Geef een van de twee maar in de volgende ronde.quote:
Kan allebeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:16 schreef ace_eleven het volgende:
Dus de tweede club uit een land komt in "blauw", maar de 3e dan?
OK, nja, na de tweede pot zullen we wel een mening hebben waar we wel en niet bij willenquote:
T kan nogquote:
Inderdaad.quote:
FoxSportsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:28 schreef timmmmm het volgende:
Waar kan ik meekijken? Die stream op de UEFA-site doet het niet
Fox Sports 1quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:28 schreef timmmmm het volgende:
Waar kan ik meekijken? Die stream op de UEFA-site doet het niet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef Scrummie het volgende:
Kuyt regelt ook de loting gewoon. Wat een HELD.
Die uit Dublinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoop iig op een matige 4e tegenstander
Ja, prima, ook mooie stad om te bierenquote:
Ja dat maakt het alleen maar treuriger.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je zou maar Man U thuis spelen, uitverkochte propvolle Kuip... maar helaas
jazeker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:37 schreef Scrummie het volgende:
Was de laatste keer Man U niet nog met Bosvelt en Denis Irwin?
Ja, en die rekening staat nog open toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was wel uitermate gezellig buiten het stadion toen.
Mijn gedachte exact, hij is transfervrij toch?quote:
Oh, waren zij dat.quote:
Een club uit Turkije, een club uit Oekraïne. Hij had het slechter kunnen treffen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:59 schreef MPC60 het volgende:
Ben benieuwd of gudde al stiekem ergens heeft staan huilen.
Dat is dan met name te danken aan Feyenoord en Zorya Luhansk te danken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Prachtige loting dit, had zowaar een CL poule kunnen zijn.
twitter:ManUtd twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:00:16Jose Mourinho on facing Fenerbahce and Feyenoord: "It's a big match to play in Istanbul as it is in Rotterdam - it's good for us." #MUFC reageer retweet
Die weet dat Man. Utd niet best is tegen Nederlandse clubsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Mourinho heeft al slapeloze nachten.twitter:ManUtd twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:00:16Jose Mourinho on facing Fenerbahce and Feyenoord: "It's a big match to play in Istanbul as it is in Rotterdam - it's good for us." #MUFC reageer retweet
Kiev? welk stadion?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Gemengde gevoelens over deze loting.
Manchester United is schitterend. Daar gaan we zeker naar toeZlatan in de (halfvolle) Kuip
Fener is uitgesloten. Ik ga no way naar Turkije nu
Luhansk is het overwegen waard, daar zij haar wedstrijden afwerkt in Kiev.
Lang leve de EU. We gaan naar een land dat er uit gestapt is, naar een land waar het oorlog is met Rusland en graag lid wil worden, en naar een land met een dictator aan de macht en graag lid wil worden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:03 schreef onlogisch het volgende:
Gemengde gevoelens over deze loting.
Manchester United is schitterend. Daar gaan we zeker naar toeZlatan in de (halfvolle) Kuip
Fener is uitgesloten. Ik ga no way naar Turkije nu
Luhansk is het overwegen waard, daar zij haar wedstrijden afwerkt in Kiev.
quote:Not sure why people are fretting about the length of the journeys. I doubt anyone going to these away games will be appearing in the following league game.
We might as well just bung in a random trip to Syria and a walk round an active volcano while we're at it though.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lang leve de EU. We gaan naar een land dat er uit gestapt is, naar een land waar het oorlog is met Rusland en graag lid wil worden, en naar een land met een dictator aan de macht en graag lid wil worden.
EUGOD
Guidettigodtwitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Guidettigodtwitter:superguidetti twitterde op vrijdag 26-08-2016 om 14:08:48Can't wait to play against PANATHINAIKOS STANDARD LIEGE AND 020 ! #halacelta https://t.co/GB2BatVmxn reageer retweet
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Ja, inderdaad even kijken hoe serieus ManU het allemaal neemt en wanneer je ze treft (of ze bv ws al geplaatst zijn etc) en verder 6 punten tegen Zorya en thuis winnen van Fener en je kunt best doorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Prachtige poule, mooi 1-2tje van Kuyt en Van Persie. Ik zie ook best kansen op een 2e plaats.
Alleen zo jammer van de thuiswedstrijden
Hoi Raemon, ook hier op FOK!?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:24 schreef satecl het volgende:
Pittig hoor. Manchester United gewoon bij de koploper van de eredivisie in de poule.
Hoi Raemon.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:24 schreef satecl het volgende:
Pittig hoor. Manchester United gewoon bij de koploper van de eredivisie in de poule.
Copy paste inderdaadquote:
Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden als ze het speelschema in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:28 schreef Keyos het volgende:
Nu maar duimen dat Manchester uit niet op 3 november spelen, de enige dag dat ik niet naar die wedstrijd kan.
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel rekening mee houden als ze het speelschema in elkaar zetten.
Rond 15:15 naar het schijnt, zeggen ze hier bijvoorbeeld, en op radio Rijnmondquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Over het algemeen worden de data en wedstrijden binnen een uur na de loting ingevuld toch?
Die reacties daaronder. Chanantquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:20 schreef onlogisch het volgende:
Was dat niet een groot feest toen de Dorpspastoor in Rotterdam een shop kwam openen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord - Fenerbahce wordt ook wat met al die Turken in Rotterdam
Klopt. En de laatste keer Besiktas op bezoek was ook niet echt een succes te noemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was dat niet een groot feest toen de Dorpspastoor in Rotterdam een shop kwam openen?
Nee joh, de Turken zijn momenteel vooral bezig met elkaar. #proerdoganquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord - Fenerbahce wordt ook wat met al die Turken in Rotterdam
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:39 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Gênant dat je "chanant"schrijft.
still a little Feyenoord in your heart 👍🏻:') __!quote:
Toptegenstanders. Je kunt het bijna niet mooier treffen in de EL. Ook allemaal totaal andere type ploegen. Heel mooi. En inderdaad nu extra verrot dat het halve stadion leeg zal zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:56 schreef Typisch het volgende:
Godver, wat baal ik er van dat de thuispotjes nu zo verneukt zijn.
Wel mooie poule.
Exacte woorden. Je kan het bijna niet maken naar al die supporters.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:02 schreef Zipportal het volgende:
IwanGod
http://www.vi.nl/radio/de(...)-extra-pijnlijk-.htm
Tja, wat supporters de club anders waarschijnlijk aandoen kun je ook niet verkopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Exacte woorden. Je kan het bijna niet maken naar al die supporters.
Nee, die 500 tot 1000 supporters leer je zoiets niet af.. Anders hadden ze er allang al mee opgehouden. Zet daarom lekker al die netten voor de vakken. Maar nu is iedereen de dupe door een paar honderd mensen. Alle andere toeschouwers, alle supporters thuis... Zelfs alle Manchester United supporters. Zou jij naar Atleti - PSV willen gaan als je weet dat het stadion half vol is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, wat supporters de club anders waarschijnlijk aandoen kun je ook niet verkopen.
Laat iedereen maar eens voelen wat de consequenties zijn, misschien neemt het zelfreinigende vermogen onder de supporters dan ook eens toe.
quote:Manchester United, Fenerbahce, Zorja Loegansk. Het worden drie fantastische wedstrijden, in een halflege Kuip. Duizenden blauwe stoeltjes, blinkend in het avondlicht.
Dat zal even wennen zijn. Het gevoel dat je in een ander stadion bent. Alsof er een sintelbaan over de tribunes is gelegd. Een draconische maatregel, om te voorkomen dat de UEFA Feyenoord echt uit de Europese competities knikkert.
Veel supporters balen, maar snappen het wel. Beter een halve Kuip dan een lege dop. Zij zijn boos op die ‘nepsupporters met een halve hersencel’, die het keer op keer verpesten. Andere, bozige supporters leggen de schuld elders: bij het bestuur van Feyenoord.
Al jaren is het bon ton om Gudde & Van Geel als zondebokken te zien. Voor nederlagen op het veld, maar nu ook voor ongeregeldheden rond het veld. De straffen van de UEFA zouden zijn gegeven voor de ‘incompetente organisatie’, lees: de directie. De criticasters zeggen die wijsheid te halen uit de vonnissen van de UEFA, waarin de leiding van Feyenoord de schuld krijgt van de boetes en andere straffen.
Vonnissen
Is dat ook zo? De UEFA spreekt in persberichten inderdaad van ‘insufficient organisation’. Maar om te snappen, waar dat op slaat, moeten we in de papieren duiken. Dat heb ik gedaan. Feyenoord heeft mij inzage gegeven in alle vonnissen van de afgelopen vier jaar, inclusief de onderliggende rapporten van de UEFA.
Wat blijkt: die ‘falende organisatie’ ziet toe op één aspect: het toelaten van supporters op de trappen, zodat er geen vrije doortocht is voor bijvoorbeeld hulpdiensten. Alle andere problemen, vallen daarbuiten: racisme, vuurwerk, voorwerpen gooien, vechtpartijen, etc.
Ik loop de veroordelingen even langs. Een droge opsomming, maar dan heb je ook wat. Kiev uit: spandoek “UEFA Mafia”. 10.000 euro boete. Kiev thuis: vuurwerk, gooien van aanstekers. 20.000 euro. Sparta Praag thuis: rookbom, bier en aanstekers gooien. 20.000 euro. Sparta Praag uit: vechtpartij, gooien voorwerpen. 35.000 euro.
Krasnodar: aanstekers, vuurwerk. 15.000 euro. Besiktas: blokkeren trappen, gooien aanstekers en racisme (“Allah, je moeder is een hoer”). 45.000 euro en sluiten van één vak. Loegansk: vuurwerk. 15.000 euro.
Emmer
Dit is het punt waarop ze bij Feyenoord al zeggen: “De emmer druppelt langzaam vol.” Gaan we verder. Standard Luik: trappen blokkeren, vuurwerk. 15.000 euro. Rijeka uit: hek omgooien. 5.000 euro. Rijeka thuis: vuurwerk. 2.000 euro. Sevilla: vuurwerk, voorwerpen gooien: 15.000 euro. AS Roma uit: vuurwerk. 11.000 euro.
En dan komt het: AS Roma thuis, 26 februari 2015. Daar is het: trappen blokkeren (‘insufficient organisation’), gooien aanstekers en afsteken vuurwerk. 50.000 euro en een wedstrijd zonder publiek voorwaardelijk. Daarnaast: racisme (gooien van een opblaasbare banaan). 50.000 euro, wedstrijd zonder publiek. (Later in hoger beroep omgezet in een voorwaardelijke straf)
Met name het massaal gooien van aanstekers, waarbij de scheidsrechter en zijn assistent werden geraakt, zal Feyenoord zwaar zijn aangerekend. Daardoor werd de wedstrijd ook gestaakt. Is dat de schuld van de directie? Elke wedstrijd wordt gerapporteerd door UEFA-medewerkers. Ze kunnen kruisjes zetten. Bij “voorbereiding wedstrijd” staat in dit geval “uitstekend”. Bij “organisatie” staat “voldoende”. Bij “gedrag supporters” is “onvoldoende” aangekruist.
Feiten
Dat is in lijn met alle beoordelingen die de UEFA heeft gegeven, de afgelopen vier jaar. De Feyenoord-organisatie krijgt steeds “uitstekend” of “voldoende”. De supporters regelmatig “onvoldoende”. Dat zijn de feiten. Het is duidelijk waar de voetbalbond de schuld legt, voor de ongeregeldheden rond Europese wedstrijden: de aanhang, niet de directie.
Sommige supporters weten dat niet, maar ik vrees dat zij het ook niet willen weten. Zij blijven zoeken naar een stok om de hond (lees: directie) te slaan. Het gevolg is dat het eens zo trotse Feyenoordlegioen uit elkaar is gevallen. Waarbij een deel van de aanhang niet in staat is om de eigen verantwoordelijkheid in te zien.
Feyenoord gaat grote netten ophangen rond het veld, om eventuele voorwerpen tegen te houden. Misschien doet de club er goed aan op de tweede ring, voor de koppige supporters, nog iets op te hangen: spiegels.
http://www.rijnmond.nl/ni(...)en-de-feiten?r=sport
Paul Verspeek is verslaggever bij RTV Rijnmond en seizoenkaarthouder bij Feyenoord
Alle Feyenoordsupporters generaliseren. Wat een onzinstuk.quote:
Conclusie: de directie de schuld geven van het gedrag van supporters is onzinquote:
Nee, daar zijn ze allerminst schuldig aan. Maar ze zijn wel schuldig en verantwoordelijk aan de manier waarop ze er mee omgaan. En dat voelt lekker hè, iedereen met kritiek op dit bestuur uitschelden voor dommertjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Conclusie: de directie de schuld geven van het gedrag van supporters is onzin
Zoals iedereen die slimmer is dan een bak cashewnoten al had geconcludeerd
Daar zal genoeg aan schorten, maar is nog geen reden voor dit gedragquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef glazenbak123 het volgende:
[..]
Nee, daar zijn ze allerminst schuldig aan. Maar ze zijn wel schuldig en verantwoordelijk aan de manier waarop ze er mee omgaan.
Uh, wat?quote:En dat voelt lekker hè, iedereen met kritiek op dit bestuur uitschelden voor dommertjes.
Als je dat artikel zo leest zou je bijna denken dat het hier gaat om heuse fakkel zeeën, menigtes die massaal een hek hebben bestormd en de gehele parterre die zijn of haar zakken heeft besloten te legen op het veld. Heb al die Europese wedstrijden dat seizoen vanaf W2 beleefd en kan me totaal niet vinden in de toon van deze meneer.quote:
43 euro hierquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:50 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Vliegtickets naar Manchester geboekt voor 30 euro
Wij zijn er ook van woensdag tot zondag. Vrijdag en zaterdag nog lekker wat League 1 of league 2 potten meepakkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:08 schreef ace_eleven het volgende:
Hier ongeveer 39 heen en 31 (zondag pas) terug... Prijzen schieten hard omhoog man
De terugreis op vrijdag werd gedurende de boeking 3x duurder, van 71 naar boven de 110
Toen maar een andere dag gekozen..
Verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Haringkop het volgende:
Loot je fuckig man utd thuis, zit er geen kip. M'n Feyenoordhart huilt..
Echt heel erg kut ja.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:16 schreef Haringkop het volgende:
Loot je fuckig man utd thuis, zit er geen kip. M'n Feyenoordhart huilt..
Schijnbaar zijn onze tickets geannuleerd omdat de prijsstijging te rigoureus wasquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zijn er ook van woensdag tot zondag. Vrijdag en zaterdag nog lekker wat League 1 of league 2 potten meepakken
Beetje overdreven is het dan ook wel om PSV-uit met het vliegtuig te bezoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Schijnbaar zijn onze tickets geannuleerd omdat de prijsstijging te rigoureus was![]()
[ afbeelding ]
De 3 tickets waren ¤121 duurder geworden![]()
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Beetje overdreven is het dan ook wel om PSV-uit met het vliegtuig te bezoeken.
Omdat Europees voor jullie bijzonder is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:13 schreef Sunri5e het volgende:
Vanmiddag als 3000 tickets naar Manchester geboekt. Dat is wat anders dan die 23 toeschouwers die in Rostov waren. En zich dan nog de nr1 van Nederland noemen....
Ja, toen het nog normaal was voor ons ging er nooit iemand. Oh wacht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat Europees voor jullie bijzonder is.
Verder natuurlijk volkomen kansloos in deze poule.
Niet als Man Utd het niet serieus gaat nemenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen Sunrise eens de tijd om te happen man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, toen het nog normaal was voor ons ging er nooit iemand. Oh wacht.
Sorry.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen Sunrise eens de tijd om te happen man.
Verder was het zoals we van hem verwacht zijn weer een debiele vergelijking. Rostov uit met United vergelijkenquote:
True. Al durf ik er alles om te verwedden dat wij daar meer dan 23 supporters heen hadden gekregenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verder was het zoals we van hem verwacht zijn weer een debiele vergelijking. Rostov uit met United vergelijken
Las dat het echt enorm duur was en dan nog gezeik met visum, maar meer dan 23 geloof ik wel ja. Wat me meer tegenviel was die 150 man uit naar PAOKquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
True. Al durf ik er alles om te verwedden dat wij daar meer dan 23 supporters heen hadden gekregen
Yep, Griekenland voetbal tripje is toch prima, dan maar 150 man..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Las dat het echt enorm duur was en dan nog gezeik met visum, maar meer dan 23 geloof ik wel ja. Wat me meer tegenviel was die 150 man uit naar PAOK
Hier 40-45 euro retour.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:08 schreef ace_eleven het volgende:
Hier ongeveer 39 heen en 31 (zondag pas) terug... Prijzen schieten hard omhoog man
De terugreis op vrijdag werd gedurende de boeking 3x duurder, van 71 naar boven de 110
Toen maar een andere dag gekozen..
Mad?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Wij uiteindelijk voor ¤100 retour
Stond je toevallig vandaag ook in de Metro?![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard niet. Ik denk alleen niet dat ze weer gaan verkopen aan niet-Silvercard houders, zoals bij Roma.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef Adelante het volgende:
![]()
wat gaat zo'n ticket ongeveer kosten ManU uitEn ik wil wel een vlucht boeken, maar geldt er dan niet zo'n verplichte wazige combiregeling...
Ik ga niet vaak uit, dus wellicht kunnen sommigen hier beter oordelen, maar volgens mij kun je of met een ticket gewoon naar binnen of krijg je een lokale opstapplaats. Als je tenminste een silvercard hebt, kun je volgens mij gewoon met vertrouwen een vlucht boeken.. (komen naar 't schijnt 3700+ kaarten beschikbaar)quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 23:03 schreef Adelante het volgende:
![]()
wat gaat zo'n ticket ongeveer kosten ManU uitEn ik wil wel een vlucht boeken, maar geldt er dan niet zo'n verplichte wazige combiregeling...
Wellicht betere kans als ze een silvercard aanvragen? https://www.feyenoord.nl/uitkaartquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, mijn papa en zus hebben een seizoenskaart en hen lijkt het wel een leuk uitje naar Manchester. Is het mogelijk om met alleen een seizoenskaart een kaartje te bemachtigen?
Moet dat allemaal via FEY, of kan dat ook via Manchester?
En dan mag je nog blij zijn dat die eerste wedstrijd uberhaupt met publiek mag spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme zeg, je zou maar Man U thuis spelen, uitverkochte propvolle Kuip... maar helaas
Je moet daar ter plekke ook wel wat kunnen regelen om in het thuisvak te zitten, denk niet Dat het voor man u een grote wedstrijd isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, mijn papa en zus hebben een seizoenskaart en hen lijkt het wel een leuk uitje naar Manchester. Is het mogelijk om met alleen een seizoenskaart een kaartje te bemachtigen?
Hap hap.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 20:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 22:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]![]()
Wij uiteindelijk voor ¤100 retour
Stond je toevallig vandaag ook in de Metro?![]()
[ afbeelding ]
Via Man Utd zelf kan je ook gewoon kaarten kopen. Vrije verkoop.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 08:34 schreef timmmmm het volgende:
En waar doe je dat? Jullie moeten mijn onkunde niet onderschatten jongensquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Via Man Utd zelf kan je ook gewoon kaarten kopen. Vrije verkoop.
Misschien gewoon via de website? Ik heb van de week kaarten gekocht voor malaga-atl Bilbao, zonder inloggen of wat dan ook. Kan je je hier niet meer voorstellen toch?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En waar doe je dat? Jullie moeten mijn onkunde niet onderschatten jongens
Moet je je voorstellen dat je gewoon een EL-kaartje kan kopen hier jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien gewoon via de website? Ik heb van de week kaarten gekocht voor malaga-atl Bilbao, zonder inloggen of wat dan ook. Kan je je hier niet meer voorstellen toch?
En nog steeds krijgen ze het niet voor elkaar dat mensen zich gewoon normaal gedragen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 15:38 schreef exile79 het volgende:
[..]
Misschien gewoon via de website? Ik heb van de week kaarten gekocht voor malaga-atl Bilbao, zonder inloggen of wat dan ook. Kan je je hier niet meer voorstellen toch?
Hier niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:42 schreef Oldground het volgende:
Storing in FOX Sports GO. Lekker dan.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:42 schreef Oldground het volgende:
Storing in FOX Sports GO. Lekker dan.
Giogod past alles gewoon aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:40 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zeker. Had vorige week ook gewoon zo moeten zijn.
De eerste 10 minuten zijn erg rommelig en slordig in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:45 schreef RvLaak het volgende:
Ben benieuwd wat het gaat worden vandaag...
Maar wel een goede aanval net... Hoopgevendquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De eerste 10 minuten zijn erg rommelig en slordig in ieder geval.
Ondanks die bal op de paal net lijkt Kuyt toch wel een groot deel van zijn scherpte kwijt te zijn helaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar wel een goede aanval net... Hoopgevend
Hopelijk ligt dat aan gebrek aan wedstrijdritme...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ondanks die bal op de paal net lijkt Kuyt toch wel een groot deel van zijn scherpte kwijt te zijn helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat gaat natuurlijk niet blijven duren als ze zo blijven spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
3e wedstrijd al die kut gaat... Ach, zolang ze maar blijven winnen
Tja, zowel ajax als psv zijn kampioen geworden met lelijk & slecht voetbal. Het kan dus wel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar dat gaat natuurlijk niet blijven duren als ze zo blijven spelen.
Niet zó slecht. Daar zat altijd nog behoorlijk positiespel en lijn in het spel.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, zowel ajax als psv zijn kampioen geworden met lelijk & slecht voetbal. Het kan dus wel.
"iemand" is denk ik het antwoord op die vraag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:11 schreef Jihawti het volgende:
Tja...
Wie had er moeten meelopen met Elbers?
Nee natuurlijk niet. Die gozer krijgt veel te veel tijd om die bal voor te zetten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:13 schreef Merkie het volgende:
Was die goal niet de schuld van Woudenberg?
Waarom liep hij niet gewoon mee met de doelpuntenmaker dan? In de herhaling zie je dat hij ineens stopt met lopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die gozer krijgt veel te veel tijd om die bal voor te zetten.
Ik vraag het omdat ik bang ben dat het antwoord Woudenberg is en die juist nu moet laten zien dat hij daar moet staan en niet die vreselijke Nelom.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"iemand" is denk ik het antwoord op die vraag.
Dat heb ik niet gezien, maar zo een voorzet als dit valt niet te verdedigen tenzij je er al staat eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom liep hij niet gewoon mee met de doelpuntenmaker dan? In de herhaling zie je dat hij ineens stopt met lopen.
Welke hosana?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die hosana na de eerste 3 wedstrijden is gewoon nergens op gebaseerd hé.
Ik zag het ook en omdat ie zo stopte leek het net alsof hij zich abrupt besefte dat hij daar niet moest lopen of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar zo een voorzet als dit valt niet te verdedigen tenzij je er al staat eigenlijk.
Het merendeel was toch uitermate positief en optimistisch geworden na de eerste 2, 3 wedstrijden.quote:
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het merendeel was toch uitermate positief en optimistisch geworden na de eerste 2, 3 wedstrijden.
Nouja, als hij gewoon had meegelopen was er niks aan de hand geweestquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, maar zo een voorzet als dit valt niet te verdedigen tenzij je er al staat eigenlijk.
Jij komt nooit in dit topic, of wel?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het merendeel was toch uitermate positief en optimistisch geworden na de eerste 2, 3 wedstrijden.
Kijk uit, toen ik dit zei kreeg ik meteen een vraag aangaande de zuurgraad van een bepaald lichaamsdeel van me.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Al die hosana na de eerste 3 wedstrijden is gewoon nergens op gebaseerd hé.
Ging al fout bij Jorgensen en rechtsmid.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik post hier vrij regelmatig. Maar ik kom ook op andere Feyenoordsites.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij komt nooit in dit topic, of wel?
Ik vind m juist opvallend goed.quote:
Wat bedoel je dan precies met hosana?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik post hier vrij regelmatig. Maar ik kom ook op andere Feyenoordsites.
Maar ook hier heb ik veel optimisme bespeurd hoor en was het allemaal niet zo slecht als ik deed voorkomen.
Coolsingel dit dat.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik post hier vrij regelmatig. Maar ik kom ook op andere Feyenoordsites.
Maar ook hier heb ik veel optimisme bespeurd hoor en was het allemaal niet zo matig als ik deed voorkomen.
Geen idee, ben eigenlijk niet zo heel goed aan het kijken. Maar zag een slechte voorzet.quote:
Je zou best een wetenschappelijk onderzoek kunnen doen naar de vruchtbaarheid van de gemiddelde man die deze wedstrijd heeft gezien... Gegarandeerd dat de mannelijke kijkers steriel zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:23 schreef Jihawti het volgende:
Vorige week was het nog zaaddodender en toen kwam het ook goed. Ik denk dat het voor rust nog gelijk wordt
Ongegrond optimisme, er schiet me even geen betere formulering te binnen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies met hosana?
Nou, ik heb het niet gezien hoor. Moet je een beetje beter opletten. Overwegend was men toch niet laaiendquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Overwegend negatief zelfs, zou ik zo zeggenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet gezien hoor. Moet je een beetje beter opletten. Overwegend was men toch niet laaiend
Ja, dat kun je wel makkelijk roepen maar volgens mij is dat meestal sarcasme als het er al veel is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongerechtmatigd optimisme, er schiet me even geen betere formulering te binnen.
zeer zeker nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Overwegend negatief zelfs, zou ik zo zeggen
Klopt inderdaad. Zoals vanouds weer 90 minuten lang kansloze lange ballenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef Typisch het volgende:
Wat een dom gelul dat de sfeer hier erg postief is de afgelopen tijd.Gewoon echt niet waar.
trolletjes moeten toch iets roepen... Dan maar leugens. Als ze die maar vaak genoeg herhalen, misschien gaan mensen ze dan geloven.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef Typisch het volgende:
Wat een dom gelul dat de sfeer hier erg postief is de afgelopen tijd.Gewoon echt niet waar.
Ik vind het typisch zo'n domme tokkie waardoor ik me elke keer afvraag waarom ik ook alweer zo graag naar foebel kijk. Maar vandaag vind ik hem lekker simpel (pun) vanuit zijn kracht spelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee, ben eigenlijk niet zo heel goed aan het kijken. Maar zag een slechte voorzet.
Begin Karsdorp eigenlijk ook gewoon kut te vinden
Kan Tomatenboer wel waarderen als user.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
trolletjes moeten toch iets roepen... Dan maar leugens. Als ze die maar vaak genoeg herhalen, misschien gaan mensen ze dan geloven.
Aanbid mijquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:23 schreef Jihawti het volgende:
Vorige week was het nog zaaddodender en toen kwam het ook goed. Ik denk dat het voor rust nog gelijk wordt
Vind ik ook. Was nog lang zo makkelijk niet, gezien de wat vreemde stuit.quote:
Maakt hem, in deze, niet minder een troll..quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan Tomatenboer wel waarderen als user.
Misschien is hij er gewoon echt van overtuigd?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maakt hem, in deze, niet minder een troll..
Dan is hij dom... Welke heb je liever?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien is hij er gewoon echt van overtuigd?
Ja dag, zo graag wil ik mijn gelijk ook niet halenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Quote eens, in context uiteraard.
Precies. Hij doet me altijd denken aan een jongen waar ik op de basisschool mee bevriend was. Lijkt er op. En dat is tegenwoordig ook een domme tokkiequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:29 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik vind het typisch zo'n domme tokkie waardoor ik me elke keer afvraag waarom ik ook alweer zo graag naar foebel kijk. Maar vandaag vind ik hem lekker simpel (pun) vanuit zijn kracht spelen.
Dat ziet een blind paard nogquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Coco98 het volgende:
Stelling: Feyenoord gaat boven Ajax eindigen. (einde seizoen)
stelling: je moederquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Coco98 het volgende:
De sfeer in dit topic niet nee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef Typisch het volgende:
Geloof me, dat gaat weinig aanbiddelijks opleveren aangezien ik de helft zijn moeder hier had kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen indien er naaktfoto's worden geleverd
Wss niet die van mij... Welk bouwjaar?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:32 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Geloof me, dat gaat weinig aanbiddelijks opleveren aangezien ik de helft zijn moeder hier had kunnen zijn
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Zoals vanouds weer 90 minuten lang kansloze lange ballen.
Feyenoord, Ajax en PSV hebben een stuk meer middelen dan de overige clubs in de competitie, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De sfeer in dit topic niet nee.
Maar de algemene opinie was echt wel gematigd positief hier hoor.
Niet dat er masaal op het kampioenschap werd gehoopt maar wel lang in de race blijven, misschien 2e worden etc.
Mwah, vooral mensen op tv en in de geschreven media zag je dat wel voorbij komen ja. Maar onder supporters valt dat geloof ik best mee. Maar goed.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niet dat er masaal op het kampioenschap werd gehoopt maar wel lang in de race blijven, misschien 2e worden etc.
Lucky '77quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wss niet die van mij... Welk bouwjaar?
Ai, je bent al aan het terugkrabbelen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
En dan ook nog eens kijken naar welke mensen dit soort onzin roepen... Als Derksen daartussen zit...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, vooral mensen op tv en in de geschreven media zag je dat wel voorbij komen ja. Maar onder supporters valt dat geloof ik best mee. Maar goed.
Kan ook haast niet anders. We spelen nagenoeg met dezelfde spelersquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, vooral mensen op tv en in de geschreven media zag je dat wel voorbij komen ja. Maar onder supporters valt dat geloof ik best mee. Maar goed.
Hehehe dan kunnen we inderdaad met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel stellen dat ik specifiek jouw moeder dan niet had kunnen zijn.quote:
Tenzij jouw pubertijd bij geboorte al begon...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Hehehe dan kunnen we inderdaad met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wel stellen dat ik specifiek jouw moeder dan niet had kunnen zijn.
Nou ik meen toch vrij veel de overtuiging te hebben gelezen dat we zo'n slechte reeks als vorig seizoen dit seizoen vast niet meer zouden gaan meemaken, en dat dat vorig seizoen een incident was, waar ik altijd heb benadrukt dat Feyenoord nog net zo makkelijk tegen puntverlies kan aanlopen als vorig seizoen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook van mijn stoel gevallen zijn als Gio ineens -ik noem maar wat- een andere vleugelspeler de kans had gegeven. Ik bedoel, die bank is er alleen voor de mooi bij hem. En om Bilal op te laten schitteren in vergelijking bij wat hij in het veld brengt (voornamelijk een scherpe daling van IQ op het veld).quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:35 schreef eight het volgende:
[..]
Kan ook haast niet anders. We spelen nagenoeg met dezelfde spelers
Nee, die begon nogal laat bij mij. Maar toen had ik ook wat. Wat zeg ik, ik ben uitermate puberaal te noemen sindsdien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tenzij jouw pubertijd bij geboorte al begon...
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:40 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nee, die begon nogal laat bij mij. Maar toen had ik ook wat. Wat zeg ik, ik ben uitermate puberaal te noemen sindsdien.
Dat ligt dan echt aan jou, dat is nooit de heersende opinie geweest in dit topicquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ik meen toch vrij veel de overtuiging te hebben gelezen dat we zo'n slechte reeks als vorig seizoen dit seizoen vast niet meer zouden gaan meemaken, en dat dat vorig seizoen een incident was, waar ik altijd heb benadrukt dat Feyenoord nog net zo makkelijk tegen puntverlies kan aanlopen als vorig seizoen.
De enige die dat kan is Vejinovic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:42 schreef H.FR het volgende:
Of stel je voor dat er eens een middenvelder zou uitzakken om het spel te maken. Zou wat zijn zeg.
Laat maar zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
De enige die dat kan is Vejinovic.
die gaan plek 3 en 2 uitvechten, terwijl PSV lachend kampioen wordt. Gaat spannend worden ook dit jaarquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:30 schreef Coco98 het volgende:
Elke keer dat iemand hier zoiets zegt, mis ik Clasie ineens nog ergerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:42 schreef H.FR het volgende:
Of stel je voor dat er eens een middenvelder zou uitzakken om het spel te maken. Zou wat zijn zeg.
Tegen die rappe ventjes vooraan daar hè.quote:
Ach, daar zal ik ook niet moeilijk over doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 21:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een terechte vind ik ook wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |