Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:22 schreef deadprez het volgende:
Scheme015 is wel echt tering slecht hè
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Straatwijsheid was het enige goede nummer. Voor de rest poep indd.
Prachtig land manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice, ben nog nooit in Italië geweest, wil er wel een keer graag heen.
gvdquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:25 schreef LittleBrownie het volgende:
deadprez mn huisartspraktijk is dicht vndaag!
huisartsenpost?quote:
Matarr is dan wel weer hard.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is nou ook niet echt een geweldig nummer
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.quote:
Duur grapje dan toch?quote:
aw das een lullig moment zegquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
ik heb eerlijk gezegd echt geen ideequote:
Geloof ik direct.😊quote:
yeah dat zou k ook doen iddquote:
Nee, met mn vriendquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Geloof ik direct.😊
Was je alleen of met familie ofzo?
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
De Praktijk is gesloten op vrijdag 26 augustus. Wij verhuizen dan naar het pand naast ons.
wakker blijven zonder druks is wel echt aids thoughquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
Aah, tof.quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dat is wel echt genaaid, alsnog beter blijf je wakker.😂
....quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Aah, tof.
Slechte nieuws is dus dat je een vriend hebt, naja hoef ik dat ook niet meer te vragen.:P
True, maar ja als je net zoals ik alleen blowt is wakker blijven sws lastig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wakker blijven zonder druks is wel echt aids though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |