Ik heb op reddit gelezen dat er mensen zijn die een stuk langer hadden gespeeld maar desalniettemin het bedrag teruggestort hebben gekregen na een uitgebreide klachtenbrief.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:44 schreef videonatic het volgende:
Je hebt het spel gekocht onder hun spelregels, o.a. dat je een return policy hebt gekregen als je niet meer dan 2 uur speeltijd hebt. Wetteliik zit je vast. Hoeveel uur heb je er inmiddels inzitten?
Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 16:53 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb nog geen antwoord gehad op mijn support ticket. zal wel iets voor maandag of dinsdag worden. en steam staat niet bekend voor hun snelle antwoorden.
PC pleb?quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen.
Hoewel 4 uur, 2 uur instaleren, een uur tutorial en een uur vrij spel met tig vastlopers
. Zelfs sim city was beter
![]()
was het via ticket or automatisch refund pagina? want die canceled automatisch na 2uurquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Na 4 uur spelen vanmiddag refund aangevraagd, nu net akkoord gekregen.
Hoewel 4 uur, 2 uur instaleren, een uur tutorial en een uur vrij spel met tig vastlopers
. Zelfs sim city was beter
![]()
Ticket systeem, wel op geven dat het een valse advertentie betreftquote:Op zondag 28 augustus 2016 21:20 schreef redboyke het volgende:
[..]
was het via ticket or automatisch refund pagina? want die canceled automatisch na 2uur
Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:quote:Je hebt bij ons een refund-verzoek ingediend voor No Man's Sky.
Conform onze servicevoorwaarden is het niet mogelijk om games, game add-ons/DLC, Season Passes, in-game consumables (zoals Fifa punten) of PlayStation® Video titels te vergoeden als de download/stream reeds is gestart.
Wij hebben in dit geval jouw verzoek behandeld en we zien dat de download/stream reeds is gestart. Hierdoor is het niet mogelijk om het aankoopbedrag te vergoeden en terug te storten in de PlayStation-Portemonnee.
Op de volgende link kun je de voorwaarden lezen voor een refund-verzoek: https://www.playstation.c(...)cancellation-policy/
quote:Bedankt voor je e-mail naar PlayStation Support.
Ik begrijp dat je graag het een en ander wilt weten m.b.t. de servicevoorwaarden.
De link die je door stuurt is geen officiele link naar Playstation North America voorwaarden. Voor zover wij weten zijn de voorwaarden praktisch hetzelfde aangaande refunds. Dat enkele spelers in het forum aangeven een refund te hebben ontvangen voor een spel wat zij gespeelt hebben, lijkt ons erg opmerkelijk. Hoe dan ook is dat niet relevant, wij handelen volledig volgens de Nederlandse en Europese wetten, mogelijk dat de servicevoorwaarden per land verschillen in afstemming met de wetgeving van het land. Het is ook mogelijk dat de consument andere en misschien meer vrijheden heeft in Europa in tegenstelling tot de Amerikaanse voorwaarden.
Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: 160818-002703
Hoezo... Als het je eigen schuld is moeten zei als bedrijf niet de dupe wordenquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:12 schreef Donderjagers het volgende:
De Nederlandse PlayStation support doet niet mee aan dit geintje. Het is onmogelijk om je geld terug te krijgen.
Ten eerste de aanvraag. Waar ik uitlegde dat ik me misleid voelde door de promo's van NMS. (Features die niet in de release versie aanwezig zijn). En ten tweede dat het spel gebroken is. Het spel loopt om de zoveel minuten vast of crasht met een C-nogwat melding. Hun reactie:
[..]
Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:
[..]daag 60 euro. Het is m'n eigen grote fout om het spel voor de volle pond aan te schaffen. Ik heb m'n lesje hierbij wel geleerd. Niet meer beïnvloed raken door hypes. Toch ben ik teleurgesteld in de service van Sony.
Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoezo... Als het je eigen schuld is moeten zei als bedrijf niet de dupe worden
Zelfde systeem, zelfde land et cetera?quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.
De andere hadden er ook gewoon geen recht op moeten hebben.. Ik geef ze groot gelijkquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:34 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Als andere spelers wel hun geld terug kunnen krijgen vind ik dat ik dat recht ook heb.
Verdommequote:Op zondag 28 augustus 2016 22:12 schreef Donderjagers het volgende:
De Nederlandse PlayStation support doet niet mee aan dit geintje. Het is onmogelijk om je geld terug te krijgen.
Ten eerste de aanvraag. Waar ik uitlegde dat ik me misleid voelde door de promo's van NMS. (Features die niet in de release versie aanwezig zijn). En ten tweede dat het spel gebroken is. Het spel loopt om de zoveel minuten vast of crasht met een C-nogwat melding. Hun reactie:
[..]
Ik heb een mail teruggestuurd en aangegeven dat andere spelers wel hun geld terug hebben kunnen krijgen. Heb een Reddit link als referentie gebruikt. Hun reactie:
[..]daag 60 euro. Het is m'n eigen grote fout om het spel voor de volle pond aan te schaffen. Ik heb m'n lesje hierbij wel geleerd. Niet meer beïnvloed raken door hypes. Toch ben ik teleurgesteld in de service van Sony.
Nou. Toch fijn dat mijn frustratie jou een goed gevoel geeft.quote:Op zondag 28 augustus 2016 22:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
De andere hadden er ook gewoon geen recht op moeten hebben.. Ik geef ze groot gelijk
Geen probleemquote:Op zondag 28 augustus 2016 22:50 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Nou. Toch fijn dat mijn frustratie jou een goed gevoel geeft.
Jij hebt helemaal niks te zeggen want je wilde hem inwisselen en dan fysiek tweede hands kopen zodat het je minder geld kost. Dat vind ik nog erger dan gewoon je geld terug vragen en niet meer spelen.quote:
Wat lul je? Ik heb gezegd dat ik het op disc wilde kopen, heb nooit tweede hands gezegd.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niks te zeggen want je wilde hem inwisselen en dan fysiek tweede hands kopen zodat het je minder geld kost. Dat vind ik nog erger dan gewoon je geld terug vragen en niet meer spelen.
Sean niet, maar wel via de officiële HelloGames twitter.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een draak van een ontwikkelaar trouwens, al sinds 18 augustus geen twitter bericht meer gepost.
Die hebben lekker een bedrijfsuitje naar de Bahama's. Dat kan er wel af.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat een draak van een ontwikkelaar trouwens, al sinds 18 augustus geen twitter bericht meer gepost.
Gelukkig hebben ze daar blijkbaar wel wifiquote:Op maandag 29 augustus 2016 08:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Die hebben lekker een bedrijfsuitje naar de Bahama's. Dat kan er wel af.
twitter:hellogames twitterde op zondag 28-08-2016 om 01:08:39Experimental branch on Steam has been updated:https://t.co/7yLHfvisbc reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |