maar zo is het on het echt ook hoor. mannen zijn grotere roddelaars dan chicks. alleen we gaan niet bitchen erover omdat we meestal noet genoeg caren om ruzie te maken en dan boos te blijvenquote:
En net als WCH altijd deed, ergens een foto vandaan plukken en die in mijn fotoboek plempen.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En net als WCH altijd deed, ergens een foto vandaan plukken en die in mijn fotoboek plempen.
annebel93 was wel echt een geile chickquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En net als WCH altijd deed, ergens een foto vandaan plukken en die in mijn fotoboek plempen.
Ik vind roddelen echt kutquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:46 schreef Drug het volgende:
[..]
maar zo is het on het echt ook hoor. mannen zijn grotere roddelaars dan chicks. alleen we gaan niet bitchen erover omdat we meestal noet genoeg caren om ruzie te maken en dan boos te blijven
wij mannen doen zoiets ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:46 schreef Drug het volgende:
[..]
maar zo is het on het echt ook hoor. mannen zijn grotere roddelaars dan chicks. alleen we gaan niet bitchen erover omdat we meestal noet genoeg caren om ruzie te maken en dan boos te blijven
komtgoed laterssquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:48 schreef Drug het volgende:
oke ik ben out for now. dp als ik je niet meer check, veel plezier met de fissa
en lb succes bij de dokter
love jullie
Meloewa dan, man man.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
annebel93 was wel echt een geile chick
Ja maar goed, je iemand er natuurlijk ook niet mee blijven achtervolgen. Er is ook met niels gesproken, uitgesproken dus dan vind ik dat je er ook niet over door moet blijven emmeren. Nu ook, er is niets aan de hand. Jullie zijn er meer over bezig dan de persoon aan wie hij een pic vroeg, sterker nog, die persoon interesseert het niet veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:46 schreef Drug het volgende:
[..]
thanks bruhquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:48 schreef Drug het volgende:
love jullie
Werk ze.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:48 schreef Drug het volgende:
love jullie
quote:
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:49 schreef BoneThugss het volgende:
Iemand link naar die tittie pics van haar.😊
Ooh:squote:
nope, nooit gezien ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:49 schreef BoneThugss het volgende:
Iemand link naar die tittie pics van haar.😊
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |