Ik was toen 19. En ja strafbeschikking etc. betaald.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:19 schreef Fe2O3 het volgende:
iig strafrecht, of een uitnodiging om ergens als getuige te verschijnen. Civiel gaat gewoon door de brievenbus als je er niet bent.
Inderdaad hoe oud was je toen bovenstaande allemaal speelde? Hoe oud ben je nu?
Is er destijds iets betaald?
Nee dat kan niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef nostra het volgende:
Je kan de IPKD overigens gewoon bellen en dan kan je waarschijnlijk 'direct' langskomen om hem op te halen. Zitten ergens in Zaandam dacht ik.
Weet je zeker dat het om diefstal ging en niet om roofmoord of zo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:52 schreef Suzanne1511 het volgende:
I DNA afstaan (was mogelijk volgens het OM).
Diverse locaties:quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:49 schreef nostra het volgende:
Je kan de IPKD overigens gewoon bellen en dan kan je waarschijnlijk 'direct' langskomen om hem op te halen. Zitten ergens in Zaandam dacht ik.
En een deurwaardersexploot?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Zelf ook twee keer gehad en dat doen ze pertinent niet.
Dat weet ik niet, dat staat nog op mijn bucket list.quote:
Nee, kun je zomaar ineens krijgen als je ergens van verdacht wordt. Had een familielid van me ook. Meestal is het wel aangetekend tho.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:46 schreef Suzanne1511 het volgende:
Heb geen telefoontjes of brieven gekregen de afgelopen maanden/jaren.. Niet dat ik weet in elk geval.
Ik zou niet weten waar ik een dagvaarding voor kan ontvangen.. Moet ik er dan niet eerst op een andere manier over horen (politie oid) dan meteen via een dagvaarding?
Onzin.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 11:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee. Zelf ook twee keer gehad en dat doen ze pertinent niet.
Gewoon de waarheid.quote:
En hoe was de afloop?quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 23:12 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Goeiste kick, ben ook erg benieuwd!
Gearresteerd en op water en brood natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 09:11 schreef Fe2O3 het volgende:
TS is sinds het vertrekken niet meer langs geweest
En?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 14:52 schreef Suzanne1511 het volgende:
[..]
Ik was toen 19. En ja strafbeschikking etc. betaald.
Ik heb het OM gesproken en het leek mevrouw sterk dat het om de oude zaak ging. Ook stond er geen nieuwe zaak in het systeem en vertelde ze mij dat je niet zomaar een dagvaarding krijgt zonder ook maar ergens over gehoord te hebben. Dus een dagvaarding kan het eigenlijk niet zijn. Wellicht toch een of andere getuigenoproep of DNA afstaan (was mogelijk volgens het OM).
Kan toch gewoon een kloon zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 10:42 schreef Messina het volgende:
[..]
laatste bezoek: 25 dagen, 19 uur geleden.
Persoonlijk vind ik dat FOK! iedereen moet gaan bannen die een topic begint en geen update meer geeft over hoe het afgelopen is.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 18:56 schreef slacker_nl het volgende:
Jezus, ik ben nu erg benieuwd naar de uitkomst, kutkick.
Met als gevolg dat users die er toch niet meer komen er ook niet meer mogen komen?quote:Op zondag 2 oktober 2016 10:39 schreef fokexpert het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat FOK! iedereen moet gaan bannen die een topic begint en geen update meer geeft over hoe het afgelopen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |