abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:28:10 #211
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166261248
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 12:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

46 miljoen is niet genoeg om te rentenieren op een prive eiland, dan ben je na een paar jaar wel klaar.
:')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_166263142
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
pi_166263187
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:51 schreef Typisch het volgende:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. reageer retweet
Gehackt?

Het account is al afgeschermd ;(
pi_166263308
quote:
hellogames twitterde op vrijdag 28-10-2016 om 14:48:04 No Man's Sky was a mistake. maar iedereen kan dit toch aanpassen? sean murray lied! reageer retweet
pi_166263395
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 14:57 schreef redboyke het volgende:

[..]

Doe eens niet.
pi_166265308
quote:
Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:39:29 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166265350
quote:
Oef _O-.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:41:43 #218
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166265393
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

:')
Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166266990
pi_166267087
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Update: Forbes is reporting that they have spoken to a representative who verified that the tweet was sent from a “disgruntled employee.”

Update 2: Mashable is reporting that Sean Murray told them, “The tweet came from a disgruntled employee” and “We're currently trying to solve the issue internally.”
Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
pi_166267149
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 18:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Twee maanden geen woord over de flop die je game is geworden, maar wel volop tweeten over deze hack. Onvoorstelbaar :N
Misschien is dit de trigger om het stilzwijgen te doorbreken...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:21:20 #222
230491 Zith
pls tip
pi_166267243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:
leven als een koning?

Ik weet vrijwel zeker dat het je niet gaat lukken om de rest van je leven te chillen.
Ik koop dit eiland 8 miljoen USD. Op de Bahama's waar er geen hoge belastingdruk is. :

http://www.privateislandsonline.com/islands/sandy-cay-bahamas

Goed, heb ik nog $35,000,000 over. Dat is - zonder rente of divident - $437.500 per jaar (36,500 per maand), tachtig jaar lang.

Er is al stroom zie ik, maar boeien: Ik koop een reeks zonnepanelen, energieopslag en zonneboilers @~30,000 USD

Bootje $100,000,

inrichting huis $50,000....

Boeit allemaal eigenlijk niet want het is een maandje sparen voor weer 40.000 USD extra.

Maandelijkse kosten

Tuinman 1000 USD per maand

Huisvrouw 1000 USD per maand

1x per week laat ik iemand met een bootje de boodschappen afleveren, ik koop lekker luxe eten en WC-papier en de bezorger krijgt een extra fooi: $10,000 per maand

Onderhoud huis en boot: $3000 per maand

Verzekeringen: $2000 per maand

Elke maand lekker een weekje op vakantie, en niet te zuinig ook! $15,000 per maand

---

Zit ik op: 32,000 USD per maand, bijna 5000 USD onder mijn budget per maand, daar kan ik 91 jaar van leven zonder rente of divident (of inflatie).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † vrijdag 28 oktober 2016 @ 18:31:33 #223
230491 Zith
pls tip
pi_166267376
Oh en jaja belastingen dit en dat.. maar

1) het zjin de bahama's
2) ik registreer me als bedrijf en haal kosten die ik maak van de renteinkomsten af en dat soort truukjes
3) Als het krap wordt ga ik misschien niet meer 10k per maand aan eten kopen en 15k per maand aan vakantie doen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_166270059
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 15:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe eens niet.
ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
pi_166270805
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 20:39 schreef redboyke het volgende:

[..]

ik dacht dat je het verzonnen had dermee lol :P
hahaha lol!!
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 04:46:37 #226
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_166277530
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 16:41 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Als jij denkt dat dat serieus zo is ben je enig besef kwijt.
Denk je dat je een soevereine staat hebt zonder belastingen? En wil je ook de robinson gaan uithangen of nog een beetje leven als een koning?

Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 2 november 2016 @ 10:18:07 #227
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_166364178
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 04:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Buiten het hele punt om wat een eiland kost wou ik gewoon zeggen dat die ergens zit te chillen met z'n geld. Niet of dat nou op een prive eiland moet zijn oid.

M'n punt is, die gast komt niet meer aan NMS werken.
Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_166364187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Eensch, denk dat hij het niet voor elkaar krijgt ooit nog een hype te maken voor een release :D
Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166366769
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat roept men ook al 20 jaar over Peter Molyneux :P
Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Conscience do cost.
pi_166366828
Update joehoe?
SOONY
pi_166367152
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:41 schreef ems. het volgende:

[..]

Met het verschil dat Molyneux al daadwerkelijk toffe games heeft gemaakt :P Als je Dungeon Keeper op je CV hebt staan dan mag je best een potje breken wat mij betreft.
Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
pi_166368586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alleen heeft ie inmiddels een hele porseleinwinkel aan gort geholpen ;)

had de man hoog zitten door Populous, Dungeon Keeper en (in mindere mate) black & white, maar vanaf Fable begon hij toch echt zwaar met overpromis and underdeliver. Met als dieptepunt het godus debacle.
True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.

Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Conscience do cost.
pi_166368640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:59 schreef ems. het volgende:

[..]

True, maar Fable was ondanks de beloftes toch nog een zeer vermakelijke game. Althans, dat vond ik. Dat is wat mij betreft van een heel ander kaliber dan Sean die allemaal dingen roept die ronduit leugens zijn en een spel tevoorschijn tovert wat echt verschrikkelijk kut is.
Fable was een leuke game, maar de lijst met features die Molyneux presenteerde kwamen behoorlijk overeen met wat Sean deed :D
In het geval van Fable bleef er alleen een goede game over itt NMS :)

quote:
Qua beloftes doen komen ze misschien overeen, maar het verschil is dat Molyneux iig enigszins degelijke games heeft voortgebracht. :P
Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
pi_166368774
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Lees voor de grap even de steamfora van Godus en Godus Wars over en over de hele soap rondom de winnaar van die cubus-game van Molyneux. Dat is ook een prachtig staaltje mismanagement / miscommunicatie.
Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
Conscience do cost.
pi_166368997
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik had laatst op een nerdig youtube kanaal al het hele verhaal gehoord inderdaad. Moet ook eerlijk zeggen dat ik sinds ik fable 3 20 minuten had gespeeld me verder ook nooit meer wat van de man heb aangetrokken :P
ik ben een van de kickstarter-backers van Godus, want 'jeej nieuwe god-game van peter molyneux'

wat een ellende...
pi_166895345
quote:
Foundation Update Incoming

Hello Games | November 25, 2016
Hello,
This week Hello Games will be releasing an update to No Man’s Sky. We’re calling it The Foundation Update, because we have added the foundations of base building, and also because this is putting in place a foundation for things to come.
Detailed patch notes will follow, and release will be soon.
Coming from five years of intense development, immediately after No Man’s Sky released the team spent six weeks updating the game with 7 patches across both platforms (the last of these was 1.09 on Sept 24th which you can read about them all here http://www.no-mans-sky.com/log/). These fixed many of the most common or critical bugs and issues post-release.
In the nine weeks since then our small team has been hard at work on development, testing and certification for the Foundation Update. It won’t be our biggest update, but it is the start of something.
The discussion around No Man’s Sky since release has been intense and dramatic. We have been quiet, but we are listening and focusing on improving the game that our team loves and feels so passionately about.
Positive or negative feedback, you have been heard and that will truly help to make this a better game for everyone.
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.com/news/
Dat was een lange stilte :D
SOONY
pi_166895918
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:33 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat was een lange stilte :D
Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
pi_166897378
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Yup, maar stiekem wel benieuwd wat ze gemaakt hebben.
het zelfde gebouw in eindeloos mogelijkheden aan kleuren? :P
pi_166910142
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_166910291
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:58 schreef -CRASH- het volgende:
Ik ben die kleuren zat als je in de ruimte wel zat. Gewoon een zwarte ruimte ...
Dat ze dat maar eens veranderen is voor mij genoeg (voorlopig)
Dit ja. In het begin is het 'mooi' maar het gaat gewoon irriteren.

Benieuwd naar de update overigens, blijf het een prachtige game vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')