Zelfde hier, wij geven het goede voorbeeld en laten we hopen dat de mods over hun hart strijken en de andere SC weer open gooien.😊quote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:59 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zelfde hier, wij geven het goede voorbeeld en laten we hopen dat de mods over hun hart strijken en de andere SC weer open gooien.😊
Ja zit ook wat in, jij nooit bang dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook niet slecht hoor
beter een beetje angst houden dan dat het de normaalste zaak van de wereld is
Haha, maar kom dan ook in KLB, zo'n user moeten we hebben.quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha, maar kom dan ook in KLB, zo'n user moeten we hebben.
Ooh en neem je vriend ook mee, maar vertel hem niks van dit topic.:P
nja speed is ook wel gewoon slecht maar vergeleken met andere harddrugs valt het mee iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja zit ook wat in, jij nooit bang dan?
Achja speed is vrij onschadelijk.
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:01 schreef BoneThugss het volgende:
Ooh en neem je vriend ook mee, maar vertel hem niks van dit topic.:P
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg alleen maar liefde van jullie![]()
ja maar 's nachts, vooral na 2 a 3 uur gaat het eigenlijk altijd gewoon perfectquote:
Ja, slecht eten heb ik ook wel is gemerkt als ik knetterstoned was.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja speed is ook wel gewoon slecht maar vergeleken met andere harddrugs valt het mee idd
het nachtenlang wakker blijven en slecht eten is wel tyfusslecht.
Kut.😂quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik wijs hem er wel even op dan hoor, no worries.
When the love of Power becomes the power of love, the world will know peace.😊quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik krijg alleen maar liefde van jullie![]()
Waar wordt er dan over gebitchedquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar 's nachts, vooral na 2 a 3 uur gaat het eigenlijk altijd gewoon perfect![]()
zodra het drukker wordt, wordt er weer gebitcht en uiteindelijk is er weer allemaal drama. Wat ik op zich wel leuk vind, maar de mods uiteraard niet
Ja heb mezelf gewoon een tijd gedwongen om goed te eten en nu kan ik het ook prima, maar het is verder niet echt te vergelijken met knetterstoned zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:08 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, slecht eten heb ik ook wel is gemerkt als ik knetterstoned was.😂
Gwn goed ontbijten en avondeten, scheelt de helft.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef BoneThugss het volgende:
Hehe eindelijk die kut spellingconteole uit gezet.
S/O naar me broertje.
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waar wordt er dan over gebitched
nergens voor nodig joh
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, KLB SC heeft een beetje een rare manier van met elkaar omgaan. We bashen elkaar eigenlijk continu zo hard mogelijk.
Ik zou niet weten hoe dat voelt man, maar 4 dagen niet eten, vindt je het gek.:Pquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 06:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja heb mezelf gewoon een tijd gedwongen om goed te eten en nu kan ik het ook prima, maar het is verder niet echt te vergelijken met knetterstoned zijnJe krijgt gewoon echt geen hap door je keel omdat amfetamine het hongergevoel wegneemt, plus je hebt een énorm ranzige (chemische) smaak in je bek, vooral als je je pep niet wast.
Maar het is wel veel chiller, eerst at ik 4 dagen niks, dan zie je er echt uit als een lijk.
mattiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |