Hahah, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:35 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Jij geniet al wel vanaf je 16e volop van het leven.
Hebt een vriendin, bietje drugs gebruiken. Het leven is goed DP.
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet alleen wat zijn username is, heb hem volgens mij nooit echt gesproken
[..]
oh hij is al dichter bij de 30
herkenbaar welquote:
Haha, vet kennen jullie elkaar ook via deze site?quote:
Ja als eckte auti'squote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:36 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, vet kennen jullie elkaar ook via deze site?
Voel me ook geen 20 ofzo.😂quote:
Wat doe je dan als je geen geld meer hebt, soms wil ik blowen en kan dat niet, dan merk ik wel beetje dat ik ietsje verslaafd ben.:Pquote:
kan me de laatste keer dat dat voorgekomen is niet herinnerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:38 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je geen geld meer hebt, soms wil ik blowen en kan dat niet, dan merk ik wel beetje dat ik ietsje verslaafd ben.:P
Haha, nee juist leuk om te horen. Wanneer komt LittleBrownie junior?:Pquote:
Nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:39 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nee juist leuk om te horen. Wanneer komt LittleBrownie junior?:P
Haha, nice, denk dat blowen nog duurder is als wat jij doet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan me de laatste keer dat dat voorgekomen is niet herinneren
ja ditquote:
Prima toch, niet iedereen heeft een kinderwens.quote:
ik blow normaal ook gewoon dagelijks hoor als ik geen pep op heb en mn vriendin sws ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:40 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, nice, denk dat blowen nog duurder is als wat jij doet.
Mwhoa, zou er wel 1 willen of 2, maar misschien denk ik daar over 5 jaar heel anders over.quote:
Oohja ja weet ik veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik blow normaal ook gewoon dagelijks hoor als ik geen pep op heb en mn vriendin sws ook
tis toevallig de laatste tijd dat er weinig dagen zonder pep voorbijgaan
heb echt een godsgruwelijke hekel aan kinderen en mn dinnetje gelukkig ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:41 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mwhoa, zou er wel 1 willen of 2, maar misschien denk ik daar over 5 jaar heel anders over.
das toch niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Oohja ja weet ik veel.
Een vriendin hebben die blowt, er is toch een god ergens.
Ja kan toch, ik heb geen vriendin maar ik zou er wel 1 willen die een kinderwens heeft.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb echt een godsgruwelijke hekel aan kinderen en mn dinnetje gelukkig ook
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
das toch niet zo bijzonderze is ook niet vies van andere drugs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |