liever dickpicsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
JA jonguh, ik had de boobs van DP
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijftquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
oeh je hebt wel een grotequote:
HOI BONDAGEquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:36 schreef bondage het volgende:
Wat is dit? Doen we tegenwoordig aan recycling van reeksen?
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:37 schreef Drug het volgende:
[..]
zie het zelf meer als parasiteren, maar lief dat je het zo diplomatiek omschrijft
o gelukkigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik dacht dat er iets fout was gegaan bij het indexeren voor de stats. Maar dat bleek na controle gelukkig niet zo te zijn
How you doing? How is life?quote:
Gaat prima. Alleen beetje druk met werk en klussen, moet doorgaan natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
How you doing? How is life?
Zeker waar, maar de versie van Young At Heart gooit daar nog even een flinke lading emoties boven opquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Fix you sowieso is best een emotioneel nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |