Damn dat ziet er best vet uit.. gaat de goede kant opquote:
lol ik ga echt nooit meer iets kopen van hello games. hoef hem zelfs niet gratis.quote:Op zondag 27 november 2016 13:11 schreef Scrummie het volgende:
Benieuwd of redboyke de game nu weer gaat kopen om weer 3 weken lang te jengelen dat ie z'n geld niet terug krijgt.
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebbenquote:Op zondag 27 november 2016 13:32 schreef LTVDK het volgende:
Ziet er goed uit die updateBen wel benieuwd naar hoe die base building gaat zijn, ben een beetje bang dat het vrij beperkt is en niet zoals in Fallout 4 bijvoorbeeld.
MP zal ook wel komen. Want deze update schreeuwt naar MPquote:Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben
Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeldquote:Op zondag 27 november 2016 14:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Itt tot Fallout 4 lijkt het hier wel nut te hebben
Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.quote:Op zondag 27 november 2016 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klopt, maar was wel erg vermakelijk, heb ik echt uren aan verspeeld
Mja zal persoonlijk zijn dan denk ik, ik vond het heerlijk om een heel dorpje te bouwen met allemaal gezellige aankledingquote:Op zondag 27 november 2016 15:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik een uurtje, tot ik erachter kwam dat het 0,0 impact heeft op de wereld of je die basis nu gebruikte of niet. Idem met al die andere settlements die m'n hulp nodig hadden.
Vond Fallout 4 ergens een grotere deceptie dan NMS.
Loopt allemaal weer een stukje soepeler idd. Had voor de zekerheid alle mods gedeinstalleerd, maar ik mis m'n fast-select nog het meestequote:Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit![]()
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt
Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.quote:Op maandag 28 november 2016 07:05 schreef Mystikvm het volgende:
Gisteravond even aangeslingerd om te zien hoe het nu is. Het is wel beter, maar er zijn nog meer updates nodig om dit geen slechte game meer te laten zijn. Nog zoveel features die beloofd waren die er niet in zitten, en nog zoveel frustrerende gameplayelementen die mijn plezier nog aardig bederven.
Maar in elk geval komen ze over de brug met patches. Dus misschien dat het bij versie 1.3 of 1.4 een beetje z'n potentieel waar gaat maken. Ik had niet meer verwacht dat er patches zouden komen, dus dat is een plus. Maar om realistisch te blijven, alles wat nu wordt toegevoegd had er gewoon op de eerste dag in moeten zitten.
Die van mij had ik nog wel maar bewust gewist voor een nieuwe normale save te beginnen.quote:Op zondag 27 november 2016 17:05 schreef DKUp het volgende:
Daarnet even gespeeld, grafisch ziet het er allemaal net wat lekkerder uit![]()
Ik speel met een nieuwe save in de normale modus, want mijn oude save met alle slots vol ben ik kwijt
Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.quote:Op maandag 28 november 2016 07:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon nog een half jaar uit moeten stellen. Dan was er heel wat minder gezeik geweest.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.quote:Op maandag 28 november 2016 09:29 schreef Scrummie het volgende:
Hier ook normal modus, maar ik vind het weer briljant hoor. Net als ik het zonder patch briljant vond. Maar ik merk al direct meer diversiteit in dieren, flora, hogere bergen etc. Kwam weer de planeet niet af waar ik begon, net als de eerste keer omdat ik te druk was met minen etc. Toen later toch maar afgegaan, eerstvolgende planeet kon ik base bouwen, nou, daar ga je dan. Nieuwe doelen, en ik vind het briljant.
Deze game is echt zo chill om mee te ontspannen
Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwenquote:Op maandag 28 november 2016 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe / wanneer je een basis kan bouwen.
Tenminste ik heb nergens de quest of missie daarvoor gekregen.
Net van de eerste planeet af (1 plant kunnen vinden met zinc lol xD) en even op een freighter geland + station + 1 levensloze planeet.
Het ziet er nu wel anders uit, geluid klinkt ook anders op dode planeten.quote:Op maandag 28 november 2016 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ging van een geel system naar een system waar een atlas ding was, en toen ik een system scan deed kwam er op een planeet een 'base station' tevoorschijn, en dat was het beginpunt van het base bouwen. Geen idee of dat atlas er mee te maken had, of dat het gewoon het eerste system was waar ik kwam die een planeet met een base station had. Daarna is het build menu beschikbaar in elk geval en geloof dat je dan overal op elke planeet een basis kan bouwen.
Echt dode planeten zijn overigens ook gaaf vind ik, die verwacht je in 't 'echt' ook veel te vinden natuurlijk.
quote:
Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.quote:Op maandag 28 november 2016 10:33 schreef jogy het volgende:
[..]. Ik ga het zeker wel een kans geven. Hello Games heeft verdiende haat gekregen maar dan vind ik ook wel dat ze een kans moeten krijgen als ze zich inzetten om het goed te maken.
Ja zoiets heb ik dan ook weer wel.quote:Op maandag 28 november 2016 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Over een update of twee wil ik er wel weer een keertje naar kijken.
Damn, dat zou ik echt briljant tof vinden.quote:Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot![]()
[ afbeelding ]
Dit zou een hoop frustratie bij het verkennen wegnemen.quote:Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef DKUp het volgende:
In de gamefiles staat iets over tire texures. Buggy Genot![]()
[ afbeelding ]
Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/
niet misleading
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
quote:Op woensdag 30 november 2016 11:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zo rechtstreeks in de pocket van redboyke.
Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,quote:Op woensdag 30 november 2016 10:46 schreef redboyke het volgende:
lol wat? https://www.engadget.com/(...)m-asa-investigation/
niet misleading
zal wel weer ergens een zak geld verdwenen zijn.
Of binnen 2 uur besluiten dat het niet bevalt ipv een uur of 8.quote:Op woensdag 30 november 2016 13:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als mensen nou van te voren kijken wat ze echt kopen hoevn ze later niet hysterisch te doen.,
Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.quote:Op maandag 28 november 2016 08:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. Als het met deze patch uit was gekomen had ik het al een stuk beter gevonden. Ik kan me ook zo slecht voorstellen dat het in augustus écht de game was die ze zelf wilden maken. Het is gameplaytechnisch gewoon een heel zwakke game. Maar goed, hiermee slaan ze de goede weg in, ik hoop voor ze dat het financieel zin heeft om meer patches te blijven maken. Zoals ik zei, met nog een paar patches er bij kan er gewoon een game staan die recht doet aan de hype.
Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen is de naam wel blijvend beschadigd denk ik.
Het was een hype voor het spel uitkwam om t cool te vinden.
Het is een hype ze nu te haten.
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoorquote:Op woensdag 30 november 2016 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Voordeel van hypes is is dat ze kortstondig zijn.
Zodra er wat patches uit zijn verkoopt het spel bij de eerste de beste steamsale als een malle.
Laatste reviews zijn overwegend positief te noemen na de update.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor
True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor
Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:37 schreef jogy het volgende:
[..]
True, des te meer dat ik het kan waarderen dat ze het niet gewoon volledig hebben laten vallen, hello games hebben opgeheven en met de noorderzon zijn vertrokken. Ze hebben het besluit gemaakt om de lastige situatie aan te pakken en de fans te herwinnen, kan ik alleen maar respect voor opbrengen ondanks het erbarmelijke begin.
En met medewerkers bedoel je 'Sean Murray'... toch?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:43 schreef ems. het volgende:
[..]
Hoewel ik het ook 'tof' van ze vindt is NMS zo'n groot debacle geweest dat het met oog op hun reputatie wel enigszins noodzakelijk is om dit te doen. De medewerkers blijven voorlopig nog gewoon in de schijnwerpers en als dan blijkt dat ze er met de pet naar hebben gegooid achteraf is dat iets wat ze de rest van hun carrière (al dan niet in de games-industrie) zal volgen.
Dus mja. Goed bezig. Maar om nou te zeggen dat ze het geheel doen uit de goedheid van hun hart lijkt me wat voorbarig
Voor mij is het trouwens te laat voor NMS. Ik wacht rustig op Star Citizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |