Dus dat je elkaar aanraakt per ongeluk en dat je vel erafschuurt - bij wijze vanquote:
Dat vind ik dan echt ranzigquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Ooit een date gehad met een jongen uit Tel Aviv, die echt een soort waterval over je uitstortte. De sex was op zich wel hard en geil, maar mijn hele bed was doorweekt daarna incl ik. En t was niet eens dat je zegt 30 graden of zo. Lijkt me toch behoorlijk onhandig als je zo zweet.
Ik heb t idee dat ik hier minder zweet na de maand Singapore. Alsof mijn lijf hier in NL denkt "Dit is echt niiiiks man!"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds bootcampen zweet ik met warme dagen wat minder
True, zeker in de stad vind ik het een raar verschijnsel. Misschien bij het water kan het net, maar ik hou er wat dat betreft al niet van om op mijn balkon shirtloos te zitten en zeker niet als ik aan het eten ben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JUiST
Nee. Serieus. 0 respect voor mensen die zonder shirt over straat gaan. Haal gewoon een hemd.
Was ook niet zo mijn ding moet ik zeggenquote:
Kletsnatte wasbeer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was ook niet zo mijn ding moet ik zeggen
Beetje hardwerkzweet ok, maar dit was echt gewoon een douche.
En dan niet golden. Maar... uh... ja, weet ik veel hoe dta dan heet
Ik zie t eigenlijk nooit hier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, zeker in de stad vind ik het een raar verschijnsel. Misschien bij het water kan het net, maar ik hou er wat dat betreft al niet van om op mijn balkon shirtloos te zitten en zeker niet als ik aan het eten ben.
Waterval van m'n hoofd op z'n rug. Boeit hem gelukkig niets. En later van z'n buik op de mijne. Armen die over elkaars rug glijden. Etc etc. Het is eigenlijj ook gewoon fucking mooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
#luxeproblemen
Nee dat is alleen een probleem als je zweet haat. Ik zie geen problemen.
Dat klinkt su-per geilquote:
Daar moet je mensen met een natte rug even over hun shirt wrijven. Boze reacties gegarandeerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus dat je elkaar aanraakt per ongeluk en dat je vel erafschuurt - bij wijze van
[..]
Dat vind ik dan echt ranzig
Ik kwam gister terug uit Griekenland en daar had ik het niet zo zwaar als nu in Nederland. In Italië ook niet twee week eerder. Best wel bizar. Hier trek ik het gewoon minder goed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat ik hier minder zweet na de maand Singapore. Alsof mijn lijf hier in NL denkt "Dit is echt niiiiks man!"
In je tuin prima, aan het strand, meer, zwembad, etc. Maar door de winkelstraat lopen, je vette zweterige pens op de winkelwagentjes leggen, bah.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
True, zeker in de stad vind ik het een raar verschijnsel. Misschien bij het water kan het net, maar ik hou er wat dat betreft al niet van om op mijn balkon shirtloos te zitten en zeker niet als ik aan het eten ben.
Van mn rug moest je afblijven!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar moet je mensen met een natte rug even over hun shirt wrijven. Boze reacties gegarandeerd.
Wel vies.
Rocket Raccoon!quote:
Ik zonde gisteren in het Vondelpark en dan ga ik niet m'n shirt aantrekken voor elke keer dat ik even heen en weer wil lopen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dit. Tuin, park, strand, zwembad. Maar anders gewoon een shirt oid aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In je tuin prima, aan het strand, meer, zwembad, etc. Maar door de winkelstraat lopen, je vette zweterige pens op de winkelwagentjes leggen, bah.
Valt onder PARKquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zonde gisteren in het Vondelpark en dan ga ik niet m'n shirt aantrekken voor elke keer dat ik even heen en weer wil lopen hoor.
Je bent veel te lief voor hem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even mijn vriendje's loft opruimenGeen zin in
WAhaHAHAHAHAH. OMG LOLquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat een scharrel dan een trio voorstelt en ik eerst toch echt wel een foto wil zien.
Dat je die dan krijgt... en het een vriend van je is. Nou uuuuh, nee.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat een scharrel dan een trio voorstelt en ik eerst toch echt wel een foto wil zien.
Dat je die dan krijgt... en het een vriend van je is. Nou uuuuh, nee.
Zat je er gister ook? Want gister ben ik heul kei vergeten te zwaaien omdat ik onder aan je raam een discussie Uit eten vs Emte hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even mijn vriendje's loft opruimenGeen zin in
En daarna met hemd, zwembroek en slippers de supermarkt in - zou ik daarvoor boze ogen van je op me gericht krijgen?quote:
Dat zou awkward geweest zijn als ik op goed geluk met hem mee was gegaanquote:
Van mij? Neuh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna met hemd, zwembroek en slippers de supermarkt in - zou ik daarvoor boze ogen van je op me gericht krijgen?
Owh, maar dan is er dus gewoon niks aan de hand. Nice.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij? Neuh.
Van de rest? Ook niet, want je had een hemd aangetrokken.
Gisteren appte hij:quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bent veel te lief voor hem.
Wat overigens wel heel... lievvv is.
Ja.... Ik was al de hele tijd aan het kijken. Hoe laat ging je voorbij? Ik was om half 5 in Eindhoven geloof ik.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat je er gister ook? Want gister ben ik heul kei vergeten te zwaaien omdat ik onder aan je raam een discussie Uit eten vs Emte had
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En daarna met hemd, zwembroek en slippers de supermarkt in - zou ik daarvoor boze ogen van je op me gericht krijgen?
Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zou awkward geweest zijn als ik op goed geluk met hem mee was gegaan
Ligt het er dan niet ook een beetje aan wat voor een zwembroek het is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van mij? Neuh.
Van de rest? Ook niet, want je had een hemd aangetrokken.
In het park mag het en jij hebt geen vettige pens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zonde gisteren in het Vondelpark en dan ga ik niet m'n shirt aantrekken voor elke keer dat ik even heen en weer wil lopen hoor.
Ohhh inderdaad. Niet zon strak ding, maar een losse wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ligt het er dan niet ook een beetje aan wat voor een zwembroek het is?
Heen om 18:30quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ja.... Ik was al de hele tijd aan het kijken. Hoe laat ging je voorbij? Ik was om half 5 in Eindhoven geloof ik.
Ik ook niet. Juist om dit sort dingen te voorkomen. Eindhoven is klein en ik ken heel veel mensen.quote:
Ik zie nu een Speedo in gangpad 3.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ligt het er dan niet ook een beetje aan wat voor een zwembroek het is?
Ik zat al te wachten op het onvermijdelijk onderscheid dat gemaakt ging wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In het park mag het en jij hebt geen vettige pens.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren appte hij:
"Ik ben dood, please kun jij koken?"
Waarop ik natuurlijk "Ja natuurlijk!" zei.
10 minuten later: "3 collega's willen ook mee eten, kunnen we het iets luxer maken?"En toen uitgesloofd voor een etentje.
Lekkere nacho platter vooraf, Zomer risotto met kip of zalm en een groene pesto salade met tomaat. Achteraf kleine vanille taartjes met roomijs en een collega had cocktails mee genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me niet voorstellen dat zoiets erg gewaardeerd wordtquote:
Toen was ik aan het staren. De hele tijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heen om 18:30
Terug om 19:45 zoiets gok ik.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
pure awesomeness man
Ja dat voeg ik me ook af eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Je kent de bron. Het impliceert trouwens ook dat die meneer geen probleem heeft met een sixpack bij de meneer in de supermarkt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op het onvermijdelijk onderscheid dat gemaakt ging worden
Noem jij jezelf nou een slet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet. Juist om dit sort dingen te voorkomen. Eindhoven is klein en ik ken heel veel mensen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]![]()
pure awesomeness man
Nee absoluut niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren appte hij:
10 minuten later: "3 collega's willen ook mee eten, kunnen we het iets luxer maken?"En toen uitgesloofd voor een etentje.
Lekkere nacho platter vooraf, Zomer risotto met kip of zalm en een groene pesto salade met tomaat. Achteraf kleine vanille taartjes met roomijs en een collega had cocktails mee genomen
Ik ken heel veel mensenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Noem jij jezelf nou een slet?
Ik denk al, wat priemt er in m'n rugquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen was ik aan het staren. De hele tijd.
Je bent wel heel erg lief voor hemquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren appte hij:
Ik word zeker geen housewife.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Two bodies pressed together
Two boys are falling hard
The smell of sweat and leather
A kinky greeting card
Crazy about each other
We both got fucked up pasts
But when we are together
We have a fucking blast
I want to be a housewife
What's so wrong with that
I want to be a housewife, yeah
And that's just where I'm at
I'm making guacamole
He's working on the car
When he grills turkey burgers
He knows I like them charred
I like to wash the dishes
I like to scrub the floors
Don't mind doing his laundry
What are boyfriends for
I want to be a housewife
I want to have his baby
I want to wear his ring
He drives me fucking crazy
I am his everything
I want to be a housewife
I want to be a housewife
Can't wait till he's in my life, yeah
Cause we haven't met
We haven't met yet....
I know. Maar je zette het vrij bold-ly neer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken heel veel mensen
KEN. Niet in de biblical sense.
And if so: Not #slutshaming
I've been around.
PIEMELS.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk al, wat priemt er in m'n rug
Dat is 90% van de benefits van Bram datenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg lief voor hem
Dat ik niet zomaar een blind trio doe hier in de stad, omdat ik veel mensen ken in de regio?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
I know. Maar je zette het vrij bold-ly neer.
jij bent de ideale vrouwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Gisteren appte hij:
De ideale vrouw is er eentje met een 20+ cm piemel?quote:
Dat klopt. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik niet zomaar een blind trio doe hier in de stad, omdat ik veel mensen ken in de regio?
Ja, dat meen ik ook heel boldlyIk ken ook echt HEEL veel mensen, dus de kans dat het een bekende is is zeer groot aanwezig.
Dat zegt niets over hoeveel mensen ik in bed heb gehad, of hoeveel trio's ik doe. Dat zegt alleen dat ik een vrij grote kennissenkring heb.Dat krijg je met verschillende theatergroepen en zo. En als je gay feesten organiseert.
quote:
20+? Bedoel je niet 30+?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De ideale vrouw is er eentje met een 20+ cm piemel?
O je gaat al over de 30?quote:
Hoe dan wel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zo bedoelde ik het ook niet.
[..]
Nee joh! Maar dat durf ik hier niet toe te geven. Iedereen zegt altijd dat ze 35cm hebben hier toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O je gaat al over de 30?
Nee da's me toch echt iets te gortig. Nog even en dan kun je als een Rapunzel je lul uit t raam hangen bij de loft, en dan klim ik naar boven
Was meer dat je het zo boldly zei van: Ik had het bijna zomaar gedaan, ik ben blij dat ik nog checkte wie het was.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe dan wel?
Ik ontken trouwens niet dat ik een slet ben hoor.
Al ligt t aan je definitie van een slet.
Ik 40 hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee joh! Maar dat durf ik hier niet toe te geven. Iedereen zegt altijd dat ze 35cm hebben hier toch?
Ah, de beroemde Fok E-penisquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:51 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee joh! Maar dat durf ik hier niet toe te geven. Iedereen zegt altijd dat ze 35cm hebben hier toch?
O nee, ik had t dus nooit zomaar gedaan, want ik wil zeker weten wie het is (of ik hem ken en of ik hem wel aantrekkelijk vind). Maar ik bedoel dus dat ik ook wel blij was DAT ik dat atijd check.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was meer dat je het zo boldly zei van: Ik had het bijna zomaar gedaan, ik ben blij dat ik nog checkte wie het was.
Dat vond ik bold.
Truequote:Maar als jij lekker wil sletten dan doe je dat toch? Zo lang je niemand kwetst is het helemaal prima.
Is dat een extensie?quote:
Ik zit op m'n werkquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is dat een extensie?
Niemand in EHV trouwens die een drankje wil doen?Ik denk: Doe sociaal.
BOOOOOO! Saaierd.quote:
Dat is dan wel een beetje ongelijk. Tenminste, zo klinkt het. Jij aldoor beetje koken en schoonmaken, hij een beetje eisen, jij rennen en vliegen. Een traditionele conservatieve man-vrouw-rolverdeling.quote:
Iemand moet toch mijn hypotheek en eten en 3 vakanties en auto en playstation en 900 dvd's en internet abonnement betalen!!!!!quote:
Niks mis met ongelijk als beide partijen dat prima vinden, toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje ongelijk. Tenminste, zo klinkt het. Jij aldoor beetje koken en schoonmaken, hij een beetje eisen, jij rennen en vliegen. Een traditionele conservatieve man-vrouw-rolverdeling.
Ik heb nog semi vakantie, heel de dag echt geen kut gedaan en had zin en energie om iets te doen. Hij was kapot, had een spannende dag op werk en slecht geslapen. Als ik nee had gezegd, was het ook prima geweest, maar ik heb het wel graag voor hem overquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje ongelijk. Tenminste, zo klinkt het. Jij aldoor beetje koken en schoonmaken, hij een beetje eisen, jij rennen en vliegen. Een traditionele conservatieve man-vrouw-rolverdeling.
Maar ik zeg dit ook alleen maar op basis van een paar posts en heb geen flauw idee hoe het echt zit he.
DVD's....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand moet toch mijn hypotheek en eten en 3 vakanties en auto en playstation en 900 dvd's en internet abonnement betalen!!!!!
Ik heb niemand om t mee te splitsen, die onkosten
Moet je naar het noorden toe, hahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 11:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Is dat een extensie?
Niemand in EHV trouwens die een drankje wil doen?Ik denk: Doe sociaal.
Creditcard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets vergeet. Vakantie van een week.
- Handdoeken
- Broeken
- Ondergoed
- Shirts
- Vest
- Jas
- Schoenen
- Teenslippers
- Badspullen
- Sokken
Help?
Tandenpaste? Deo? Condooms? Glijmiddel? Zonnebrand? Zonnebril? Blaarpleisters? Paracetamol? Tekentang? Lidocainezalf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef Rezania het volgende:
- Handdoeken
- Broeken
- Ondergoed
- Shirts
- Vest
- Jas
- Schoenen
- Teenslippers
- Badspullen
- Sokken
Help?
ID kaartquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef Rezania het volgende:
- Handdoeken
- Broeken
- Ondergoed
- Shirts
- Vest
- Jas
- Schoenen
- Teenslippers
- Badspullen
- Sokken
Help?
Lees: shirtloze mannen spotten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:31 schreef praisethebooty het volgende:
Pfft. Ik ga douchen en daarna in het park eeeeh.... doorwerken.
Valt allemaal onder badspullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:30 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Tandenpaste? Deo? Condooms? Glijmiddel? Zonnebrand? Zonnebril? Blaarpleisters? Paracetamol? Tekentang? Lidocainezalf?
quote:
Portemonnee gaat natuurlijk ook mee ja.quote:
Als beide partijen iets prima vinden, vind ik het eigenlijk altijd wel prima ja, wat het ook is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks mis met ongelijk als beide partijen dat prima vinden, toch?
Ah ja dat moet ook maar kunnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb nog semi vakantie, heel de dag echt geen kut gedaan en had zin en energie om iets te doen. Hij was kapot, had een spannende dag op werk en slecht geslapen. Als ik nee had gezegd, was het ook prima geweest, maar ik heb het wel graag voor hem over
Een goed humeurquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef Rezania het volgende:
- Handdoeken
- Broeken
- Ondergoed
- Shirts
- Vest
- Jas
- Schoenen
- Teenslippers
- Badspullen
- Sokken
Help?
Paspoortquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:28 schreef Rezania het volgende:
- Handdoeken
- Broeken
- Ondergoed
- Shirts
- Vest
- Jas
- Schoenen
- Teenslippers
- Badspullen
- Sokken
Help?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Paspoort
Telefoonoplader
$$$
Speelkaarten
Boeken
Zonnebrand
Zwemshizzle
Toilettasshizzle
En haal de jas en de truien eruit, zonde van de ruimte want ga je niet gebruiken.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lees: shirtloze mannen spotten.
Blue ray, kan ookquote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De laatste keer dat ik in EHV was, bestonden de Friso feesten nog.
Neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Gaat iedereen hier aan een master beginnen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie nog meer dan dit jaar?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Gaat iedereen hier aan een master beginnen dan?
Jij?quote:
Bram als het goed is volgend jaar. Ik dacht trouwens dat jij het afgelopen jaar ook al deed, maar cool. Ook komende week beginnen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij, ik, bram![]()
Wie nog meer?
Dat was de premasterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bram als het goed is volgend jaar. Ik dacht trouwens dat jij het afgelopen jaar ook al deed, maar cool. Ook komende week beginnen?
Wanneer staat die in de planning eigenlijk?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb geen zin in een scriptie schrijven
In het tweede semesterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wanneer staat die in de planning eigenlijk?
Een vriend die met me op vakantie was (en bij me in bed lag) afgelopen week heeft trouwens dezelfde specialisatie afgerond.
Oh wel leuk man!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:11 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Dat was de premaster
Bram gaat in ieder geval beginnen op de uni.
Heb nog een weekje vrij. Daarna beginnen. Heb er zin in.
Oh dus je hebt gelukkig nog even. Precies dan moet ik trouwens ook weer, kutzooi.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het tweede semesterZelde uni ook?
Wauwquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh dus je hebt gelukkig nog even. Precies dan moet ik trouwens ook weer, kutzooi.
Nee, S&BR aan Erasmus. Met een cijfergemiddelde van 9,1 afgerond terwijl hij ook al een master economie op zak had pff.
Je kan het welquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
Pics.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Shoppen naar zonnebril was succesvol.
Hehe dankjequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je kan het wel![]()
Ik weet het zeker
Geef haar een allesbrander.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog een kado verzinnen voor mama Angel
Na 38 jaar heb je zowat alles al een x gehad, gedaan, gegeven!
Ja wil wel echt in de zomer of kort erop gewoon klaar zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WauwKnap hoor
Jij bent van plan komend jaar de master gewoon nominaal te doen?
Een toyboy?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ongetwijfeld. Nu ik nogquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe dankje
Het zal ook vast allemaal goedkomen
Op alle zomertechnofestivals heb je zo'n insmeerbar waar je je dan door een lekkere gozer kan laten insmeren. Haha zo fout.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:24 schreef praisethebooty het volgende:
Ik haat zonnebrandcreme, wat een smerig plakspul.
Bedankt. Maar moet ook genoeg lol hebben verder hé.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bedankt. Maar moet ook genoeg lol hebben verder hé.
Heb weinig zin om weer ruim een maand lang 7 dagen per week 12-14 uur per dag bezig te zijn
Lol hebben komt erna wel weer. Arbeiten!!1!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bedankt. Maar moet ook genoeg lol hebben verder hé.
Heb weinig zin om weer ruim een maand lang 7 dagen per week 12-14 uur per dag bezig te zijn
Laat het ff weten dan Peetje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:36 schreef Peter het volgende:
Maandag beslissen of ik woensdag ook weer ga studeren
Mijn boekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:20 schreef Ang3l het volgende:
Ja dan heb ik de jaren daarna weer genoeg te geven, als t huis affikt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Geef haar een allesbrander.
Misschien heft ze die ook al wel?quote:
Geloof niet dat dat helemaal haar thema isquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent lievv dus niks mis mee.
Jammer danquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat helemaal haar thema is
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent lievv dus niks mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaw. Jij ook. Hier. Neem alles wat ik heb. Hier heb je m'n kat.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ja. Werd er niet vrolijk van...quote:
Nee, lol is leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lol hebben komt erna wel weer. Arbeiten!!1!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaw. Jij ook. Hier. Neem alles wat ik heb. Hier heb je m'n kat.
Neem gerust alles dat ik heb: hier heb je mijn studieschuld![]()
Het is dat ik overwaarde heb. Anders had je mn hypotheekschuld ook mogen hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Thanks
Neem gerust alles dat ik heb: hier heb je mijn studieschuld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Rijke tataquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is dat ik overwaarde heb. Anders had je mn hypotheekschuld ook mogen hebben
Met een beetje mazzel 40k.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rijke tata
Ik zoek nog een sugardaddy
Wel lekker als je straks gaat verhuizen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel 40k.
Maar ja, stenen.
Ooit. Ooit. Ooit komen ze te koop. Tot die tijd hopen dat de prijzen niet dalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel lekker als je straks gaat verhuizen.
Zeg hallo, ze wordt 68!quote:
Als alle huizenprijzen met x% dalen is dat per saldo gunstig voor jullie wanneer je naar een in absolute termen duurder huis verhuist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooit. Ooit. Ooit komen ze te koop. Tot die tijd hopen dat de prijzen niet dalen
Ik in een PostHBO dit jaar en volgend schooljaar waarschijnlijk aan de master...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:07 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Jij, ik, bram![]()
Wie nog meer?
Alle homo's zijn hooggeleid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik in een PostHBO dit jaar en volgend schooljaar waarschijnlijk aan de master...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]Oei. Zelfde soort bril als mijn vorige normale bril.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oakley met rechte pootjes. Ik heb gezworen: NOOIT meer
Dit soort pootjes glijdt steeds van je neus af. Zeker met warm weer.
Maar goed, met een zonnebril wellicht minder last van omdat je die minder vaak gebruikt. Normale bril was echter een hel, zeker als je niet blind kan typen en je blik dus vaak naar beneden is gericht.
Gleed echt continu af. Om dat te voorkomen kun je m strakker zetten, maar dan klemt dat ding tot hoofdpijn toe.
O ja, Angel, ook altijd iets positiefs melden: Wel mooi!
L'Amour menaçant:
Ouderdomskwaaltje, niks aan te doen.quote:
Afhankelijk van hetgeen we weer aankopenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als alle huizenprijzen met x% dalen is dat per saldo gunstig voor jullie wanneer je naar een in absolute termen duurder huis verhuist.
Dus eigenlijk moet je hopen van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt de ervaring. Heel wijs gesprokenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouderdomskwaaltje, niks aan te doen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
Wat was er ook al weer met een grijs shirt?Heel duidelijk zichtbare plekken als je zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Precies, soort vraag maar aan Angelquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt de ervaring. Heel wijs gesproken!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:45 schreef Renesite het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaaaw. Jij ook. Hier. Neem alles wat ik heb. Hier heb je m'n kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Wat was er ook al weer met een grijs shirt?Ik droeg zo'n broek in het vliegtuig, maar voelde me een beetje awkward als ik rondliep op het vliegveld omdat je piemol erin zo veel te duidelijk showt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me idd voorstellen dat als je een echte brildrager bent je wel wat langer kijkt naar wat comfortabel zit. Zeker omdat brildragers het al zo moeilijk hebben. Denk aan regen en mist en constant dat ding moeten poetsen. Gelukkig ben ik geen brildrager en kan ik snel wisselen qua zonnebrillen. Als je bewering klopt gaat dat ding met een jaar zo naar iemand anders toe of gaat ie de container in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oei. Zelfde soort bril als mijn vorige normale bril.
Oakley met rechte pootjes. Ik heb gezworen: NOOIT meer
Dit soort pootjes glijdt steeds van je neus af. Zeker met warm weer.
Maar goed, met een zonnebril wellicht minder last van omdat je die minder vaak gebruikt. Normale bril was echter een hel, zeker als je niet blind kan typen en je blik dus vaak naar beneden is gericht.
Gleed echt continu af. Om dat te voorkomen kun je m strakker zetten, maar dan klemt dat ding tot hoofdpijn toe.
O ja, Angel, ook altijd iets positiefs melden: Wel mooi!![]()
En zichtbare plekken als het een short is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel duidelijk zichtbare plekken als je zweet
Vooral in een vliegtuig toch? Zal wel door de cabinedruk komen oid..quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zichtbare plekken als het een short is.
Wat was er ook al weer met een grijs shirt?Grijs op grijs. Je lijkt Kaas wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Mja, de VPL in een grijze jogging vind ik nog wel sexyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zichtbare plekken als het een short is.
Ik sta juist de springen om af te studeren. Eindelijk weer labwerk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:12 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nee, iedere keer als de PCR loopt natuurlijk even klagen over hoe mijn gist meurt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het gaat nog rustig worden hier met al dat gestudeerd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta juist de springen om af te studeren. Eindelijk weer labwerk.![]()
Duurt nog wel even toch? Niet dit collegejaar al toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afstuderen telt ook gewoon voor de bachelor imo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Duurt nog wel even toch? Niet dit collegejaar al toch?
Ooh ja, maar ik dacht even dat je het al over de master hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afstuderen telt ook gewoon voor de bachelor imo.Diploma binnen voor 2017 volgens de planning.
Nee man, dat is ergens in 2020 pa... godquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh ja, maar ik dacht even dat je het al over de master had
Laatste stuiptrekking van stervende sites.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Irritant dat alles op aparte pagina's staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee met de zweetplekken.![]()
Wil je nog steeds dat PhD gebeuren gaan doen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:18 schreef Rezania het volgende:
Nee, ik vergiste me. Ben afgestudeerd eind 2018 of halverwege 2019, zit nog te twijfelen of ik het in 2 of 2,5 jaar ga doen.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat wilde doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wil je nog steeds dat PhD gebeuren gaan doen?
Ach, is alleen even om naar het park te fietsen. Hier gaat alles uit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grijs op grijs. Je lijkt Kaas wel.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:18 schreef praisethebooty het volgende:
Ik zie zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee met de zweetplekken.
L'Amour menaçant:
Waarom installeer je t dan niet gewoon?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef praisethebooty het volgende:
Soms zou ik willen dat ik Grindr had, gewoon om de omgeving te kunnen scannen.
"Moet je er maar niet gaan wonen."quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-niet-blij-1.6280399
Ik was niet de enige die minder blij was zo te lezen
Maar voor een eenmalig feestje met vergunnig haal ik de politie er nog niet bij.
Ik ben m'n huis uit gegaan (want t was echt niet te doen met een DJ onder mijn slaapkamerraam).
Denk dat t meer de druppel was bij de buurtbewoners, want die nieuwe Berlage is echt een Stratumseind #2 en heft al voor meer overlast gezorgd in de korte tijd dat ze heropend zijn dan in de 10 jaar ervoor dat ik 'm meegemaakt heb.
Meh.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom installeer je t dan niet gewoon?
Wat een stelletje zeikwijven. Enkel omdat het geen Nederlandse carnavalsmuziek is of jaren 90 crap. Ouwe zuurpruimen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:31 schreef Ang3l het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)-niet-blij-1.6280399
Ik was niet de enige die minder blij was zo te lezen
Maar voor een eenmalig feestje met vergunnig haal ik de politie er nog niet bij.
Ik ben m'n huis uit gegaan (want t was echt niet te doen met een DJ onder mijn slaapkamerraam).
Denk dat t meer de druppel was bij de buurtbewoners, want die nieuwe Berlage is echt een Stratumseind #2 en heft al voor meer overlast gezorgd in de korte tijd dat ze heropend zijn dan in de 10 jaar ervoor dat ik 'm meegemaakt heb.
Haha. Carnavalsmuziekquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een stelletje zeikwijven. Enkel omdat het geen Nederlandse carnavalsmuziek is of jaren 90 crap. Ouwe zuurpruimen.
Van die 'leuke' meezingers van Gerard Joling en Gordon en whatever.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Haha. Carnavalsmuziek![]()
Maar tot 12 uur moet kunnen. Zeker in het centrum.
'smartlappen'quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van die 'leuke' meezingers van Gerard Joling en Gordon en whatever.
fotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:22 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ach, is alleen even om naar het park te fietsen. Hier gaat alles uit.
(Op zwemshorts na)
en fotoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:30 schreef praisethebooty het volgende:
Er zit een leuk gespierde jongen in het park.
Muziekfeest op het pleinquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van die 'leuke' meezingers van Gerard Joling en Gordon en whatever.
"Gaan wonen" is dan ook voor heel veel mensen niet van toepassing. Net als bij mijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
"Moet je er maar niet gaan wonen."
Ja je moet grindr vooral niet te serieus nemen en dan gaat het prima.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom installeer je t dan niet gewoon?
Dat heb ik dus met die kut Guus concerten.quote:
"Naast een stadion gaan wonen waar deze concerten en andere evenementen al jaren (11?) plaatsvinden"quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met die kut Guus concerten.
Bepaalde dingen horen gewoon niet (meer) thuis in het centrum. Concerten, voetbal, zink-fabrieken, dat soort dingen.
Ongeveer hetzelfde als verschillende buren elk weekend een feestje houden met versterkte muziek in de binnentuin. De eerste 3x gaat het nog wel en dan gaat het irriteren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Naast een stadion gaan wonen waar deze concerten en andere evenementen al jaren (11?) plaatsvinden"
VS
"Al 10 jaar naast een rustig restaurant wonen wat ineens omgetoverd wordt tot house discotheek"
Ik zie nog wel een klein verschilletje, maar ik snap wat je bedoelt.
Nee, die Guus (en andere) concerten zijn van later. Ik snap dat je het verschillend probeert te laten lijken, maar het komt op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Naast een stadion gaan wonen waar deze concerten en andere evenementen al jaren (11?) plaatsvinden"
VS
"Al 10 jaar naast een rustig restaurant wonen wat ineens omgetoverd wordt tot house discotheek"
Ik zie nog wel een klein verschilletje, maar ik snap wat je bedoelt.
Jij hebt mij verteld dat je dit jaar gewoon bachelorstudent blijft en pas in februari 2017 aan de master gaat beginnen.quote:
Met heel veel bombarie een ander z'n zogenaamde fout benoemen om er vervolgens achter te komen dat je zelf fout zat, een fenomeen dat op Fok al lang bekend staat als 'een Rezje plegen'.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:05 schreef Rezania het volgende:
Jezus Kaas, soms is je hoofd echt net een vergiet hè.
Zo klopt hij weer.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Altijd een zure zeiknicht zijn. Je lijkt Rez wel.
Daar ben je weerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:00 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Eh.. ik niet.
Alles bueno, overigens! Met u?
Jep. Nier is verwijderd, was wel kwaadaardig en agressief, maar alles is nu schoon. Hoef geen chemo of bestraling. Wel elk half jaar terugkomen voor een selfie van de andere nier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar ben je weergelukkig man, het ziet er dus goed uit?
En ja hoor, bedankt.
Ben serieus blij om dat te horen man, echt heel goed nieuws. En ja, toevallig net sinds deze week.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jep. Nier is verwijderd, was wel kwaadaardig en agressief, maar alles is nu schoon. Hoef geen chemo of bestraling. Wel elk half jaar terugkomen voor een selfie van de andere nier.
En jij? BSc binnen?
quote:
Dat is dus nog in het aankomende academisch jaar, waar men meestal vanuit gaat als het over studie gaat.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt mij verteld dat je dit jaar gewoon bachelorstudent blijft en pas in februari 2017 aan de master gaat beginnen.
quote:[..]
Met heel veel bombarie een ander z'n zogenaamde fout benoemen om er vervolgens achter te komen dat je zelf fout zat, een fenomeen dat op Fok al lang bekend staat als 'een Rezje plegen'.
Dank! En gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben serieus blij om dat te horen man, echt heel goed nieuws. En ja, toevallig net sinds deze week.
Wat? Niks van meegekregen. Maar goed om te horen dat nu alles weer gezond is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jep. Nier is verwijderd, was wel kwaadaardig en agressief, maar alles is nu schoon. Hoef geen chemo of bestraling. Wel elk half jaar terugkomen voor een selfie van de andere nier.
En jij? BSc binnen?
Meneer verzint afwijkende definities om het met iemand oneens te kunnen zijn en noemt het vervolgens gelijk hebben. Curieuze aanpak wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Ik heb gewoon gelijk, je bent echt kleurenblind af en toe.
![]()
[..]
Dat is dus nog in het aankomende academisch jaar, waar men meestal vanuit gaat als het over studie gaat.
[..]Echt in je anus volgende keer.
De een gaat op vakantie, de ander laat een nier verwijderen. Zo gaan die dingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat? Niks van meegekregen. Maar goed om te horen dat nu alles weer gezond is.
Beide een frisse start.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dank! En gefeliciteerd.En succes met de Master natuurlijk!
Hoe kan het in 2017 dan al de 12e editie van dat concert zijn in t stadion?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:08 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Nee, die Guus (en andere) concerten zijn van later. Ik snap dat je het verschillend probeert te laten lijken, maar het komt op hetzelfde neer.
Dat t ieder jaar drukker wordt en meer dagen, DAT kan ik me voorstellen dat t op den duur de irritatiedrempel overgaat ja. Op een gegeven moment wordt iets te groot voor een lokatie midden in de stad, met huizen en bewoners.quote:Guus gaat volgend jaar door met zijn Groots met een zachte G concerten! Vanaf donderdag 8 juni 2017 zal hij het stadion weer op zijn grondvesten laten schudden voor de 12e editie van zijn populaire concertreeks.
Klink bijna als een echte politicus hè.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Meneer verzint afwijkende definities om het met iemand oneens te kunnen zijn en noemt het vervolgens gelijk hebben. Curieuze aanpak wel.
Yes, heel leuk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:24 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
De een gaat op vakantie, de ander laat een nier verwijderen. Zo gaan die dingen.
Las ook dat jij een vriend hebt, over dingen gesproken die niet meegekregen zijn.Leuk!
Beide weer vooruit kunnen kijken, voor de rest natuurlijk totaal anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:26 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij een diploma, ik 5 sneeën in mijn buik. Bijna hetzelfde idd.![]()
Niet echt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klink bijna als een echte politicus hè.
Whoa, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij? BSc binnen?
Dat gevoel van een frisse start moet nog even komen, zo voelt het namelijk helemaal niet. Probeerde er een beetje over heen te lullen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beide weer vooruit kunnen kijken, voor de rest natuurlijk totaal anders.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
Zitten hier misschien Exceltijgers die weten hoe je upper/lower bounds om je lijntjes heen kan krijgen in Excel-grafieken (op zo'n manier dat het een mooi geheel per 3 lijnen is)? Eigenlijk wil ik dit doen, maar die commands kloppen volgens mij niet want als ik ze exact opvolg ziet het er compleet anders uit.
Heb nu dit maar gedaan, maar dat is echt compleet onleesbaar:https://alesandrab.wordpr(...)th-confidence-bands/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders gewoon error bars.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:33 schreef Kaas- het volgende:
Zitten hier misschien Exceltijgers die weten hoe je upper/lower bounds om je lijntjes heen kan krijgen in Excel-grafieken (op zo'n manier dat het een mooi geheel per 3 lijnen is)? Eigenlijk wil ik dit doen, maar die commands kloppen volgens mij niet want als ik ze exact opvolg ziet het er compleet anders uit.
Heb nu dit maar gedaan, maar dat is echt compleet onleesbaar:Wat zie je nu dan? Is dit plaatje het resultaat van het nabootsen van de link? En jouw excel is in het engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt namelijk of je er al bijna bent. Kan je klikken op een upper of lower line en kan je dan kiezen voor de optie "Change series chart type"? Dan kiezen voor "area plot", als je dat doet voor elke lijn ben je er volgens mij..
Laat maar, dit is niet mogelijk voor lijnen die elkaar kruizen... Zie ook eerste comment onder de post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door _I op 26-08-2016 15:55:08 ]
KLB / Nierkankerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whoa, wat heb ik gemist?Blij dat het achter de rug is, maar wel even schrikken
Heftig. Ik kom nooit in KLB dus gemist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
KLB / Nierkanker
Ja, en het leven met 1 nier gaat prima.
Kun je gelijk onder de douche die net schoongemaakt isquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:30 schreef Rezania het volgende:
Heet, ben gewoon aan het zweten en heb enkel de badkamer schoongemaakt.
No worries.. Heb het hier wel verteld geloof ik, maar joh, het is al weer voorbij.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heftig. Ik kom nooit in KLB dus gemist.
Zit ie weer gelijk onder de witte vlekken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:53 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kun je gelijk onder de douche die net schoongemaakt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
heeeeeyquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:17 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
En jij? BSc binnen?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit ie weer gelijk onder de witte vlekken.Haha, rustig aan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker. De zes weken van dubbele caseload is voorbij. Nog 1,5 werkweek en dan vakantiequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:22 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hé René.![]()
De goede leef aan het leven?
Ik begin maandag op de uni aan mijn premasterquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bram als het goed is volgend jaar. Ik dacht trouwens dat jij het afgelopen jaar ook al deed, maar cool. Ook komende week beginnen?
Crisis... met dit weer zweet ik al als ik op mijn fiets stap...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:15 schreef Renesite het volgende:
Stukkie gefietst, ongeveer 1,5u. Niet eens gezweet. Heerlijk
Ja, ben ook verbaasd. Even twee grote Ikeaglazen water weggetikt en weer lekker op hydratatieniveauquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Crisis... met dit weer zweet ik al als ik op mijn fiets stap...
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jazeker. De zes weken van dubbele caseload is voorbij. Nog 1,5 werkweek en dan vakantie!
Damn. En dan wil je niet een zeikert zijn en rustig wachten. Maar dan ben je uiteindelijk echt boos op jezelf omdat je anderen zo veel slack geeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:26 schreef G-Pier het volgende:
De mevrouw van de KFC was mijn bestelling vergeten aan te melden. Stond ik daar 20 minuten lang te niksen terwijl andere klanten hun bestelling binnen 3 minuten kregen.
Precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Damn. En dan wil je niet een zeikert zijn en rustig wachten. Maar dan ben je uiteindelijk echt boos op jezelf omdat je anderen zo veel slack geeft.
Lekker hoor. Enjoy!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
l'even
[ afbeelding ]
Op de bank, Stranger things kijken. Broek uit. Biertje (schimmelwater *KUCHen nootjes
![]()
Meneer PTB maakt Gazpacho.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo. Avond eten is voor bereid. Ook een Tropische Witte Wijn Sangria gemaakt en een pot vodka inmaak met tropische vruchten! Verder een frisse fruitsalade. #fruity
[ afbeelding ]
Verder eten we een proteïne lasagne met ei, rucola, Parmezaanse Kaas, pijnboompitten en seranohamEn dat staat klaar om de oven in te gaan
![]()
![]()
![]()
Je begint wel op de ideale man te lijken. Als je vent je ooit gaat verlaten is het een stommeling.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Zo. Avond eten is voor bereid. Ook een Tropische Witte Wijn Sangria gemaakt en een pot vodka inmaak met tropische vruchten! Verder een frisse fruitsalade. #fruity
[ afbeelding ]
Verder eten we een proteïne lasagne met ei, rucola, Parmezaanse Kaas, pijnboompitten en seranohamEn dat staat klaar om de oven in te gaan
![]()
![]()
![]()
Omg dat is lekk0r. Ik zag vandaag bij de Emté nieuwe flessen k&k Gazpacho staan. Ben benieuwd of dat lekker is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:37 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Meneer PTB maakt Gazpacho.
Geen idee, hij maakt het zelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:38 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Omg dat is lekk0r. Ik zag vandaag bij de Emté nieuwe flessen k&k Gazpacho staan. Ben benieuwd of dat lekker is.
Ik ben heel ver van ideaal. Ik ben alleen denk ik gewoon een wederhelft waar (hier) vele mannen behoefte naar hebbenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je begint wel op de ideale man te lijken. Als je vent je ooit gaat verlaten is het een stommeling.
l'idealquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:40 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Geen idee, hij maakt het zelf.
Ik kook eigenlijk bijna nooit meer.Hij is Frans, kan goed koken en vindt het leuk. ¯\_(ツ)_/¯
Maakt hij ook croissantjes?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:40 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik kook eigenlijk bijna nooit meer.Hij is Frans, kan goed koken en vindt het leuk. ¯\_(ツ)_/¯
Omg. Ik zou trouwen!quote:
Je kan wel lekker koken en houdt van schoon. Dus dat is een goed begin, jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben heel ver van ideaal. Ik ben alleen denk ik gewoon een wederhelft waar (hier) vele mannen behoefte naar hebben(als ik dat zo zelf mag zeggen
)
Iig iemand die iets doet voor de ander en daar ook nog plezier uit haalt. Idd volgens mij is dat redelijk zeldzaam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben heel ver van ideaal. Ik ben alleen denk ik gewoon een wederhelft waar (hier) vele mannen behoefte naar hebben(als ik dat zo zelf mag zeggen
)
Ohh, nooit gevraagd eigenlijk. Wel vaak muffins, koekjes, taart enzo. Maar dat doe ik ook nog wel.quote:
Och, niemand hier zal specifiek op zoek zijn naar een man die nooit wil koken en nooit het huis opruimt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:41 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
)
Hollandse pot is gewoon de beste, gehaktballenen snert <3quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik verander overigens na elke reis van mening en update dan naar "de [insert land waar ik als laatste was] keuken is echt de lekkerste die er is". Misschien is het probleem dat die van Nederland gewoon tegenvalt.
Afgelopen week maakten twee tantes van een Griekse vriend van me op Lesbos gehaktballen voor me naar een ruim honderd jaar oud familierecept van ze (samen met een compleet feestmaal overigens, want een Griek moet en zal gevoed worden). Sindsdien zal ik nooit meer beweren dat wij de beste gehaktballen hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:55 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Hollandse pot is gewoon de beste, gehaktballenen snert <3
Je bent gewoon wispelturig, haha.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:54 schreef Kaas- het volgende:
Ik verander overigens na elke reis van mening en update dan naar "de [insert land waar ik als laatste was] keuken is echt de lekkerste die er is!!1!". Misschien is het probleem wel dat die van Nederland gewoon zo tegenvalt.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://alesandrab.wordpr(...)th-confidence-bands/
En anders gewoon error bars.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 15:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wat zie je nu dan? Is dit plaatje het resultaat van het nabootsen van de link? En jouw excel is in het engels?
Het lijkt namelijk of je er al bijna bent. Kan je klikken op een upper of lower line en kan je dan kiezen voor de optie "Change series chart type"? Dan kiezen voor "area plot", als je dat doet voor elke lijn ben je er volgens mij..
Laat maar, dit is niet mogelijk voor lijnen die elkaar kruizen... Zie ook eerste comment onder de post.Bedankt, maar werkte allemaal niet. Heb uiteindelijk maar een mooie grafiek in R gemaakt. In m'n onderzoekjes gebruik ik echt constant SPSS, Stata, EViews, R en Excel compleet door elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe. Al op locatie Rezje?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon wispelturig, haha.
Dat mens is gek. Zo komt er af en toe iemand langs bij de rijdende rechter waarvan je je afvraagt of een tbs kliniek niet beter voor hun zou zijn...quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je kan wel lekker koken en houdt van schoon. Dus dat is een goed begin, ja
Je wil niet weten tot in welke extremen dit zich voor doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iig iemand die iets doet voor de ander en daar ook nog plezier uit haalt. Idd volgens mij is dat redelijk zeldzaam.
Bourgondisch opgevoed!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bij Fransozen zit lekker eten zo ongeveer in het bloed.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Och, niemand hier zal specifiek op zoek zijn naar een man die nooit wil koken en nooit het huis opruimt.
Oke. Ik ga niet liegen. Ziet eruit als kots.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:04 schreef praisethebooty het volgende:
[ afbeelding ]
Gazpacho in progress.
Kroket, frikadel en bitterballen zijn dan wel goede snacks. Maar verder. Italië heeft een betere keuken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Nederlandse keuken is best lekker, maar er is weinig diversiteit en de meeste mensen verkrachten het enorm
Dat is letterlijk wat hij zelf ook zei toen ik een foto maakte.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke. Ik ga niet liegen. Ziet eruit als kots.
Had naar hem geluisterd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:13 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Dat is letterlijk wat hij zelf ook zei toen ik een foto maakte.
Mjah.. Bakken wel zelf brood en maken zelf ijs. Maar zelf croissantjes...quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Oke. Ik ga niet liegen. Ziet eruit als kots.
Hij zal wss geen croissantjes zelf maken, though.
Dat is een lang proces, met veel handelingen en voor het beste resultaat: goede uitrusting. Dat is het volgens mij voor bijna niemand waard.
Vergeet de Bamihap en de Frikandelbroodjes niet!quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Kroket, frikadel en bitterballen zijn dan wel goede snacks. Maar verder. Italië heeft een betere keuken.
Ik heb honger. Bedankt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hagelslag, Poffertjes, Stroopwafel, Snert, Speculaas, Kroket, Haring, Stampot, Frikandel, Goudse kaas, tompouce, Engelse drop, worstenbroodjes, rookworst, suikerbrood, oliebollen, pepernoten, Appelstroop, Appelflap
Frans-Duits toch? Issie ook goed met sauerkraut en Bratwurst?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:40 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Vergeet de Nederlandse uitvinding 'Rijsttafel' nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hagelslag, Poffertjes, Stroopwafel, Snert, Speculaas, Kroket, Haring, Stampot, Frikandel, Goudse kaas, tompouce, Engelse drop, worstenbroodjes, rookworst, suikerbrood, oliebollen, pepernoten, Appelstroop, Appelflap
De Duitse keuken is niet zo interessant. We eten meestal Frans, Italiaans, Japans of Hollands (=stampot).quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Frans-Duits toch? Issie ook goed met sauerkraut en Bratwurst?
Apfelstrudel naquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 19:34 schreef G-Pier het volgende:
Ik kan Flammkuchen zeer waarderen als maaltijd.
Stranger Thingsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 17:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
l'even
[ afbeelding ]
Op de bank, Stranger things kijken. Broek uit. Biertje (schimmelwater *KUCHen nootjes
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |