Heb het gevoel dat hij gaat falen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
ziyech naar ajax voor 11 millie
weinig
moet even in het ajaxsysteem vallen 1 jaar lang zekerquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat hij gaat falen.
Ziyech schijnt niet bepaald professioneel te zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ajax kan tegenwoordig echt alleen met ideale schoonzonen omgaan
In Nederland kun je ook elke dag junkfood tjappen en nog de beste zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziyech schijnt niet bepaald professioneel te zijn.
Zou dan niet zo snel hem halen als Ajax zijnde.
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland kun je ook elke dag junkfood tjappen en nog de beste zijn.
ook nog nooit gedaan dacht ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
Was voor mij eerste concert van een vrouw
Zou haar raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.quote:
Vet veel mannen al gezien maar tot dat moment nog nooit een vrouw. Al ga ik daar binnenkort ook Dua Lipa aan toevoegenquote:
En terecht. Leuk meissie is hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar raken met de kracht van 1000 exploderende zonnen.
ik heb Ellie Goulding live gezienquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:17 schreef Flippiee het volgende:
Was voor mij eerste concert van een vrouw
Kaneel vindt dit leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb paramore live gezien
de zangeres was vrouw
bedenk ik me net
Die lijkt me ook nog wel tof om live te zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb Ellie Goulding live gezienen haar voorprogramma was ook een meisje. Verder ook alleen maar mannen gezien
Dat lijkt mij live ook wel leuk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb Ellie Goulding live gezienen haar voorprogramma was ook een meisje. Verder ook alleen maar mannen gezien
Ik raad je aan naar een concert van the Unicorn Flakes te gaanquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij live ook wel leuk.
Verder ga ik niet zo vaak naar concerten of festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |