hehe okquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
een ik zet altijd een fitted cap op als ik naar buiten ga kapsel
MURDERAAAAAquote:
Luisteren naar standaard riedeltjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:31 schreef Drug het volgende:
zometeen hele dag sollicitanten pff. geen zin
niels daarentegen zat al om pics te vragenquote:
halloquote:
alles goed met u?quote:
how to pickup Jewish girlsquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:29 schreef deadprez het volgende:
omg ik moet opeens weer denken aan dat this isn't even my final form plaatje van anne frank dat zeer laatst postte
moest zelfs nu lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hebben ze zich hier een beetje gedragen vannacht?quote:
ja precies. ga gewoon de lekkerste chimi's selecterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Luisteren naar standaard riedeltjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat wel prima, behalve de pijn vd blaasontstekingquote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
how to pickup Jewish girlslelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
how to pickup Jewish girlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
echt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
niels daarentegen zat al om pics te vragen
Naja hij vond me cool, dus alles is chillquote:
Godver.😂quote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben ze zich hier een beetje gedragen vannacht?
jij bent er dagelijks, lb nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:33 schreef deadprez het volgende:
waarom vraag je dat nooit aan mij gianni ;s
best goed eigenlijk. ondanks dat mensen dat nog steeds niet als antwoord accepterenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 07:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gaat wel prima, behalve de pijn vd blaasontstekingdaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |