Een president kan sowieso alleen nuances aanbrengen.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar laten we wel wezen, met Clinton gaat er weinig veranderen en dat is precies wat de geldschieters willen.
En het is ook logisch. Als jij als bedrijf in twee partijen geld hebt zitten ga je niet partij drie en vier uitlichten als geschikte kandidaten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Getting money out of politics toch
Democratie sowieso een matig systeem.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:09 schreef Typisch het volgende:
Wat een kenker systeem is het ook daar, nondeju.
Ik denk dat ze gewoon verder gaat met waar Obama mee bezig was, maar dan met een beetje extra oorlog ja.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een president kan sowieso alleen nuances aanbrengen.
Ik denk dat haar buitenland beleid wat extremer zal zijn dan Obama.
Mwah, dat weet ik niet. Dat kan je achteraf toch niet objectief bekijken. Misschien kunnen tegenstanders zijn uitspraken dan juist beter relativeren omdat ze nu de uitkomst van de tegenpartij zien. geen ideequote:Op donderdag 1 september 2016 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zal het toch wel zijn:
Onder Trump was het erger geweest.
Het punt is dat mensen enorm bang zijn voor verandering.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, dat weet ik niet. Dat kan je achteraf toch niet objectief bekijken. Misschien kunnen tegenstanders zijn uitspraken dan juist beter relativeren omdat ze nu de uitkomst van de tegenpartij zien. geen idee
En heeft midden-oosten mede helpen escaleren.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
Daar hoor je echt veel te weinig over, Obama wordt gezien als een held in de rest van de wereld maar onder zijn bewind is het surveillance gedeelte echt de spuigaten uitgelopen.
En de zorgkosten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:15 schreef Typisch het volgende:
Daar hoor je echt veel te weinig over, Obama wordt gezien als een held in de rest van de wereld maar onder zijn bewind is het surveillance gedeelte echt de spuigaten uitgelopen.
Kwalijk.
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.quote:
Geen weldenkend mens vind dit systeem goed.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.
Het is ook moeilijk om dat in een keer goed te doen denk ik, daar is meer voor nodig.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Obamacare wat op een extreme mislukking dreigt uit te lopen, wat door beide partijen erkent wordt als een speeltje voor de zorgverzekeraars.
Je krijgt hierdoor nu dingen als de Epipen, die geloof ik gister in het nieuws was.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen goed inzicht in Obamacare maar een systeem waar iedereen verplicht verzekerd is (zoals bij ons) vind ik wel iets positiefs.
Waarom precies niet dan?quote:Op donderdag 1 september 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens vind dit systeem goed.
Zeker als je vind dat bedrijfsleven te veel invloed heeft.
Maar dat ligt dan toch aan de uitvoering? Hier is dat niet zo extreem.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Middenklasse verzekeringen die van ~100 dollar naar 500-600 gaan.
Medicijnen voor chronisch zieken die tig keer de lucht in gaan omdat verzekeraars nu veel meer vrijheid hebben in het weigeren van medicijnen.
Omdat Obama gewoon een 1-2tje heeft gemaakt met verzekeraars om medicijnen de lucht in te krijgen, verzekeringen veel en veel duurder te maken voro iedereen behalve de straatarmen. En het recht geven om polissen zomaar eenzijdig te annuleren.quote:
Het komt vooral omdat Obama toestemming heeft gegeven voor eenzeidig annuleren van polissen onder de nieuwe wetgeving.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch aan de uitvoering? Hier is dat niet zo extreem.
Dat is niet zo fijn nee.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zorgverzekeraar kon zeggen. Onder de nieuwe wetgeving ACTA is deze polis niet meer geldig, uw nieuwe tarief is 4-5x zo hoog. Danku zeker.
En als chronisch zieke mocht je meer gaan betalen.
OBAMAGOD.
Als je voor eht waanidee bent voor verplichte verzekeringen moet je het uitvoeren als single payer healthcare.quote:
Don't bite the hand that feedsquote:Op donderdag 1 september 2016 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
En forse beperkingen opleggen aan de farmaceutische industrie.
Het werkt verder ook niet.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Don't bite the hand that feeds
En nog is het allemaal rotzooi.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:27 schreef Typisch het volgende:
Vandaag toevallig aan buitenlanders uit proberen te leggen hoeveel keuze wij hebben als we gaan stemmen, qua partijen en namen e.d. Ze geloofde het niet.
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nog is het allemaal rotzooi.
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaarquote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En nog is het allemaal rotzooi.
Ik geloof weinig tot niet in de democratie.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.
Als zelfs Hilbrand in de kamer kan komen...quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dan weer een andere kwestie, niets houdt je tegen er zelf wat aan te doen. Partijtje oprichten.
Piraten Partij.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaar
Eng volk, de achterban dan.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat serieus deze week even met het idee in mijn hoofd om maar PvDD te stemmen volgend jaar
twitter:KimDotcom twitterde op donderdag 01-09-2016 om 00:28:04?LIVE STREAMING NOWKim Dotcom vs US Empirehttps://t.co/hrstl0ktqb reageer retweet
Zal ook niet iedereen zijn natuurlijk. ALleen de extremen die jij in je dmbox hebt gekregenquote:
Klopt.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ook niet iedereen zijn natuurlijk. ALleen de extremen die jij in je dmbox hebt gekregen
Ik ben lid van de Conservatives.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Typisch het volgende:
Ik overweeg sterk om lid te worden van de Piraten Partij.
Zijn er paar bij die schuwen niks om hun mening kenbaar te maken nee, I knowquote:Op donderdag 1 september 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar pegida is ook geen reflectie van PVV stemmers. En daar mag je ook gerust van zeggen dat ze extreem zijn.
Milieugekkies zijn nog veel enger.
Een mening kenbaar maken is prima. Welke menign dat ook is.quote:Op donderdag 1 september 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn er paar bij die schuwen niks om hun mening kenbaar te maken nee, I know
was goeie hokjesman-aflevering over
Hokjesmangod
Patrick Jumpen is ook niet helemaal meer goed hequote:Op donderdag 1 september 2016 00:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zelfs Hilbrand in de kamer kan komen...
trustenquote:Op donderdag 1 september 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen.
Tot later FOK!ertjes.
quote:Op donderdag 1 september 2016 00:35 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen.
Tot later FOK!ertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |