Probeerde je nou net deze te embedden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef Pizzapuntje het volgende:
Krijg geen foto geupload vanaf telefoon. Vanmiddag even vanaf pc doen.
Ja! Thanks,quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Probeerde je nou net deze te embedden?
[ afbeelding ]
Haha ja mooi ding!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:51 schreef Nizno het volgende:
mooie lamp. Ziet er erg bekend uit
[ afbeelding ]
Helaas woont mijn handyman niet in de buurt anders had ik hem even langs gestuurd.
Ik zou wel WILLEN helpen maar gezien de afstand is dat echt niet logisch.quote:
Vrouwen denken ook echt altijd alleen maar in problemen he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
Moet ook nog een stukje verlengd worden denk ik, want de aansluiting hangt niet recht boven de tafel.
Ja het is echt mega hard, thanks voor de tip!quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik zou wel WILLEN helpen maar gezien de afstand is dat echt niet logisch.
Kan je wel een tip geven: Een klopboormachine gaat het wss niet redden in een keihard plafond, je moet echt iemand met een boorhamer zien te ritselen.
Weet je wat het is, de balkon deur gaat naar binnen open, en als ik de tafel verschuif kan die niet meer open, vandaar dat het meest ideale met een verlengstukje is.quote:Op maandag 29 augustus 2016 16:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vrouwen denken ook echt altijd alleen maar in problemen he.
Denk eens gewoon in oplossingen en in plaats van moeilijk gaan lopen kloten met verlengen en alles wat daarbij komt kijken; schuif gewoon je tafel wat op.
Opgelost.
Weet jij of je de lamp kan inkorten? Stoot er nu gewoon m'n hoofd tegen zo laag hangt iequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:51 schreef Nizno het volgende:
mooie lamp. Ziet er erg bekend uit
[ afbeelding ]
Helaas woont mijn handyman niet in de buurt anders had ik hem even langs gestuurd.
ja dat kan, je kan de 2 omlaaghangende draden verder in het bovenstuk drukken en dan vastzetten.quote:Op zaterdag 3 september 2016 11:16 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Weet jij of je de lamp kan inkorten? Stoot er nu gewoon m'n hoofd tegen zo laag hangt ie
hangt mooiquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij hangt!
Slotje svp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |