Hij ontkent niet genoemd te zijn, edoch kan het aan de andere kant niet bevestigen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:15 schreef Bart2002 het volgende:
De juiste man op de juiste plaats. Hij weet dan niet zo heel veel van voetbal maar dat maakt niet uit. Hij heeft wel een zeker leiderschap over zich. En het is 1 van mijn beste vrinden. En hij is genoemd. Dat gebeurt ook niet zomaar. Dus laten we het gewoon doen. Een salaris van 4 en een halve ton om te beginnen en dan zien we verder wel.
Ik heb al eens eerder genoemd dat zit soort zwaar belegen grappen niet meer kunnen. Maar de Baardaap trekt zich daar helaas geen reet van aan. Fijn is dat maar niet heus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:15 schreef BaardaapAd het volgende:
Ze gaan hun Sharp koelkast vervangen
Wachten we op de Ajax-brandblusser ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder genoemd dat zit soort zwaar belegen grappen niet meer kunnen. Maar de Baardaap trekt zich daar helaas geen reet van aan. Fijn is dat maar niet heus.
Gigantisch netwerk heeft ie ook, deze man. Als we hem laten lopen (ik hoorde net dat ie 6 ton wil..) voor die paar centen verschil dan zijn we niet slim bezig m.i. Hij is ook lid van alle bestaande politieke partijen, dus dat kan niet mis.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij ontkent niet genoemd te zijn, edoch kan het aan de andere kant niet bevestigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |