abonnement Unibet Coolblue
pi_172632444
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wat heeft ze zoal gedaan dan wat boeiend is voor iets als College Tour?
Ze speelt in een band, maakt tv programma's, is hermafrodiet en denkt net een beetje anders ivm de massa. Dat maakt haar boeiend.

https://www.volkskrant.nl(...)rmafrodiet~a4459072/
pi_172632505
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ze speelt in een band, maakt tv programma's, is hermafrodiet en denkt net een beetje anders ivm de massa. Dat maakt haar boeiend.

https://www.volkskrant.nl(...)rmafrodiet~a4459072/
Nouwja, die band en die televisieprogramma's zijn mijn inziens een beetje zo zo, over het leven van een hermafrodiet dan misschien.

Maar goed, daarmee staat ze al hoger dan de meeste andere deelnemers, daar niet van. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172632560
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Remy, die heeft echt wat bereikt, en daarna die auteur denk ik; heb nou niet het idee dat Ryanne daar wat boeiends kan vertellen hoe leuk ze ook is.
Echt wat bereikt... het is maar hoe je ergens tegenaan kijkt natuurlijk. Iemand die hermafrodiet is en in een programma andere mensen op een leuke losse manier hier iets van laat leren is in mijn boek beter dan iemand die anderen in elkaar beukt.
pi_172632622
quote:
1s.gif Op zondag 23 juli 2017 22:40 schreef Xan21 het volgende:

[..]

Echt wat bereikt... het is maar hoe je ergens tegenaan kijkt natuurlijk. Iemand die hermafrodiet is en in een programma andere mensen op een leuke losse manier hier iets van laat leren is in mijn boek beter dan iemand die anderen in elkaar beukt.
Daarin verschillen wij dan van mening. :*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 24 juli 2017 @ 15:28:08 #205
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172644228
Doet Gerda dit jaar weer mee? Want de zwarte vrouwen/mensen grapjes van de afgelopen seizoen kwamen uit het moppenboek van 1984..
pi_172644450
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Doet Gerda dit jaar weer mee? Want de zwarte vrouwen/mensen grapjes van de afgelopen seizoen kwamen uit het moppenboek van 1984..
dit seizoen is niet veel beter, saka saka moerskonts...
  maandag 24 juli 2017 @ 16:37:54 #207
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172645568
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:38 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

dit seizoen is niet veel beter, saka saka moerskonts...
Ik kom nu al niet meer bij..
  maandag 24 juli 2017 @ 17:32:24 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_172646416
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
Doet Gerda dit jaar weer mee? Want de zwarte vrouwen/mensen grapjes van de afgelopen seizoen kwamen uit het moppenboek van 1984..
De 2018-cast mag van mij wat meer opgeschudt worden. Ik merk sleur bij het zien van diverse vaste leden, terwijl ik ze eigenlijk wel leuk vind. Gerda, Patty, Richard en Annie hebben door de jaren heen zo'n beetje alles gezegd wat er in het programma te zeggen valt.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 24 juli 2017 @ 18:10:44 #209
176766 crew  zoem
zoemt
pi_172647093
Een aantal mondige jonge bn'ers ertussen zetten zou wel een verbetering zijn. Alle grappen over Richard 'ik doe niet meer mee', Patty 'Jose Hoebee' en Annie 'Volendam' zijn wel gemaakt. Een aantal doen amper mee of moeten het hebben van 1 matige grap per aflevering.
pi_172647160
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:10 schreef zoem het volgende:
Een aantal mondige jonge bn'ers ertussen zetten zou wel een verbetering zijn. Alle grappen over Richard 'ik doe niet meer mee', Patty 'Jose Hoebee' en Annie 'Volendam' zijn wel gemaakt. Een aantal doen amper mee of moeten het hebben van 1 matige grap per aflevering.
Nou Patty mag van mij wel blijven, die doet d'r mond tenminste nog open. Maar Georgina, Isa dn nog een paar die hadden er net zo goed niet kunnen zitten inderdaad.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 24 juli 2017 @ 18:16:37 #211
176766 crew  zoem
zoemt
pi_172647208
Aan Isa Hoes loop ik me sowieso te ergeren. Ze straalt een bepaalde air uit en wil liever niet onderwerp van gesprek zijn, tenzij het over een ander gaat.
  maandag 24 juli 2017 @ 18:24:16 #212
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_172647388
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 17:32 schreef Eightyone het volgende:

[..]

De 2018-cast mag van mij wat meer opgeschudt worden. Ik merk sleur bij het zien van diverse vaste leden, terwijl ik ze eigenlijk wel leuk vind. Gerda, Patty, Richard en Annie hebben door de jaren heen zo'n beetje alles gezegd wat er in het programma te zeggen valt.
Ik denk dat deze er wel in moeten blijven, want zonder hen zou het echt een saaie bedoeling zijn.
  maandag 24 juli 2017 @ 18:36:00 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172647635
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:16 schreef zoem het volgende:
Aan Isa Hoes loop ik me sowieso te ergeren. Ze straalt een bepaalde air uit en wil liever niet onderwerp van gesprek zijn, tenzij het over een ander gaat.
Vreselijk mens.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172647793
quote:
0s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:16 schreef zoem het volgende:
Aan Isa Hoes loop ik me sowieso te ergeren. Ze straalt een bepaalde air uit en wil liever niet onderwerp van gesprek zijn, tenzij het over een ander gaat.
Ja precies, doe dan niet met zo'n programma mee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 24 juli 2017 @ 20:24:50 #215
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_172650165
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou Patty mag van mij wel blijven, die doet d'r mond tenminste nog open. Maar Georgina, Isa dn nog een paar die hadden er net zo goed niet kunnen zitten inderdaad.
Georgina heeft nog de potentie om heel snedige dingen te zeggen over de rest (was er in een hele oude aflevering niet iets met Victoria Koblenko?). Misschien moet er wat meer drank in. :+
pi_172651542
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 20:24 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Georgina heeft nog de potentie om heel snedige dingen te zeggen over de rest (was er in een hele oude aflevering niet iets met Victoria Koblenko?). Misschien moet er wat meer drank in. :+
Zou leuk zijn inderdaad, afgelopen keer kwam er weinig uit. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172653904
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou Patty mag van mij wel blijven, die doet d'r mond tenminste nog open. Maar Georgina, Isa dn nog een paar die hadden er net zo goed niet kunnen zitten inderdaad.
Hield ze de mond maar eens dicht zodat de anderen iets kunnen zeggen.
pi_172654689
Vond het een leuke afsluiter
pi_172659416
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vreselijk mens.
Ze roept al heel lang weerstand bij me op, zonder dat ik goed kan benoemen waar dat nou door komt. Kun jij het?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172659553
quote:
1s.gif Op maandag 24 juli 2017 18:36 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Vreselijk mens.
Vind ik al jaren, maar destijds was ze die "lieve zielige weduwe". Voor het eerst dat ik lees dat meer mensen het hebben :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:19:22 #221
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_172661013
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:48 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ze roept al heel lang weerstand bij me op, zonder dat ik goed kan benoemen waar dat nou door komt. Kun jij het?
Te correct, teveel de ideale buurvrouw acterend, maar dan op zo'n grachtengordel-manier.

Ik krijg er jeuk van. :{

Maar als ik een of ander stokoud popblad tegen kom met een interview met Isa Hoes erin (er ligt nog wat oud papier van een paar decennia terug in huis), leek ze me vroeger oprecht leuk. Veel losser.

Er zijn meer mensen die na meerdere jaren in de showbizz iets vervelends krijgen wat ze als beginneling niet hadden. Nikkie Plessen en Lieke Van Lexmond behoren ook tot deze club.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 10:29:47 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172661222
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 08:48 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ze roept al heel lang weerstand bij me op, zonder dat ik goed kan benoemen waar dat nou door komt. Kun jij het?
Bij mij is het gekomen na het lezen van haar weduwenwerkje. Vreselijk boek, eigengeilerij, belabberd geschreven, wel aandacht eisen, maar dan weer nét niet alles vertellen in je boekwerkje (dat hele sekte-verhaal komt niet aan bod bijvoorbeeld. Het is alleen het mooie, romantische verhaal van hun liefde. Zelfs van zijn depressies weet ze nog een relaas te maken ter meerdere eer en glorie van zichzelf). Heeft me enorm gestoord. Vertel dan níets, maar vertel niet alleen de mooie buitenkant.
En het boek is zo enorm krakkemikkig in elkaar gestoken, dat ik het met kromme tenen heb uitgelezen. Intussen hing ze wel overal de gevierde schrijfster uit en iedereen was te bescheten om tegen haar te zeggen dat ze het niet kan, schrijven.
Maar goed, dat is allemaal nog niet genoeg om een 'hekel' aan iemand te hebben, natuurlijk.
Het is eerder een beetje sneu.

Het is, denk ik, haar hautaine gedrag wat mij zo tegenstaat. Ze is altijd heiliger dan de paus, staat overal boven, weet precies hoe het leven in elkaar steekt en verlaagt zich zeer nadrukkelijk niet tot het niveau van collega's. Maar intussen zit ze wel overal met haar snufferd op TV.

O ja. En dan dat mislukte overgangs-boek nog in ogenschouw genomen (ze kwam de wereld wel even vertellen hoe het allemaal zit, middels een ego-documentje) en dan nog een pretentieus kinderboekje erbij. Enfin.

Ik heb de indruk dat ze vooral bezig is te laten zien hoe leuk, hip, verstandig, lekker gek etc. zij en haar kinderen zijn. En dat allemaal nadrukkelijker in de overtreffende trap ten opzichte van haar BN'er-collega's (laat staan het gewone voetvolk).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172663565
Ik vond Patty best tegenvallen in dit seizoen... weinig gehoord. Vorig seizoen was een stuk sterker.
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:21:18 #224
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_172678372
Fred is een beetje mijn guilty pleasure in het programma. Ik geniet eigenlijk erg van zulk nichtengedrag :@
Koel en donker bewaren
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:24:49 #225
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_172678454
Verder snap ik ook echt niet dat ze Anny daar nog neerzetten. En ik erger me inderdaad ook aan Isa, terwijl ik dat niet goed kan uitleggen.

Ook zitten er teveel mensen die zichzelf blijkbaar hebben voorgenomen zoveel mogelijk hun mond te houden, maar toch lekker te cashen.

Doe mij maar een uitzending met zoveel mogelijk nichten die geen blad voor de mond nemen. Fred van Leer, Hans van der Togt, Richard. Vooruit, en Ryanne.
Koel en donker bewaren
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:32:03 #226
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_172678622
Ik vind de vrolijke onnozelheid van Annie nog wel leuk. Dit programma mist een met coke volgestopte katalysator als Ferry.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_172678948
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:

Bij mij is het gekomen na het lezen van haar weduwenwerkje. Vreselijk boek, eigengeilerij, belabberd geschreven, wel aandacht eisen, maar dan weer nét niet alles vertellen in je boekwerkje (dat hele sekte-verhaal komt niet aan bod bijvoorbeeld. Het is alleen het mooie, romantische verhaal van hun liefde. Zelfs van zijn depressies weet ze nog een relaas te maken ter meerdere eer en glorie van zichzelf). Heeft me enorm gestoord. Vertel dan níets, maar vertel niet alleen de mooie buitenkant.
En het boek is zo enorm krakkemikkig in elkaar gestoken, dat ik het met kromme tenen heb uitgelezen. Intussen hing ze wel overal de gevierde schrijfster uit en iedereen was te bescheten om tegen haar te zeggen dat ze het niet kan, schrijven.
Maar goed, dat is allemaal nog niet genoeg om een 'hekel' aan iemand te hebben, natuurlijk.
Het is eerder een beetje sneu.
Ja, ik snap het nu inmiddels ook wel ongeveer waardoor het komt.
Ik geloof dat me zo tegen de borst stuit dat zij steeds maar zegt dat er allemaal niets aan te doen was en dat Antonie niet geholpen kon worden of wilde worden. Maar ik twijfel daar wel aan, omdat zij het met z'n tweetjes dus zo lang in heel verkeerde hoeken hebben gezocht en zij heeft naar mijn idee vooral maar willen vasthouden aan dat perfecte, romantische plaatje van hem en hun relatie, terwijl hij een man was met zeer zware psychische problemen. En na zijn dood probeert ze dat mooie plaatje inderdaad ook nog vol te houden.

En toen zag ik haar een keer bij Verborgen Verleden en daar bleek haar moeder een erg heftig oorlogsverleden te hebben. Isa bleek zich daar tot dan toe nooit voor te hebben geïnteresseerd. Terwijl ze toch wel eea wist. Pas tijdens die uitzending viel het kwartje bij haar dat haar moeder door haar oorlogstrauma's wel eens getekend zou kunnen zijn. En zij was dus heel veroordelend geweest naar haar moeder toe, had zich alleen maar tegen haar afgezet. Oké, dat snap ik allemaal prima als je een jaar of 20 bent. Maar het gaat hier over een vrouw van ruim 40 die dus nog altijd niet over haar eigen schaduw heen heeft kunnen kijken om zich eens uit zichzelf te verdiepen in wie haar moeder eigenlijk is. Nou ja, dat bevestigt het narcistische gedoetje geloof ik. 8)7 .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_172679385
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:21 schreef Guanabana het volgende:
Fred is een beetje mijn guilty pleasure in het programma. Ik geniet eigenlijk erg van zulk nichtengedrag :@
Op tv vind ik hem op zich wel grappig, maar hij is vreselijk in het echt. Echt heel gemeen naar mensen toe. In de kroeg mensen uitlachen of opmerkingen maken over hun kleding. Op festivals alle aandacht op willen eisen (rondlopen met zonnebril, neus in de lucht, jas over de schouders, met arrogante kop) en vervolgens fans die met hem op de foto willen achter hun rug afzeiken. De onzekerheid straalt ervan af, daarom laat ie zoveel aan zichzelf sleutelen en kraakt ie anderen af en neemt ie die typetjes aan. Ik ken mensen die met hem omgaan en ik zie hem hier regelmatig in het Rotterdamse....en allemaal van die zuigers om hem heen...
  dinsdag 25 juli 2017 @ 22:59:33 #229
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_172679444
Ja natuurlijk is het een en al nepheid en buitenkant bij hem (hij zei ook een keer dat hij de rest van de week alleen op de bank zit), dus daar zullen best heel wat issues achter schuilgaan.

Maar goed, zijn gedrag op tv vind ik wel leuk ja. Dag schaatt!! :W
Koel en donker bewaren
pi_172679611
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:59 schreef Guanabana het volgende:
Ja natuurlijk is het een en al nepheid en buitenkant bij hem (hij zei ook een keer dat hij de rest van de week alleen op de bank zit), dus daar zullen best heel wat issues achter schuilgaan.

Maar goed, zijn gedrag op tv vind ik wel leuk ja. Dag schaatt!! :W
ja zijn vlog is een guilty pleasure....dag schaaaaaaat. ik vond het stukje met Igone erg leuk dat hij ballet ging dansen.
pi_172681555
Ik mis Hans van der Togt!
  woensdag 26 juli 2017 @ 09:42:40 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_172683857
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:42 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, ik snap het nu inmiddels ook wel ongeveer waardoor het komt.
Ik geloof dat me zo tegen de borst stuit dat zij steeds maar zegt dat er allemaal niets aan te doen was en dat Antonie niet geholpen kon worden of wilde worden. Maar ik twijfel daar wel aan, omdat zij het met z'n tweetjes dus zo lang in heel verkeerde hoeken hebben gezocht en zij heeft naar mijn idee vooral maar willen vasthouden aan dat perfecte, romantische plaatje van hem en hun relatie, terwijl hij een man was met zeer zware psychische problemen. En na zijn dood probeert ze dat mooie plaatje inderdaad ook nog vol te houden.

En toen zag ik haar een keer bij Verborgen Verleden en daar bleek haar moeder een erg heftig oorlogsverleden te hebben. Isa bleek zich daar tot dan toe nooit voor te hebben geïnteresseerd. Terwijl ze toch wel eea wist. Pas tijdens die uitzending viel het kwartje bij haar dat haar moeder door haar oorlogstrauma's wel eens getekend zou kunnen zijn. En zij was dus heel veroordelend geweest naar haar moeder toe, had zich alleen maar tegen haar afgezet. Oké, dat snap ik allemaal prima als je een jaar of 20 bent. Maar het gaat hier over een vrouw van ruim 40 die dus nog altijd niet over haar eigen schaduw heen heeft kunnen kijken om zich eens uit zichzelf te verdiepen in wie haar moeder eigenlijk is. Nou ja, dat bevestigt het narcistische gedoetje geloof ik. 8)7 .
Oh, dat heb ik helaas niet gezien! Maar inderdaad, het klinkt wel heel bevestigend. Wat vreemd dat ze dat kennelijk zo lang heeft genegeerd. 8)7
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_172684035
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Bij mij is het gekomen na het lezen van haar weduwenwerkje. Vreselijk boek, eigengeilerij, belabberd geschreven, wel aandacht eisen, maar dan weer nét niet alles vertellen in je boekwerkje (dat hele sekte-verhaal komt niet aan bod bijvoorbeeld. Het is alleen het mooie, romantische verhaal van hun liefde. Zelfs van zijn depressies weet ze nog een relaas te maken ter meerdere eer en glorie van zichzelf). Heeft me enorm gestoord. Vertel dan níets, maar vertel niet alleen de mooie buitenkant.
En het boek is zo enorm krakkemikkig in elkaar gestoken, dat ik het met kromme tenen heb uitgelezen. Intussen hing ze wel overal de gevierde schrijfster uit en iedereen was te bescheten om tegen haar te zeggen dat ze het niet kan, schrijven.
Maar goed, dat is allemaal nog niet genoeg om een 'hekel' aan iemand te hebben, natuurlijk.
Het is eerder een beetje sneu.

Het is, denk ik, haar hautaine gedrag wat mij zo tegenstaat. Ze is altijd heiliger dan de paus, staat overal boven, weet precies hoe het leven in elkaar steekt en verlaagt zich zeer nadrukkelijk niet tot het niveau van collega's. Maar intussen zit ze wel overal met haar snufferd op TV.

O ja. En dan dat mislukte overgangs-boek nog in ogenschouw genomen (ze kwam de wereld wel even vertellen hoe het allemaal zit, middels een ego-documentje) en dan nog een pretentieus kinderboekje erbij. Enfin.

Ik heb de indruk dat ze vooral bezig is te laten zien hoe leuk, hip, verstandig, lekker gek etc. zij en haar kinderen zijn. En dat allemaal nadrukkelijker in de overtreffende trap ten opzichte van haar BN'er-collega's (laat staan het gewone voetvolk).
Nu begreep ik nooit waarom ze zo'n persoonlijk boek wilde uitgeven, maar dat blijkt nu ook wel als het een geromantiseerd verhaal is geworden en het veel minder "hard" is dan ik dacht.

En ook waarom iedereen die het gelezen heeft altijd zegt dat het zo mooi en prachtig en verdrietig is :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172684948
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juli 2017 09:42 schreef Duderinnetje het volgende:

Oh, dat heb ik helaas niet gezien! Maar inderdaad, het klinkt wel heel bevestigend. Wat vreemd dat ze dat kennelijk zo lang heeft genegeerd. 8)7
Ja, het verleden was niet interessant natuurlijk want het gaat om 'in het moment leven' en al dat soort pseudo-diepzinnige wijsheden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  † In Memoriam † donderdag 27 juli 2017 @ 01:15:00 #235
368283 ato
pi_172704777
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 22:57 schreef LoveProfuzion het volgende:

[..]

Op tv vind ik hem op zich wel grappig, maar hij is vreselijk in het echt. Echt heel gemeen naar mensen toe. In de kroeg mensen uitlachen of opmerkingen maken over hun kleding. Op festivals alle aandacht op willen eisen (rondlopen met zonnebril, neus in de lucht, jas over de schouders, met arrogante kop) en vervolgens fans die met hem op de foto willen achter hun rug afzeiken. De onzekerheid straalt ervan af, daarom laat ie zoveel aan zichzelf sleutelen en kraakt ie anderen af en neemt ie die typetjes aan. Ik ken mensen die met hem omgaan en ik zie hem hier regelmatig in het Rotterdamse....en allemaal van die zuigers om hem heen...
Ik vind hem op tv al vreselijk, een onzekere valse nicht maar stiekum.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 10 juli 2018 @ 22:14:03 #236
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_180387134
quote:
Vanaf 15 juli start een nieuw seizoen om 22.05 bij BNNVARA op NPO 3. Het panel bestaat uit: Richard Groenendijk, Patty Brard, Kjeld Nuis, Imanuelle Grives, Olcay Gulsen, Marc van der Linden, Sander Lantinga, Henk Krol, Jan Versteegh en Gerda Havertong en nog véél meer sterretjes die we nog even niet verklappen. Maar natúúrlijk vertellen we je wel dat vriendin van de show Patty Brard ook weer meedoet.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_180387180
Eens kijken hoe open Kjeld is :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2018 @ 22:54:26 #238
368283 ato
pi_180388260
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2018 22:14 schreef static het volgende:

[..]

Is het een herhaling? Ik herken veel namen terug van verleden jaar.
Kjeld ben ik wel nieuwsgierig naar.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180393900
Oh ook wel nieuwsgierig ja :)
India, ga er na toe!
  woensdag 11 juli 2018 @ 11:46:19 #240
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_180395169
Who the fok is Kjeld?
pi_180395236
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2018 11:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Who the fok is Kjeld?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 15 juli 2018 @ 21:16:07 #242
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_180500809
Straks om 22:10.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_180500935
Bah,die vervelende Gerda Havertong doet ook weer mee.

Het beste seizoen van Ranking was voor mij het seizoen waar Kathleen Aerts in zat (ex K3). Ik heb me werkelijk waar slap gelachen om haar. Niemand heeft haar nooit kunnen evenaren in dat programma.
pi_180501089
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 21:16 schreef static het volgende:
Straks om 22:10.
Thanks for the reminder.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 15 juli 2018 @ 21:35:54 #245
176766 crew  zoem
zoemt
pi_180501164
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 21:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bah,die vervelende Gerda Havertong doet ook weer mee.
Hebben ze haar weer uitgenodigd... jammer inderdaad :{
pi_180501244
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 21:35 schreef zoem het volgende:

[..]

Hebben ze haar weer uitgenodigd... jammer inderdaad :{
Ik las ergens dat Olcay en Gerda fitty hadden tijdens dit seizoen. Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar :D
pi_180502450
Ik vind dit wel een leuk relaxed en toch pittig groepje.
Ze hebben allemaal pit voor grappen en tegelijkertijd zijn ze lekker spontaan en kunnen echt tegen grappen. Heerlijke combi.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 15 juli 2018 @ 22:25:58 #248
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_180502495
Gaat het goed met de baby?
>Ja goed, ze leef nog :')
´
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 15 juli 2018 @ 22:27:26 #249
176766 crew  zoem
zoemt
pi_180502537
Gerda met haar ellenlange verhalen :{
pi_180502586
Kun je nog meedoen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')