Oh ik heb ook enorm veel aan mijn vader.quote:
Ik dus niksquote:Op maandag 5 september 2016 17:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Oh ik heb ook enorm veel aan mijn vader.
Gelukkig!quote:Op maandag 5 september 2016 18:01 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Neuh mis er niks aan.
Maar heb wel een hele lieve moeder
Overigens ben ik weer offline. Ik word een beetje moe van alles hier op fok. Beter maar niet teveel meer hier komen en tijd investeren irl.quote:
Jammer.quote:Op maandag 5 september 2016 18:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Overigens ben ik weer offline. Ik word een beetje moe van alles hier op fok. Beter maar niet teveel meer hier komen en tijd investeren irl.
jammer hoor
Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.quote:
Daarom is het nog wel jammer dat je niet meer wil posten, of iig minder. Je kan nog steeds je verhaal kwijt.quote:Op maandag 5 september 2016 18:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.
True. Voorlopig gaat 't wel ok.quote:Op maandag 5 september 2016 18:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Daarom is het nog wel jammer dat je niet meer wil posten, of iig minder. Je kan nog steeds je verhaal kwijt.
Wat voor dingetjes?quote:Op maandag 5 september 2016 18:09 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
True. Voorlopig gaat 't wel ok.
Heb zo mn dingetjes
Je kan en mag je verhaal (over mij dus) ook kwijt in mijn PM. Alleen durf je dat blijkbaar dan weer niet. Terwijl ik zelfs heb gezegd dat het op jouw harde manier mag, heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 5 september 2016 18:06 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Je hebt poes en Sylvana toch irl als vrienden. Mij levert het niet echt wat op om.hier.te zitten. Behalve dat ik af en toe mijn verhaal kwijt kon.
Last van mn stuitje en erge rugpijn laatste tijd.quote:
Haha dat heb ik ook altijd. Wat kleur je?quote:Op maandag 5 september 2016 18:10 schreef sararaats het volgende:
ik heb heel veel gekleurd vandaag, tot op mijn handen
Oh dat klinkt niet goed idd..quote:Op maandag 5 september 2016 18:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Last van mn stuitje en erge rugpijn laatste tijd.
En ik ben heel stram smorgens met opstaan. Ben doodsbang voor fibro ofzo, aangezien dat ook in de familie zit. En ik ook behoorlijk veel klachten in die richting heb. Maar dat weet de huisarts niet.
Zou ik wel doen, dan voel je je ook meer gerust.quote:Op maandag 5 september 2016 18:17 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nee maar om nou met alles naar de huisarts te gaan.
Haha nou nee hoor. Want ze huisarts zegt gewoon: psycho somatische klachten.quote:Op maandag 5 september 2016 18:18 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, dan voel je je ook meer gerust.
Opwarmse!quote:Op maandag 5 september 2016 18:19 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Haha nou nee hoor. Want ze huisarts zegt gewoon: psycho somatische klachten.
Anywayz ik ga ff mn eten opwarmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |