in moodsprays terwijl John gelooft in de therapeutische werking van zingen. Zijn stressniveau kent hierdoor een spectaculaire daling. Maar dat van zijn collega's daarentegen...

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_171214230
Afgelopen avond zond Vier de zesde aflevering uit van het tweede seizoen van Perfect met Karen:

Onze vijf bekende Vlamingen binden deze week de strijd aan met hun gebrek aan motivatie. Zo volgt Goedele tips om de kracht te vinden om te blijven lopen en probeert Karen, nog maar eens, discipline te kweken om 's ochtends uit haar bed te komen én te blijven. Wat meer wilskracht zal trouwens iedereen van pas komen, want loopcoach Johan vindt het hoog tijd voor een evaluatie. Wie is klaar voor de 20 km door Brussel en wie moet nog een tandje bijsteken?

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_171280529
Karen heeft vandaag de 20 km van Brussel gelopen en ze heeft de eindstreep gehaald in 2 uur, 47 minuten en 54 seconden. Proficiat Karen!
  maandag 29 mei 2017 @ 11:37:00 #207
436222 Japepk
Padvinder
pi_171296727
Tijd voor weer wat nieuws over de échte K3 tegenwoordig: Tim Douwsma en Nicolette van Dam gaan in Love Cruise meespelen. Ik ben benieuwd of deze film een aanzetje vormt tot een nieuwe wereld om deze K3. Net als Rosie, Marcel en Bas bij KKJ. Het valt me wel op dat Studio100 altijd van die rashollanders uitzoekt om mee te spelen met hun vlaamse popgroep. Nooit eens een zachte G ofzo.
't Echte en 't ware!
pi_171305198
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 11:37 schreef Japepk het volgende:
Tijd voor weer wat nieuws over de échte K3 tegenwoordig: Tim Douwsma en Nicolette van Dam gaan in Love Cruise meespelen. Ik ben benieuwd of deze film een aanzetje vormt tot een nieuwe wereld om deze K3. Net als Rosie, Marcel en Bas bij KKJ. Het valt me wel op dat Studio100 altijd van die rashollanders uitzoekt om mee te spelen met hun vlaamse popgroep. Nooit eens een zachte G ofzo.
Jacques Vermeire (Marcel) is wel degelijk een Vlaming. Maar goed, het ziet ernaar uit dat Tim (Alex) wellicht de nieuwe superhunk wordt van de meiden. Hij is wat ouder dan zijzelf, maar alleszins 15 jaar jonger dan Winston (Bas).

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 30-05-2017 00:41:40 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 23:23:02 #209
436222 Japepk
Padvinder
pi_171315793
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 17:41 schreef Riparius het volgende:

[..]

Jacques Vermeire (Marcel) is wel degelijk een Vlaming. Maar goed, het ziet er naar uit dat Tim (Alex) wellicht de nieuwe superhunk wordt van de meiden. Hij is wat ouder dan zijzelf, maar alleszins 15 jaar jonger dan Winston (Bas).
Ik bedoelde dan ook rashollanders als in, wanneer ze Nederlandse acteurs zoeken. Jacques 'DDT' Vermeire ken ik wel ja :P
't Echte en 't ware!
pi_171352374
Jacques en Winston doen mee in de film trouwens :)
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:01:42 #211
436222 Japepk
Padvinder
pi_171371704
Leuk! Dan ben ik benieuwd naar het verhaal. Of zouden ze enkel een cameo hebben?
't Echte en 't ware!
pi_171385359
Vanavond zond Vier de zevende aflevering uit van het tweede seizoen van Perfect met Karen:

Deze week staat alles in het teken van de gevreesde 20 km door Brussel. Om volledig ontspannen en in topvorm aan de start te verschijnen, volgen onze vijf bekende Vlamingen een laatste keer de tips uit de boekjes. Karen en Goedele kiezen voor de geneugten van een vino-therapie én ze testen het effect van slakkenslijm op hun huid. Dit terwijl de mannen zich laten ontharen om (nog) aerodynamischer te zijn tijdens het lopen. Maar helpen al deze tips wel? Wie slaagt in het einddoel? En wie schrijft de 20 km door Brussel op zijn of haar naam?

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_171398633
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:01 schreef Japepk het volgende:
Leuk! Dan ben ik benieuwd naar het verhaal. Of zouden ze enkel een cameo hebben?
Denk het niet, Winston bleef een paar dagen op de boot waar ze filmen.
pi_171560343
Vanavond zond Vier de laatste aflevering uit van het tweede seizoen van Perfect met Karen:

8 weken geleden stortte Karen Damen zich samen met vier andere bekende Vlamingen in een experiment om zo perfect mogelijk te gaan leven volgens de tips van de boekjes. Samen namen ze hun slechte gewoontes onder de loep én stelden ze zich een duidelijk einddoel: de 20 km door Brussel. Hierin slaagden ze intussen allevijf - ieder op zijn manier weliswaar. Maar zijn ze ook hun slechte gewoontes kwijt? Daar komen we vandaag achter. Is John nog steeds gestopt met roken? Is Goedele blijven sporten? En is Karen überhaupt één tip écht blijven volgen?

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_171579379
quote:
Ik vind m leuk :)
pi_171579529
Vind 't sowieso de meest K3-waardige clips sinds Jodelee.
pi_171580953
Prima clip, maar waarom is het haar van Marthe niet meer echt zwart?
pi_171670393
Breaking news: Kristel stopt per direct als manager van de nieuwe K3. Waarom zou ze dit doen, zo plotseling zonder vooraankondiging?
pi_171670521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:01 schreef Riparius het volgende:
Breaking news: Kristel stopt per direct als manager van de nieuwe K3. Waarom zou ze dit doen, zo plotseling zonder vooraankondiging?
2,5 jaar nu.. misschien liep het contract af?
Bericht dat ze het overdraagt aan de 'ervaren' professionals vind ik ook een beetje suggereren dat haar functie misschien ook altijd meer voor de vorm was. Om fans vd oude K3 aan boord te houden, of als tegemoet koming voor het beeindigen vd groep.
pi_171670684
Misschien wil ze ook gewoon wat meer tijd doorbrengen met haar gezin.
pi_171670996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 17:05 schreef Maartel het volgende:

[..]

2,5 jaar nu.. misschien liep het contract af?
Bericht dat ze het overdraagt aan de 'ervaren' professionals vind ik ook een beetje suggereren dat haar functie misschien ook altijd meer voor de vorm was. Om fans van de oude K3 aan boord te houden, of als tegemoetkoming voor het beëindigen van de groep.
Ze was ruim 1,5 jaar manager, namelijk vanaf november 2015 (en dus niet 2,5 jaar en ook niet vanaf april 2016 zoals de VRT schrijft). Dat haar functie er was om oude fans aan boord te houden geloof ik niet zo, want zeker de laatste tijd was ze nauwelijks zichtbaar en verscheen ze ook nauwelijks meer samen met HKM in de media. Ik had altijd het idee dat ze zelf graag in dienst wilde blijven bij Studio 100 om zo verzekerd te zijn van een vast inkomen (en ik meen dat ze daar ook wel eens iets over heeft door laten schemeren, ik weet alleen niet meer waar). Daarom vraag ik me af of haar plotselinge vertrek misschien te maken heeft met meningsverschillen met Studio 100 over de te volgen koers met de nieuwe K3?
pi_171681789
Haar functie als manager had volgens mij (officieel) als bedoeling om HKM de roem in te begeleiden, omdat er voor hun al gelijk veel op het programma stond qua tv-programma's, optredens, etc (in tegenstelling tot wanneer zijzelf begon met Karen en Kathleen, en met Josje waren zij en Karen uiteraard altijd al aanwezig). Ik kan me voorstellen dat nu (na twee albums, twee theatertours en allerlei tv-shows) HKM veel geleerd hebben, en niet (meer) zo maar overweldigd zullen worden, dus kan Kristel niet meer zo veel doen.

Daarbij had ikzelf altijd het idee dat ze het als een soort van therapeutische baan had, omdat ze ook al meerdere keren in interviews heeft verteld dat K3 altijd deel van haar is, een kindje van haar is, oftewel dat ze het moeilijk is om los te laten. Op deze manier hoefde ze niet volledig afscheid te nemen en kon ze toch nog enige controle houden of K3 op een goede manier voortgezet werd. Maar misschien dat ze het toch allemaal een beetje heeft kunnen afsluiten en wil ze verder naar nieuwe dingen, zoals presenteren of acteren.
pi_171708619
Hans Bourlon gisteravond bij Van Gils en gasten: Voor mij is Kristel altijd de K3 der K3's geweest.
pi_171709876
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:40 schreef Riparius het volgende:
Hans Bourlon gisteravond bij Van Gils en gasten: Voor mij is Kristel altijd de K3 der K3's geweest.
Leuk ook voor Karen om te horen :')
pi_172327966
TV tip: dinsdag vanaf ca. 21:10 op één Vlaanderen Feest vanaf de Grote Markt in Antwerpen met o.a. een live optreden van K3. Nou ja, live ... De beelden zullen met ongeveer drie kwartier vertraging worden uitgezonden. Ook Karen treedt op, zij brengt Laat ons een bloem van Louis Neefs.

In ander nieuws: Kathleen is momenteel enkele weken in België voor familiebezoek maar ze zal ook een aantal optredens geven, o.a. op de Belgische nationale feestdag op 21 juli. Jammer dat ze er dinsdag niet bij is op de Vlaamse feestdag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Riparius op 11-07-2017 03:23:00 ]
pi_172427945
Voor wie nog even wil nagenieten of ze wil bewaren: de optredens van Karen met Laat ons een bloem en van K3 met Pina Colada van afgelopen dinsdag op het slotfeest van de 11 juli-viering op de Grote Markt in Antwerpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 15-07-2017 00:12:30 ]
pi_172761277
Voor wie het nog terug wil luisteren: op 21 juli was Kathleen te gast in het programma Plage Préférée van Radio 2 (BE), en gisteren was het de beurt aan K3.
pi_172793405
TV tip: net als vorig jaar gaat RTL8 ook deze zomer op de nostalgische tour. Voor de komende week heeft RTL8 elke dag rond 13:00 uur een oude K3 show met Kathleen op het programma staan.

Maandag: K3 de wereld rond
Dinsdag: K3 en het heksenexamen
Woensdag: K3 in Wonderland
Donderdag: K3 Toveren Tour
Vrijdag: K3 en het Toverhart
pi_173128368
Afgelopen avond trad K3 op in Blankenberge als één van de genomineerden voor de Radio 2 Zomerhit. Het optreden is hier terug te kijken. Ze vielen buiten de prijzen, maar de dames gaan zo te horen live wel steeds beter zingen. Of zou dit gewoon het chocopasta effect zijn?
pi_173129796
Ik heb laatst voor het eerst K3 live gezien bij PlopsaCoo (2x zelfs) en ondanks dat je hoorde dat ze niet alles live zongen, was het toch leuk.
Mijn kinderen vonden het ook leuk. Nog op het podium geweest en een ijsje van de meisjes gekregen.
Misschien had ik alleen niet moeten zeggen toen Marthe ons doorstuurde naar Klaasje dat Klaasje toch de favoriet was van mijn oudste :D

[ Bericht 0% gewijzigd door cleany op 14-08-2017 14:32:54 ]
pi_173292960
TV tip: vandaag, maandag, rond 21:55 op één nog een keer de aflevering van Buurman, wat doet u nu? met Josje. Dit programma werd eerder uitgezonden op 19 september 2016.
pi_173311137
Thanks voor de tip, leuk om te zien!
pi_173391591
TV tip: zo meteen bij VTM om 20:30 de tweede aflevering van 2 meisjes op het strand.

In de tweede aflevering zorgen Josje Huisman en Tine Embrechts voor een flinke dosis girlpower. Ze maken het publiek warm voor een reeks Vlaamse artiesten, waaronder K3, Soulsister, Regi, Raymond van het Groenewoud, Niels Destadsbader, Bart Peeters, Van Echelpoel, Laura Tesoro en Nathalie Meskens.

Edit: de volledige aflevering is nu hier te zien en te downloaden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Riparius op 25-08-2017 22:33:37 ]
pi_173446750
Voor de fans van Josje: afgelopen april en mei was Josje te zien in het derde seizoen van Liefde voor muziek, de Vlaamse versie van De beste zangers, waar artiesten bewerkingen brengen van elkaars nummers. De optredens zijn wel terug te kijken op de VTM site, maar alleen apart en ze staan daar erg verspreid. Ik dacht daarom dat het wel leuk zou zijn een compilatie te maken van alle optredens van Josje. Het programma heeft haar geholpen om te bedenken welke richting ze op wil met haar eigen muziek en heeft haar doen besluiten te kiezen voor het Nederlands (hoewel ik zelf vind dat ze het juist in het Engels prima doet). Wellicht zijn haar Nederlandstalige optredens hier dus een voorproefje van haar eerste solo plaat die we naar verluidt in het najaar kunnen verwachten.

Ze bracht de volgende nummers:

Glamorous (Natalia)
Over the Rainbow (Judy Garland)
Ik laat je nooit meer gaan (Isabelle A)
Feeling Me (Lady Linn)
Ontdooi me (Bart Peeters)
Broodje Bakpao in duet met Bart Peeters (Gers Pardoel)
Bagagedrager (Gers Pardoel)
Daar gaat ze (Clouseau)

De compilatie kun je nu hier bekijken en downloaden.
pi_173451947
Zojuist zond Vier de eerste aflevering uit van het nieuwe programma Camping Karen & James.

Karen Damen en James Cooke openen deze zomer hun eigen camping. Ze worden opgeleid tot uitbaters en zetten elke week hun tenten op voor een groep bijzondere gasten: dove mensen, kinderen die lijden aan de verouderingsziekte progeria, mensen met een mentale beperking…

Samen genieten ze van alle campinggeneugten: samen opstaan en gaan douchen, marshmallows eten bij het kampvuur of uit de bol gaan tijdens De Camping Zingt. Maar het duo organiseert ook verrassingen buiten het kampeerterrein: koken in een driesterrenrestaurant, racen met een Ferrari, leren salsadansen, shoppen met Jani, … al de dromen van hun gasten worden waargemaakt.

De eerste aflevering is nu hier terug te kijken en te downloaden.
pi_173589357
Vanavond de tweede aflevering van Camping Karen & James.

Karen en James ontvangen hun eerste bijzondere gasten: vier kinderen met de verouderingsziekte progeria. Het klikt meteen en de jonge bezoekers worden door hun hosts in de watten gelegd. Karen en James schakelen Anthony Kumpen in om hen te laten racen met een Ferrari en nemen hen mee naar een alpacaboerderij. De progeriapatiënten praten open over hun aandoening en ons duo is ontroerd door hun ongelofelijke positieve kijk op het leven.

Nu hier terug te kijken en te downloaden.
  zaterdag 9 september 2017 @ 06:22:34 #238
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_173670592
het lijkt erop dat youtube alle non-singles van k3 op onofficiële accounts heeft verwijderd.
Weet iemand waar ik nog Ster aan de Hemel of Ik sta je bij kan luisteren?
TEAM TAFEL
pi_173680305
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 06:22 schreef rowan634 het volgende:
Het lijkt erop dat youtube alle non-singles van K3 op onofficiële accounts heeft verwijderd.
Weet iemand waar ik nog Ster aan de Hemel of Ik sta je bij kan luisteren?
Er is de afgelopen tijd weer enorm veel verwijderd van YouTube door het agressieve beleid van Studio 100 (daarom is Aaron ook uitgeweken naar Vimeo) maar gek genoeg staan veel K3 nummers inclusief albumtracks wel in het door YouTube zelf automatisch aangemaakte K3 Topic account. Maar bijzondere nummers die niet op de reguliere albums zijn verschenen zitten daar niet bij.

Ster aan de hemel staat niet op de originele uitgave van het Alle kleuren album maar wel op de limited edition 2CD uitgave en op de 2CD heruitgave van 2008 inclusief karaoke versies (maar op die laatste twee ontbreekt weer het gordellied van K3 dat wel als bonustrack op de originele uitgave staat). Daarnaast staat het samen met de karaoke versie ook nog op het gelijknamige album dat alleen verkrijgbaar was via een actie van frisdrankfabrikant 3ES. Ik sta je bij is alleen uitgebracht als tweede track op de CD single Verliefd.

Ik weet niet hoe het zit met streaming diensten zoals Spotify of met iTunes, maar daar zullen ze ook wel niet te vinden zijn. Zelf heb ik geen vertrouwen in online diensten juist omdat die op ieder moment kunnen besluiten een nummer niet meer aan te bieden of het nooit hebben aangeboden, daarom wil ik zelf altijd nog alles waar ik aan hecht in fysieke vorm hebben, hetzij als officiële uitgave hetzij als gedownload of geript materiaal op eigen gegevensdragers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 09-09-2017 21:56:23 ]
  maandag 11 september 2017 @ 03:54:19 #240
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_173706824
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:45 schreef Riparius het volgende:

[..]

Er is de afgelopen tijd weer enorm veel verwijderd van YouTube door het agressieve beleid van Studio 100 (daarom is Aaron ook uitgeweken naar Vimeo) maar gek genoeg staan veel K3 nummers inclusief albumtracks wel in het door YouTube zelf automatisch aangemaakte K3 Topic account. Maar bijzondere nummers die niet op de reguliere albums zijn verschenen zitten daar niet bij.

Ster aan de hemel staat niet op de originele uitgave van het Alle kleuren album maar wel op de limited edition 2CD uitgave en op de 2CD heruitgave van 2008 inclusief karaoke versies (maar op die laatste twee ontbreekt weer het gordellied van K3 dat wel als bonustrack op de originele uitgave staat). Daarnaast staat het samen met de karaoke versie ook nog op het gelijknamige album dat alleen verkrijgbaar was via een actie van frisdrankfabrikant 3ES. Ik sta je bij is alleen uitgebracht als tweede track op de CD single Verliefd.

Ik weet niet hoe het zit met streaming diensten zoals Spotify of met iTunes, maar daar zullen ze ook wel niet te vinden zijn. Zelf heb ik geen vertrouwen in online diensten juist omdat die op ieder moment kunnen besluiten een nummer niet meer aan te bieden of het nooit hebben aangeboden, daarom wil ik zelf altijd nog alles waar ik aan hecht in fysieke vorm hebben, hetzij als officiële uitgave hetzij als gedownload of geript materiaal op eigen gegevensdragers.
dank Riparius! heb de gordel is er weer gelukkig nog op het originele album uit 2000 staan
TEAM TAFEL
pi_173720403
Vanavond de derde aflevering van Camping Karen & James.

Karen en James krijgen deze week jongeren met een visuele beperking op bezoek op de camping. Zoals iedere week hebben Karen en James enkele verrassingen in petto. Zo zorgen ze voor een heuse restyling van hun gasten door Zo Man Zo Vrouw-stijlicoon Jani Kazaltzis. Ze maken samen de Carré onveilig en doorstaan doodsangsten tijdens een spannende death ride.

Nu hier te bekijken en te downloaden.

Noot: deze aflevering is hier tevens beschikbaar met audiodescriptie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Riparius op 11-09-2017 22:36:54 ]
pi_173863340
Vanavond de vierde aflevering van Camping Karen & James.

Op hun camping verwelkomen Karen en James deze week een groep mensen met een mentale beperking. Samen stappen ze in een zomers avontuur vol spelletjes, waterpret, een heuse motorrit, een pretparkbezoek en culinair genot. De gasten steken hun handen uit de mouwen in driesterrenrestaurant Hertog Jan, waar ze samen met chef Gert De Mangeleer een topgerecht klaarmaken.

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_173996017
Vanavond de vijfde aflevering van Camping Karen & James.

Karen en James hebben een weekje rust op hun camping. Toch hebben ze de handen vol, want er staat een heuse evacuatie en brandoefening gepland. Het duo moet alles in goede banen leiden, maar echt vlot lukt dat niet. De meidengroep K3 nodigt zichzelf uit en blijft een nachtje kamperen. Samen met Karen en James voeren ze gesprekken over liefde, trouwen, verdriet en verlies. Maar er wordt vooral veel gelachen.

Nu hier te bekijken en te downloaden.
pi_174095620
quote:
Tja ... wat moet ik hiervan zeggen? De video kreeg binnen enkele uren zoveel méér dislikes in verhouding tot het aantal likes dat ze die maar gauw op verborgen heeft gezet, en de commentaren liegen er ook niet om. Lijkt me slechts een kwestie van tijd tot de commentaren ook uit worden gezet. Ik ga er zelf niets negatiefs over zeggen omdat ze dat niet verdient en ze al veel te veel onterechte shit over zich heen heeft gekregen, maar dit is toch wel heel iets anders dan ik op grond van haar passage in Liefde voor muziek had verwacht (zie mijn compilatie van haar optredens hierboven).

Zoals ik al eerder opmerkte vond ik dat ze het juist in het Engels goed deed bij Liefde voor muziek, en eerder, bij de live optredens in maart 2016 voor MNM, leek ze er zelf ook er de voorkeur aan te geven om na haar K3 periode in het Engels te gaan zingen. Maar kennelijk is ze daar toch van teruggekomen na haar deelname aan Liefde voor muziek, wellicht deels omdat ze tot de conclusie is gekomen dat het in ieder geval in Vlaanderen niet verstandig is om in dezelfde vijver te gaan vissen als absolute toppers zoals Natalia en Lady Linn (ze zei ook letterlijk: ik ben geen Natalia). Nu ze dan toch voor het Nederlands heeft gekozen mis ik in haar nieuwe single en bijbehorende video wel de Josje zoals we die zagen in haar versie van het Gers Pardoel nummer Bagagedrager en waarvan zowel Gers Pardoel zelf als Bart Peeters zeiden dat ze superstoer maar toch echt lief was. Zie ook haar optreden bij MNM:


Opmerkelijk: na wat research vond ik dat Josje al lang geleden haar VOF (Vennootschap onder firma) heeft opgericht samen met haar moeder. De akte is opgesteld op 13 mei 2013, en uit de omschrijving van de doelstellingen van de vennootschap blijkt dat deze is gericht op het zelfstandig uitoefenen van het artiestenberoep (zingen, presenteren, acteren, optreden, schrijven e.d.). Hieruit zouden we de conclusie kunnen trekken dat Josje medio 2013 al de intentie had om uit K3 te stappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 30-09-2017 19:36:16 ]
pi_174095801
Ik vind het nummer echt verschrikkelijk slecht. Althans, de tekst. Het melodietje gaat wel. Maar de tekst, verschrikkelijk. Zelfs ik kan denk ik nog wat beters schrijven.
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:09:50 #248
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_174122002
quote:
Nu ik de trailer heb gezien mag ik eindelijk zeggen dat ik heb gefigureerd voor deze film haha. Waren leuke dagen op de SS Rotterdam.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_174122482
quote:
1s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:09 schreef G-Pier het volgende:

[..]

Nu ik de trailer heb gezien mag ik eindelijk zeggen dat ik heb gefigureerd voor deze film haha. Waren leuke dagen op de SS Rotterdam.
Bedoel je hiermee te zeggen dat je ook bent te zien in deze trailer?
  zondag 1 oktober 2017 @ 20:33:58 #250
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_174122731
quote:
0s.gif Op zondag 1 oktober 2017 20:25 schreef Riparius het volgende:

[..]

Bedoel je hiermee te zeggen dat je ook bent te zien in deze trailer?
Nèt niet te zien in de trailer. Ben ook benieuwd of ze de scene waar ik in zit ook daadwerkelijk gaan gebruiken.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')