abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:09:57 #76
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164909703
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Compressie volgens sommige.
The case of the disappearing helicopter.

Op de live TV beelden zijn er ook geen ' jumpers' te zien.
Als het compressie is dan zou er toch nog iets vaags te zien moeten zijn, een vlek wat PAT zou kunnen zijn? Compressie laat een object verdwijnen? Lijkt mij onwaarschijnlijk een debunk van niks dus.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164909741
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het compressie is dan zou er toch nog iets vaags te zien moeten zijn, een vlek wat PAT zou kunnen zijn? Compressie laat een object verdwijnen? Lijkt mij onwaarschijnlijk een debunk van niks dus.
Als je er geen verstand van hebt, is het beter niet zulke statements te maken.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:12:11 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164909755
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het compressie is dan zou er toch nog iets vaags te zien moeten zijn, een vlek wat PAT zou kunnen zijn? Compressie laat een object verdwijnen? Lijkt mij onwaarschijnlijk een debunk van niks dus.
Lossy compressie (wat de meeste video compressies zijn) kan een object laten verdwijnen ja. Dat is de hele definitie van een lossy compressie, je verliest informatie.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164909803
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lossy compressie (wat de meeste video compressies zijn) kan een object laten verdwijnen ja. Dat is de hele definitie van een lossy compressie, je verliest informatie.
Bovendien zie je het gewoon in dat filmpje van die verdwijnende helikopter; men zoomt uit, je ziet de compressie zijn werk doen op bijv. de lucht.
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:17:12 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164909884
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bovendien zie je het gewoon in dat filmpje van die verdwijnende helikopter; men zoomt uit, je ziet de compressie zijn werk doen op bijv. de lucht.
Je kan het evt illustreren met een zeer extreme compressiefactor, waar je alles tot 1 pixel samenvat. Dan zie je het object ook niet meer ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 28 augustus 2016 @ 13:28:09 #81
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164910226
Zie daar debunkers united meteen acte de presence. Lossy compression, sure wat je wil om het voor jezelf geloofbaar te houden. Met de beelden is geknoeid zoals wel meer van 9.11 en al de drama's erna.

Straks ga ik September Clues eens kijken, zouden jullie ook eens moeten doen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164910434
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie daar debunkers united meteen acte de presence. Lossy compression, sure wat je wil om het voor jezelf geloofbaar te houden. Met de beelden is geknoeid zoals wel meer van 9.11 en al de drama's erna.

Straks ga ik September Clues eens kijken, zouden jullie ook eens moeten doen.
Haha, dus omdat anderen er wat meer kijk op hebben willen die het geloofbaar houden? Dat is wat jij doet :').

Veel plezier met tijdverspilling! Je kan net zo goed een uur naar een muur staren, maar als jij er plezier van hebt :). Ik kijk ook graag voor plezier naar films namelijk :).
pi_164910725
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kun je er eens een paar laten zien waaruit duidelijk wordt dat er op de grond zaken in de fik staan en dan wel @ West Broadway / Barclay Street, want daar zijn de volledig uitgebrande auto's en bussen te zien in de video?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jij wilt beweren dat het puin, dat nauwelijks te zien is op de foto's al die auto's in de fik heeft gezet en deze totale ravage heeft veroorzaakt? En kerosine tot aan Barclay street joh? Echt?

En dan ook nog genoeg kerosine over zijn om door de liftschacht als een brandende vuurbal in de lobby uit te komen?

[..]

Jij wilt beweren dat alleen de impact van het tweede vliegtuig brandend puin en kerosine weg heeft geslingerd en alle auto's in de straten heeft doen uitbranden?

[..]

Dat er best iets voor nodig is om een auto in de fik te krijgen, tenzij je heel gericht te werk gaat.

[..]

Als je de locatie van de auto's bekijkt zou ik verwachten dat ze wat stoffig waren. Meer niet.
mja, jij beweert dat het laten instorten van de 2 hoogste wolkenkrabbers van de VS onvoldoende was. Men moest om de situatie nog meer te dramatiseren ook nog eens vele uitgebrande auto's naar de scene slepen voor mooiere plaatjes....

Maar dat toon je op geen enkele wijze aan, behalve wat confirmation bias en de roep naar anderen om die te ontkrachten, zo niet, dan heb je gelijk..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911265








Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911353
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lossy compressie (wat de meeste video compressies zijn) kan een object laten verdwijnen ja. Dat is de hele definitie van een lossy compressie, je verliest informatie.
dat is allemaal veel te moeilijk joh.
Magie!! Dat is een veel betere term daarvoor.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911411
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:09 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als het compressie is dan zou er toch nog iets vaags te zien moeten zijn
nee, dat hoeft helemaal niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911424
Nog een mooi toneelstukje vanaf 01:45 ongeveer:


Filmpje ziet er naar mijn bescheiden mening erg gemaakt uit. In scene gezet.
Cameraman neemt niet eens de moeite de nogal camera bewuste Secret Service man te vertellen dat het hele fucking gebouw naar beneden gedonderd is als die man zegt te menen dat de top eraf gevallen is. Alsof het niet veel meer voorstelt.

En ook nu weer kan de cameraman gewoon lekker door het getroffen gebied banjeren zonder dat ie gehinderd wordt.

Ze zullen ook allemaal wel dood zijn van de longkanker door asbest inmiddels. :7

Op 2:49
quote:
"I just make sure that nobody else is coming down stairs"
:')

De man liegt nog als ie fluit, volgens mij. Wat een onzin dit zeg.

Op 4:30 ook nog een prachtig toneelstukje met een "agent" die in de bakmeel heeft liggen rollen.
pi_164911477
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie daar debunkers united meteen acte de presence. Lossy compression, sure wat je wil om het voor jezelf geloofbaar te houden. Met de beelden is geknoeid zoals wel meer van 9.11 en al de drama's erna.
Tja, als ik adviseer om de originele beelden te bekijken ipv crappy youtubefilmpjes met compressie uit 2001, dan geven jullie niet thuis.
Net alsof je bang bent dat er dan geen spaan van heel blijft...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911530
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Filmpje ziet er naar mijn bescheiden mening erg gemaakt uit. In scene gezet.
Klopt, dat is in1996 opgenomen in India.
Dat is later nog bevestigd meende ik.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164911714
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:47 schreef Wantie het volgende:

[..]

mja, jij beweert dat het laten instorten van de 2 hoogste wolkenkrabbers van de VS onvoldoende was. Men moest om de situatie nog meer te dramatiseren ook nog eens vele uitgebrande auto's naar de scene slepen voor mooiere plaatjes....

Maar dat toon je op geen enkele wijze aan, behalve wat confirmation bias en de roep naar anderen om die te ontkrachten, zo niet, dan heb je gelijk..
Je hoeft alleen maar naar het filmpje te kijken om te zien dat je naar een belachelijk toneelstukje zit te kijken.

Waar zijn alle verbrandde mensen dan? Of was iedereen al weg toen de hele teringbende met auto's en alles daar in de fik vloog?

Je zou toch ernstig verbrandde mensen verwachten die van het complex wegvluchten... of kwam het brandende puin en de kerosine alleen op lege auto's bussen en vrachtwagens terecht? Selectief vuur dus?
pi_164911748
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, dat is in1996 opgenomen in India.
Dat is later nog bevestigd meende ik.
Doe maar weer zo. :')

Moet je die scene eens zien als die kerel met rugzak de roltrap op rent. Die secret service kerel staat dan met kap over zijn hoofd, maar als de cameraman aankomt doet ie hem snel af. Erg camerabewust is deze man. Later heeft ie moeite met zijn naam en functie.

Dat moeite hebben met de naam valt me wel vaker op bij de live "ooggetuigen". Let er maar eens op.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2016 14:20:08 ]
pi_164911900
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:04 schreef Wantie het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ [url=https://www.uwgb.edu/dutchs/pseudosc/9-11Pix/Image167[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Oh, brandende auto's. Wat wil je hiermee zeggen?
pi_164912010
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar het filmpje te kijken om te zien dat je naar een belachelijk toneelstukje zit te kijken.
tuurlijk, 2 torens van bijna 500 m storten in, en dan nog is het nodig om een toneelstukje op te voeren.
Nog even en je beweert dat de twin towers zelf een toneelstukje waren.

quote:
Waar zijn alle verbrandde mensen dan?
hoop je op beelden van verbrande lijken?

quote:
Of was iedereen al weg toen de hele teringbende met auto's en alles daar in de fik vloog?
wat zou jij doen, gewoon in de auto blijven zitten?

quote:
Je zou toch ernstig verbrandde mensen verwachten die van het complex wegvluchten..
en daar wil je beelden van zien?Zelfs onder een spoiler alert ga ik die niet posten op Fok.
Dat vind ik te ziek voor woorden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164912039
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Doe maar weer zo. :')

Moet je die scene eens zien als die kerel met rugzak de roltrap op rent. Die secret service kerel staat dan met kap over zijn hoofd, maar als de cameraman aankomt doet ie hem snel af. Erg camerabewust is deze man. Later heeft ie moeite met zijn naam en functie.

Dat moeite hebben met de naam valt me wel vaker op bij de live "ooggetuigen". Let er maar eens op.
want iedereen hoort kalm en rationeel te reageren als er een toren van 500 m instort....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164912137
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:18 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh, brandende auto's. Wat wil je hiermee zeggen?
volgens jou waren er geen brandende auto's in manhattan.
allemaal in scene gezet.

uiteraard ga je nu dommetje spelen.
dat is te verwachten in dit soort discussies.

het wachten is op je claim dat al het puin met vrachtwagens naar de scene is getransporteerd voor dramatisch effect.

achteraf maar goed dat ik geen beelden van verbrande mensen heb laten zien, want dan had je je ook afgevraagd wat dat er toe doet...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_164912234
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:14 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar naar het filmpje te kijken om te zien dat je naar een belachelijk toneelstukje zit te kijken.


Waar zijn alle verbrandde mensen dan? Of was iedereen al weg toen de hele teringbende met auto's en alles daar in de fik vloog?

Je zou toch ernstig verbrandde mensen verwachten die van het complex wegvluchten... of kwam het brandende puin en de kerosine alleen op lege auto's bussen en vrachtwagens terecht? Selectief vuur dus?
Inderdaad. Hilarious.
Dankje voor 't posten.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164912362


ook in scene gezet.....
....door de brandweer toch


hier zie je hoe ze de autos naar de scene slepen voor dramatisch effect...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 28 augustus 2016 @ 14:35:04 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164912597
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie daar debunkers united meteen acte de presence. Lossy compression, sure wat je wil om het voor jezelf geloofbaar te houden. Met de beelden is geknoeid zoals wel meer van 9.11 en al de drama's erna.

Straks ga ik September Clues eens kijken, zouden jullie ook eens moeten doen.
Je maakt jezelf lekker belachelijk zo ;) Misschien moet je eerst even opzoeken wat het is, voor je met dit soort reacties komt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164912777
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
Zie daar debunkers united meteen acte de presence. Lossy compression, sure wat je wil om het voor jezelf geloofbaar te houden. Met de beelden is geknoeid zoals wel meer van 9.11 en al de drama's erna.

Straks ga ik September Clues eens kijken, zouden jullie ook eens moeten doen.
De 'lossy' compressie helemaal geen invloed op de hele beelden alleen op de helikopter heeft.
Lijkt me sterk.
De (persoonlijk en/of professionele) meningen van sommige hier kan ik toch niet vertrouwen.
Iedereen kan ook makkelijk ouwe hoeren over wat voor professie ze doen om 'n beetje interessant te klinken en/of hun meningen te versteunen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164913049
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 14:39 schreef Tingo het volgende:

[..]

De 'lossy' compressie helemaal geen invloed op de hele beelden alleen op de helikopter heeft.
Lijkt me sterk.
lossy compressie heeft overal invloed op. Daarom moet je de originele beelden zonder compressie er bij pakken wil je tot een juiste analyse van de beelden komen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')