abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164934419
Ik heb een probleempje met mn toetsenbord van mn laptop. Hij geeft allerlei rare tekens weer, zoals een sterretje wanneer ik de P indruk. En het indrukken van CTRL+SHIFT helpt niet om van toetsenbord indeling te veranderen?

Ik gebruik nu een externe toetsenbord om dit te typen maar zodra ik dat afsluit krijg ik de rare tekens op mn laptop. Het gekke is dat er tijdens de aanmeldingsscherm geen rare tekens komen tijdens het invullen van mn wachtwoord?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Mn invoermethode is gewoon VS internationaal
pi_164934570
Kan je wel helpen.
Heb je misschien skype, dat chat en helpt wat makkelijker bij dit probleem
pi_164935036
Ik gebruik geen skype eerlijk gezegd, kan je hier helpen?
pi_164935039
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:31 schreef Studentbijles het volgende:
Kan je wel helpen.
Heb je misschien skype, dat chat en helpt wat makkelijker bij dit probleem
Waarom wil je altijd dat mensen naar skype gaan? Het is een forum dus je kan ook makkelijk hier mensen verder helpen.

BTW TS kan het zo zijn dat je laptop geen numeriek deel heeft op het toetsenbord? Het kan dan zo zijn dat je nu deel van je letters als numeriek deel hebt ingesteld (is vaak een toetsen combinatie of een knop op je laptop) als je verteld welke laptop je hebt is het niet heel moeilijk te achterhalen hoe je dat uit zet.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_164935219
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef RPG het volgende:

[..]

Waarom wil je altijd dat mensen naar skype gaan? Het is een forum dus je kan ook makkelijk hier mensen verder helpen.

Waarschijnlijk kan je na contact via Skype geld overmaken op zijn rekening als je verder geholpen wil worden. :+
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
pi_164935295
Skype is gewoon makkelijker dan een forum. Op skype is het makkelijker snel te communiceren
pi_164935308
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:55 schreef RPG het volgende:

[..]

BTW TS kan het zo zijn dat je laptop geen numeriek deel heeft op het toetsenbord? Het kan dan zo zijn dat je nu deel van je letters als numeriek deel hebt ingesteld (is vaak een toetsen combinatie of een knop op je laptop) als je verteld welke laptop je hebt is het niet heel moeilijk te achterhalen hoe je dat uit zet.
Yes ik heb geen numeriek gedeelte. Is een Acer V7. Daar heb ik eerlijk gezegd nooit aan gedacht, dat het daarmee te maken kan hebben.
https://tweakers.net/pric(...)2pg-54208g52tii.html

Denk dat het gelukt is, komt door de num lock toets op de externe toetsenbord, heb dat 1x ingedrukt en hij lijkt het nu normaal te doen. Dankje! :)

Ff vaanvond ook bij de laptop van mn zusje doen, want zij had hetzelfde probleem. Een toshiba satellite a300, kijken of ik daar hetzelfde kan doen

[ Bericht 7% gewijzigd door Musta op 29-08-2016 12:14:37 ]
pi_164935418
Op je laptop kan je het ook oplossen met FN + F11 (staat als goed is numlck onder de F11)

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:08 schreef Studentbijles het volgende:
Skype is gewoon makkelijker dan een forum. Op skype is het makkelijker snel te communiceren
Op een forum is het veel makkelijker, je hebt meerdere mensen die mee denken, meerdere mensen die de oplossing kunnen vinden als ze het in de toekomst tegenkomen en mensen hoeven geen persoonlijke gegevens te geven zoals hun Skype account. En zoals hier ook alweer blijkt is het snel genoeg op te lossen zonder Skype
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  Forum Admin maandag 29 augustus 2016 @ 13:21:52 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_164936848
Mooi dat het opgelost is. Gelieve inderdaad het forum gewoon te gebruiken, aan skype oplossingen hebben we hier niet zo veel.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')