Dumpert -> zoeken op plompzakkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:23 schreef n1ek- het volgende:
Ik kan mij ooit een uitzending van Spuiten en Slikken herinneren waarin een stel het live deed. Maar het was een merkwaardig gedoe om te bekijken. Kan mij dan ook niets voorstellen wat betreft de seksuele kick ervan.
Nou ja, als je kinderen krijgt gaat het helemaal open beneden en wordt het ruimer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:53 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt een beetje onmogelijk als je groot geschapen bent
Ja goed, maar da's niet standaard of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:59 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Nou ja, als je kinderen krijgt gaat het helemaal open beneden en wordt het ruimer.
In ieder geval is de vagina betrekkelijk elastisch en van een hangzak kun je een klein pakketje maken. Ik weet dat een riem strak om het middel trekken de boel doet laten open gaan bij de vrouw van binnen. Althans, dat werd in die betreffende uitzending verteld. Maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen hier.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 16:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja goed, maar da's niet standaard of zo
Sommige vrouwen kunnen na een (reeks) orgasme(s) zogenaamde kutverweking krijgen. Dan is bijna alle weerstand weg, het wordt echt een verbazingwekkend slappe buidel waar je in roert. Het voelt dan wel alsof het makkelijk kan ook al blijft de opening relatief strak.quote:
Da's teabaggingquote:Op maandag 29 augustus 2016 16:36 schreef Baas_bas het volgende:
Dat is toch dat je over iemand hurkt en dan door je knieën zakt zodat je ballen in z'n gezicht komen?
Je komt net voorbij de 5,5 heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 17:39 schreef MrSalazar het volgende:
Ik krijg m'n 55 centimeter er niet eens in, laat staan m'n knapzak er nog bij.
Klopt. Decimeter.quote:Op vrijdag 2 september 2016 14:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je komt net voorbij de 5,5 heb ik me laten vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |