Vanaf ja..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:48 schreef devlinmr het volgende:
95¤ p/m
http://www.keukenbladenwinkel.nl/HPL_Kunststof_keukenblad.html
Hoekje.. randje.. spoelbakgat.. afwijkende maat etc..quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:19 schreef TwinkleStar001 het volgende:
[..]
Dat verklaart dus geen prijsverschil van 5000 euro...
Wat zei de verkoper toen je dit vroeg?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 18:39 schreef Quickie_Brat het volgende:
Maar ik snap dat extreme prijsverschil niet? Zijn dit echt van die dure bladen?
Het blad zou een L vorm gaan krijgen met 2 gaten voor 2 spoelbakken. Verder gewoon recht toe rechtaan lijkt me?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoekje.. randje.. spoelbakgat.. afwijkende maat etc..
Maar het is al een vaag verhaal als de beste man eerst zegt dat ts het maar uit moet zoeken en daarna kan het opeens niet omdat het te duur is..
Er zijn genoeg andere zaken lijkt me..? Waarom dan niet voor een ander materiaal gaan bij dezelfde zaak? . De ene keer is het goedkope rommel en de andere keer is het blijkbaar te duur..etc.. Allemaal vragen.
Een blad kost de wereld niet, dus snap het probleem niet zo..
Ik ga niet over de kosten. Wij hebben iets uitgezocht en de verhuurder is er vervolgens heen gegaan om het allemaal rond te maken. Hij kwam dus ook aan met het kostenverhaal.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:41 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Wat zei de verkoper toen je dit vroeg?
Hoeveel aanrechtblad gaat het om? (Afmeting)
Ik was voor mijn composieten blad minder dan de helft kwijt van jouw prijsverschil, ingemeten en gelegd en alles.
Vraag dan gewoon om een budget ofzo.. Zo moeilijk kan het toch niet zijn als het ene troep is en het ander te duur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:48 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik ga niet over de kosten. Wij hebben iets uitgezocht en de verhuurder is er vervolgens heen gegaan om het allemaal rond te maken. Hij kwam dus ook aan met het kostenverhaal.
Het gaat om een blad van ca. 3.50 meter (L vorm)
Hij wil zelf per se een duropalbladquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon om een budget ofzo.. Zo moeilijk kan het toch niet zijn als het ene troep is en het ander te duur?
Eehm nee want dat is toch te duur?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 19:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Hij wil zelf per se een duropalblad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |