Ik heb het erover dat het transferbeleid zonder enige aanleiding whatsoever bewierookt wordt.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het over Ajax, niet over PSV.
matig = goed in NLquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft verder ook wel een matig team, op het middenveld na. Dat is wel goud.
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef F.M.D. het volgende:
psv heeft nog altijd niks beter dan locadia en narsingh op de vleugels. maar kritiek op psv kennelijk uit den boze bij vi.
Ze hebben het wel goed gedaan met spelers al Moreno, Guardado voor ervaring en die ook nog kwaliteiten hebben. De Jong kan je er ook bij rekenen, maar dat vind ik wel een stuk matiger.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik heb het erover dat het transferbeleid zonder enige aanleiding whatsoever bewierookt wordt.
Wat Ajax doet laten we maar even links liggen.
*Brandquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is die voiceover van Brandt een kinderlokker?
Willems had toch grote interesse van 4 topclubs?quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is alleen sprake van een transfer voor Vloet momenteel. Alleen wat betreft buitenspelers heb je gelijk.
Guardado is ook maar een geluk dat hij het op die positie ineens fantastisch deedquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben het wel goed gedaan met spelers al Moreno, Guardado voor ervaring en die ook nog kwaliteiten hebben. De Jong kan je er ook bij rekenen, maar dat vind ik wel een stuk matiger.
HA HA HAquote:Op maandag 29 augustus 2016 21:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me! Effe lache!
Denk niet dat dat geluk was.quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:11 schreef Szura het volgende:
[..]
Guardado is ook maar een geluk dat hij het op die positie ineens fantastisch deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |