abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166927748
Patch 1.11 is nu te downloaden op de PS4 :)
2,7GB volgens mij.
SOONY
  zondag 27 november 2016 @ 11:44:52 #252
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166927902
Dit had ik echt niet meer verwacht. Goede actie van Hello Games :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_166928237
SOONY
pi_166928834
Dat lijkt er al meer op wat het hoort te zijn.

Erg cool een freighter basis.
  zondag 27 november 2016 @ 13:02:22 #255
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_166928974
Damn. Ziet er interessant uit. Misschien toch maar weer eens aanzwengelen :)
&lt;signature here&gt;.
pi_166929124
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 13:32:35 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166929488
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 27 november 2016 @ 13:41:49 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166929635
quote:
Damn dat ziet er best vet uit.. gaat de goede kant op :D
pi_166929841
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
lol ik ga echt nooit meer iets kopen van hello games. hoef hem zelfs niet gratis.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 13:53:59 ]
pi_166930569
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
pi_166930944
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er goed uit die update :Y Ben wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166931502
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

MP zal ook wel komen. Want deze update schreeuwt naar MP
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;[b]ESTOFEX[/b]&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 15:01:28 #263
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166931851
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
_____
pi_166932106
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:01 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld :P
Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_166932313
Ik ben nog geen seconde bezig geweest met die base building en outpost dingen.
Dat soort dingen boeien mij dus echt niet.
Doe eens niet.
  Redactie Frontpage zondag 27 november 2016 @ 16:08:38 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_166933992
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
Mja zal persoonlijk zijn dan denk ik, ik vond het heerlijk om een heel dorpje te bouwen met allemaal gezellige aankleding :P En ze hadden wel enigszins nut, je kreeg passief een hele hoop caps en je had veel vendors om zooi aan te verkopen. Maar dit gaat teveel offtopic gok ik :P
_____
pi_166935465
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit _O_
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
SOONY
pi_166939189
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt -O-
Loopt allemaal weer een stukje soepeler idd. Had voor de zekerheid alle mods gedeinstalleerd, maar ik mis m'n fast-select nog het meeste :D

morgen eens kijken hoe dat basebuilding e.d. werkt
pi_166940188
Dat filmpje trekt me toch weer aan om te gaan spelen :) Genieten als ze daadwerkelijk een berg grote updates gaan releasen :)
pi_166948868
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
pi_166948938
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 07:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.

Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
pi_166949001
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Die van mij had ik nog wel maar bewust gewist voor een nieuwe normale save te beginnen.
En denk dat het wel een goeie beslissing is geweest, er is redelijk wat veranderd dus als je dan middenin plots ergens aan moet beginnen, na maanden niet gespeeld te hebben, hekel aan. :P
pi_166949064
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
pi_166949642
Het spel is wel moeilijker geworden. Plutonium is bijna niet meer te vinden en veel elementen kan je pas minen met een nieuwe miningbeam.
Ik speel gewoon in de normale modus.
SOONY
pi_166949679
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
pi_166950378
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_166950462
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.

Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen _O_
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
pi_166950533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.

Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
pi_166950562
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen :). Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.

Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
Het ziet er nu wel anders uit, geluid klinkt ook anders op dode planeten.
Een soort van gure holle wind die waait en verder geen geluid, behalve in grotten waar het soms lijkt alsof er toch iets rondloopt.
  maandag 28 november 2016 @ 10:33:01 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166950596
quote:
_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Vrijheid
  maandag 28 november 2016 @ 10:47:48 #281
141482 Q.
JurassiQ
pi_166950868
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 10:33 schreef jogy het volgende:

[..]

_O-. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
For great justice!
  maandag 28 november 2016 @ 10:57:37 #282
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_166951048
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:47 schreef Q. het volgende:

[..]

Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
Ja zoiets heb ik dan ook weer wel.
Vrijheid
pi_166951497
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot *O*

[ Bericht 32% gewijzigd door DKUp op 28-11-2016 11:51:43 ]
SOONY
pi_166952109
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat zou ik echt briljant tof vinden.
pi_166952140
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een hoop frustratie bij het verkennen wegnemen.

Tenzij je dit ding ook weer elke honderd meter van nieuwe fuel moet voorzien :')
pi_166952653
Ze zijn in ieder geval er mee bezig *O*
SOONY
pi_166967894
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_166995411
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/

niet misleading :')
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
pi_166996315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:

Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
pi_166997718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
  woensdag 30 november 2016 @ 13:02:19 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_166998028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:

Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
pi_166999028
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
Of binnen 2 uur besluiten dat het niet bevalt ipv een uur of 8.
  woensdag 30 november 2016 @ 15:11:46 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167000896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 08:09 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001037
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
pi_167001135
Spel schijnt nu op de pc goed te worden verkocht.
SOONY
  woensdag 30 november 2016 @ 15:34:14 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167001315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_167001877
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Laatste reviews zijn overwegend positief te noemen na de update.

En het wordt nog redelijk gespeeld nu.

http://steamcharts.com/app/275850

2 updates verder en het spel in een steam sale en het gaat wel vliegen.
  woensdag 30 november 2016 @ 16:37:58 #298
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_167002756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Vrijheid
pi_167002871
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:37 schreef jogy het volgende:

[..]

True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
Conscience do cost.
pi_167002952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:43 schreef ems. het volgende:

[..]

Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.

Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig :P

Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen. 8-)
En met medewerkers bedoel je 'Sean Murray'... toch? ;)

De hele hetze heeft deze gozer iig geen windeieren gelegd;
http://www.idigitaltimes.(...)-star-citizen-568549
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')