abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164930249
Als ik kijk hoe het ging met m'n contact met vrouwen die uit andere steden komen, waar je nog niet mee samenwoont. Dan vind ik het best lastig hoe ik met whatsapp moet omgaan.
Er wordt min of meer 'verwacht' dat je iedere dag intensief met haar whatsappt.
6 maanden later heb ik misschien niet zoveel te vertellen, of gewoon even geen zin in. Ik wil niet iedere nacht weltrusten appen, aangezien dat iedere nacht hetzelfde is . Maar sommigen kunnen dat opvatten als "dan ben je kennelijk niet zo gek op haar". En wordt het beetje saai, als het contact zo rustig blijft via whatsapp (ik heb het hier even niet over real life, als je elkaar ontmoet). Dan zouden de vonken schijnbaar niet vanaf springen.

Als ik kijk hoe het met m'n ouders aan toe ging: mijn moeder komt uit een ander provincie, doordeweeks misten ze elkaar, mijn vader had op z'n kamer geen telefooon. Ze ontmoeten elkaar alleen in weekenden. Dat ging goed. Maar de tijden zijn veranderd, en ik weet niet hoe ik op dit punt mee moet omgaan.

Ik vraag mij dan af hoe ik met whatsapp en lange afstandsrelaties moet omgaan, aangezien ik niet elke dag intensief wil appen. Dan vraag ik mij af hoe andere fokkers kunnen handelen met relaties op langere afstand en whatsapp? Voor duidelijkheid: dan heb ik het niet over je vriendin waar je dan al mee samenwoont, of in dezelfde stad zit :). Dat heeft namelijk een ander karakter.
pi_164930365
Toen ik aan het date was met m'n huidige man zagen we elkaar ook enkel in de weekenden, soms een weekend niet. Contact hadden we vooral op WA. Vonden allebei het contact juist fijn, ook al was het soms hetzelfde ritueeltje. Als jij niet zo in elkaar zit maar wel dol op haar bent moet je haar dat zeggen. Als de relatie goed is begrijpt ze dat echt wel hoor. Er is altijd een middenweg te vinden en het geeft je bonuspunten bij haar als je die weg al hebt gevonden en vervolgens ook benoemd. Succes!
  Milf maandag 29 augustus 2016 @ 00:51:29 #3
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_164930431
Ik heb hetzelfde gehad. Ik wilde niet elke dag intensief contact. Dat werd beantwoord met zo'n 100+ berichten per dag en het verwijt dat ik dus schijnbaar geen zier om hem gaf.

Met de 24/7 zorg voor mijn dochter, anderhalf uur reistijd per dag naar mijn fulltime baan, huishouden en tuin was er totaal geen begrip voor dat ik ook wel eens geen zin had om te reageren omdat ik in bad zat, een avond vroeg naar bed ging of gewoon even bezig was met een spelletje.

Na twee jaar was ik wel klaar met dat geclaim.

Ik vind het ook maar lastig. Er wordt zoveel van je verwacht. Aan die verwachting kan ik misschien de eerste twee maanden voldoen, daarna wordt het wat minder.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_164930445
Tja als het echt niet je ding is moet je dat zeggen tegen haar. Maar hoewel ik echt een hekel heb aan random meiden/kerels die me appen om niks vind ik het juist wel leuk als mijn vriendin/goede vrienden appen om beetje te praten. Als je niks hebt om over te praten zou ik me toch vragen gaan stellen
pi_164930594
Voor mij hangt het heel erg van m'n stemming en dag af. Soms app ik iets grappigs wat ik zie of hoor, soms een dag niets. Het is nooit iets wat 'moet'. Als ik het gevoel zou hebben dat het moest, zou ik het niet meer doen, denk ik. Hij 'hoeft' ook niks. En welterusten appen doen we al helemaal niet, tenzij we toevallig in gesprek zijn als eentje naar bed gaat. En zelfs dan ga ik weleens gewoon slapen; dan antwoord ik morgen wel. Maar ik ben sowieso een 'slechte' whatsapper. Ik app vriendinnen rustig drie dagen niet terug, dat soort dingen. Als ik bij m'n vriend of een vriendin ben, ben ik praktisch onbereikbaar via whatsapp. Soms lees ik iets, denk ik straks wel te reageren en vergeet ik dat vervolgens. :P

Ik app op m'n eigen manier en dat kan prima. Ook in een relatie op grotere afstand. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_164930948
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 01:07 schreef Sarasi het volgende:
En welterusten appen doen we al helemaal niet, tenzij we toevallig in gesprek zijn als eentje naar bed gaat. En zelfs dan ga ik weleens gewoon slapen; dan antwoord ik morgen wel.

-O- omg ik zou echt gek worden!
Niet eens welterusten zeggen en hartjes sturen :'(
5 Ferrari's op videoband!
pi_164930976
Voordat vriend hier kwam wonen deden we ook niet elke avond weltrusten enzo. Soms paar dagen niet,soms alleen een emoticon zo van ik denk aan je, niets te vertellen verder
pi_164931025
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 01:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

-O- omg ik zou echt gek worden!
Niet eens welterusten zeggen en hartjes sturen :'(
Ik durf niet eens meer een los hartje te sturen in whatsapp - dat ding wordt ziek groot als je 'm niet combineert. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_164932883
Kun je geen middenweg vinden? Je bent met zijn tweeën toch? Jij een beetje meer, zij een beetje minder.

Overigens kan ik me zelf echt totaal niet voorstellen om een dag geen contact te hebben. Niet even interesse in elkaar hebben, geen welterusten te zeggen. Wat maakt het nou uit of dat elke dag hetzelfde is?
know'm sayin?
word? word.
pi_164934718
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 02:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik durf niet eens meer een los hartje te sturen in whatsapp - dat ding wordt ziek groot als je 'm niet combineert. :')
2 hartjes sturen O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_164934895
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 00:51 schreef nikky het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad. Ik wilde niet elke dag intensief contact. Dat werd beantwoord met zo'n 100+ berichten per dag en het verwijt dat ik dus schijnbaar geen zier om hem gaf.

Met de 24/7 zorg voor mijn dochter, anderhalf uur reistijd per dag naar mijn fulltime baan, huishouden en tuin was er totaal geen begrip voor dat ik ook wel eens geen zin had om te reageren omdat ik in bad zat, een avond vroeg naar bed ging of gewoon even bezig was met een spelletje.

Na twee jaar was ik wel klaar met dat geclaim.

Ik vind het ook maar lastig. Er wordt zoveel van je verwacht. Aan die verwachting kan ik misschien de eerste twee maanden voldoen, daarna wordt het wat minder.
Iemand die zo vreemd denkt wil je toch ook niet in de buurt van je kind lijkt me.
  Milf maandag 29 augustus 2016 @ 13:26:04 #12
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_164936969
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:47 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Iemand die zo vreemd denkt wil je toch ook niet in de buurt van je kind lijkt me.
Inmiddels heeft hij een nieuwe vriendin met drie kinderen. Maar zij woont achter hem. Kan hij haar uiteraard goed in de gaten houden _O-
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:02:21 #13
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164940546
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 00:38 schreef Rene_Froger het volgende:
Ik vraag mij dan af hoe ik met whatsapp en lange afstandsrelaties moet omgaan, aangezien ik niet elke dag intensief wil appen
Lijkt me simpel. Zo mee omgaan zoals je zelf wilt en dit bespreken met je (toekomstige) vriendin. Zodat zij ook weet hoe jij erin staat en wat ze wel/niet kan verwachten.
pi_164950222
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 09:47 schreef alors het volgende:
Kun je geen middenweg vinden? Je bent met zijn tweeën toch? Jij een beetje meer, zij een beetje minder.

Overigens kan ik me zelf echt totaal niet voorstellen om een dag geen contact te hebben. Niet even interesse in elkaar hebben, geen welterusten te zeggen. Wat maakt het nou uit of dat elke dag hetzelfde is?
Je kan je niet voorstellen om één dag geen contact te hebben? hoe oud ben je ? 12?
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:54:17 #15
416020 K44S
The bearded man
pi_164958027
TS, ik krijg er ook jeuk van:"En wat ga jij vandaag doen?"
Werken.
"oh! Hoelang?"
8 uur.
"Zin in?"
jawel hoor.
.
.
.
En wat ga jij doen?
"Een dagje niks...."

Ik kan me ook niet voorstellen dat ik volle app contact heb met m'n toekomstige vriend.
In ieder geval niet zoals hierboven wordt omschreven.

Dan krijg ik de zelfde jeuk als iemand zegt: "He man, alles goed"
Ja gaat lekker, met jou dan?
"Ja lekker man!"
Ok.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164960657
quote:
Als ik kijk hoe het ging met m'n contact met vrouwen die uit andere steden komen, waar je nog niet mee samenwoont. Dan vind ik het best lastig hoe ik met whatsapp moet omgaan.
Er wordt min of meer 'verwacht' dat je iedere dag intensief met haar whatsappt.
6 maanden later heb ik misschien niet zoveel te vertellen, of gewoon even geen zin in. Ik wil niet iedere nacht weltrusten appen, aangezien dat iedere nacht hetzelfde is . Maar sommigen kunnen dat opvatten als "dan ben je kennelijk niet zo gek op haar". En wordt het beetje saai, als het contact zo rustig blijft via whatsapp (ik heb het hier even niet over real life, als je elkaar ontmoet). Dan zouden de vonken schijnbaar niet vanaf springen.
Waarom zou je je druk maken over iets wat pas later mogelijk gaat gebeuren, en waarom zou je druk maken over de mening van sommigen?

quote:
Ik vraag mij dan af hoe ik met whatsapp en lange afstandsrelaties moet omgaan, aangezien ik niet elke dag intensief wil appen. Dan vraag ik mij af hoe andere fokkers kunnen handelen met relaties op langere afstand en whatsapp? Voor duidelijkheid: dan heb ik het niet over je vriendin waar je dan al mee samenwoont, of in dezelfde stad zit :). Dat heeft namelijk een ander karakter.
Vind iemand die daar ook mee kan leven.

Bovendien, als je een appje stuurt kan het ook gewoon een teken zijn dat je aan iemand denkt, maar weet hij/zij ook wel dat er een mogelijkheid bestaat dat je even andere dingen aan het doen bent en stuur je gewoon later een reactie wanneer het je goed dunkt?

Oprecht contact zou imho niet als een verplichting moeten aanvoelen. Een beetje begrip dat afstand het gevoel versterkt dat iemand je mist en daar naar gaat handelen wil wel helpen. Natuurlijk met wederzijds begrip dat een ander ook een eigen leven heeft. Gewoon gezamenlijk een balans vinden tussen autonomie en verbondenheid.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_164962591
Ik herken dit ook wel. Mijn vriendin appt me ook constant, maar dan met dingen waarop ik alleen kan antwoorden met: haha, ja, oké, leuk. Ik kan er wel heel inhoudelijk op ingaan, maar daar heb ik 1. geen energie voor, 2. helemaal geen zin in, 3. geen tijd voor.

Iedere ochtend opent zij met goedemorgen en sluit ze af met slaaplekker en heb haar ook gezegd dat ik geen persoon ben die dag en nacht met een telefoon in zijn hand loopt. Ik heb hem wel altijd bij me, maar geen zin om direct te reageren.
pi_164965832
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:36 schreef HulkHeld het volgende:
Ik herken dit ook wel. Mijn vriendin appt me ook constant, maar dan met dingen waarop ik alleen kan antwoorden met: haha, ja, oké, leuk. Ik kan er wel heel inhoudelijk op ingaan, maar daar heb ik 1. geen energie voor, 2. helemaal geen zin in, 3. geen tijd voor.

Iedere ochtend opent zij met goedemorgen en sluit ze af met slaaplekker en heb haar ook gezegd dat ik geen persoon ben die dag en nacht met een telefoon in zijn hand loopt. Ik heb hem wel altijd bij me, maar geen zin om direct te reageren.
Het begin van het einde, lijkt mij. Hoe lang zijn jullie overigens samen?
pi_164965910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:09 schreef Rene_Froger het volgende:

[..]

Het begin van het einde, lijkt mij. Hoe lang zijn jullie overigens samen?
Nog niet heel lang haha, maandje of 3. Ik heb haar al gezegd dat ik het prima vind als we van elkaar weten wat we gaan doen, maar tussendoor hoef ik niet constant een update over wat ze nu aan het doen is en dit en dat. Daar reageer ik dan ook gewoon niet op, lees het alleen.

Nou moet ik zeggen dat zij gekker op mij is dan ik op haar. Misschien wat slecht, maar heb lang getwijfeld om er iets mee te beginnen. Overigens is het niet echt op lange afstand, wonen 30 minuutjes van elkaar vandaan, maar heb het gewoon druk.

Voor dit forum geldt trouwens dat er al heel snel wordt aangepraat dat het niks wordt of dit of dat. Maar ik ben wat dat betreft blij met wat ik heb.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:37:02 #20
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_164966307
Ik had de hele dag door contact met mijn ex, hartjes, tussendoor wat dingen vertellen/foto's laten zien en als we naar bed gingen een stemverbinding via skype of tango en dat dan gewoon de hele nacht aan laten en sochtends als we weg moesten afsluiten en dan weer verder via whatsapp
O+
pi_164971153
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]
Nou moet ik zeggen dat zij gekker op mij is dan ik op haar. Misschien wat slecht, maar heb lang getwijfeld om er iets mee te beginnen. Overigens is het niet echt op lange afstand, wonen 30 minuutjes van elkaar vandaan, maar heb het gewoon druk.

...

Voor dit forum geldt trouwens dat er al heel snel wordt aangepraat dat het niks wordt of dit of dat. Maar ik ben wat dat betreft blij met wat ik heb.
Ik wil geen downer zijn, maar de manier waarop je over je vriendin spreekt zal in de ogen van weinig mensen een vruchtbare relatie weerspiegelen. Je moet je inderdaad niet zomaar iets laten aanpraten door een Fok user maar het lijkt me verstandig om af en toe bij jezelf te checken of je niet bij iemand bent om maar niet alleen te zijn, zeker wanneer een relatie meer voor haar betekent dan voor jou.
pi_164971205
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Robertv het volgende:

[..]

Ik wil geen downer zijn, maar de manier waarop je over je vriendin spreekt zal in de ogen van weinig mensen een vruchtbare relatie weerspiegelen. Je moet je inderdaad niet zomaar iets laten aanpraten door een Fok user maar het lijkt me verstandig om af en toe bij jezelf te checken of je niet bij iemand bent om maar niet alleen te zijn, zeker wanneer een relatie meer voor haar betekent dan voor jou.
Hahaha, ik doe dit zeker niet om maar bij iemand te zijn, laat dat duidelijk zijn. Wat dat betreft heb ik genoeg te kiezen qua dames. Ik heb lang getwijfeld om het te doen, dat heb ik gedaan voor mijzelf maar ook voor haar, juist om niet ergens aan te beginnen zonder dat het een grote teleurstelling wordt voor haar.

Ik ken geen eenzaamheid, heb meer dan genoeg sociale contacten ;)

Laten we het trouwens niet over mij hebben, maar over TS.

[ Bericht 2% gewijzigd door HulkHeld op 30-08-2016 20:33:10 ]
pi_164971860
Ik heb 2 lange afstandsrelaties achter de rug. Was eigenlijk altijd wel dagelijks contact. Hoefde niet altijd lang contact te zijn, soms bellen. Dat ging altijd vrij natuurlijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164977553
2 jaar al bezig met 10000km ertussen en 4x per jaar maar contact in het echt. Elke dag gewoon whatsappen en ja het komt vaak op hetzelfde neer maar dat geeft niet. Daarnaast 1x per week skype(moet je niet te vaak doen ) en bellen kan altijd en dan is het redelijk te doen. Wel lastig soms daar onze cultuur bij jaloerse volkeren soms wqt lastig te begrijpen is als ik weer tot 5 in de kroeg hang op zaterdag.
pi_164980469
quote:
Als ik kijk hoe het ging met m'n contact met vrouwen die uit andere steden komen, waar je nog niet mee samenwoont.

Hoe oud ben je eigenlijk? Nog geen rijbewijs en ook nog geen studenten OV?

Lange afstand is eerder een vriend/vriendin in het buitenland en dan niet net over de grens.
Dat even een dagje/weekeind bij elkaar langsgaan niet mogelijk is en klauwen met geld kost.

In Amsterdam wonen en een vriendin in Zaandam hebben zitten is echt geen lange afstand relatie hoor. ;)
Ik zou doodziek worden van een vent die me toch echt minstens om de dag 'moet' zien.

En WhatsAppen doe je als je iets te vertellen hebt en misschien een sporadisch keertje een spontaan 'Ik hou van jou' of 'ik mis je'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')