Nice, vlakbij Belgische grens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:43 schreef deadprez het volgende:
https://www.facebook.com/events/1161406080584684/
vanavond
ligt eraan, ik ken eigenlijk sowieso zo goed als niemand die niet blowt, dus dat geldt ook voor chicksquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.
Als je in het algemeen tegen een chick zegt dat je blokt is dat meestal een afknapper.😂
verhuizen manquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice man, lijkt me fucking chill samen spacen op Bob MarleY.
Als je in het algemeen tegen een chick zegt dat je blowt is dat meestal een afknapper.😂
yesquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nice, vlakbij Belgische grens.
Ja oke bedoel meer in het café enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ligt eraan, ik ken eigenlijk sowieso zo goed als niemand die niet blowt, dus dat geldt ook voor chicks
Jaa indd, maar waarheen:pquote:
randstadquote:
Zou wel in Amsterdam willen wonen, maarja niet te betalen tegenwoordig.quote:
of ander type mensen zoeken om mee om te gaanquote:
Was 2 jaar geleden wist ik veel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:49 schreef deadprez het volgende:
ja je moet ook geen blunt roken als je bijna nooit wiet rookt
oh je bedoelt van die bluntvloeiquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was 2 jaar geleden wist ik veel.
Dacht dat het gewoon een lekker smaakje gaf.😂
Ja die vloei precies.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh je bedoelt van die bluntvloei
btr van ekte sigaar
Was gwn random chick, eigenlijk blowen al mijn vrienden, maar ken weinig chicks die dat ook doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
of ander type mensen zoeken om mee om te gaan
ah zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Was gwn random chick, eigenlijk blowen al mijn vrienden, maar ken weinig chicks die dat ook doen.
Is heel persoonlijk natuurlijk.quote:
quote:
Ik vind je nu al leukquote:
is ook niet slecht hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:56 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Is heel persoonlijk natuurlijk.
Ben wel is bang voor me longen, maar had laatst laten testen niks aan de hand.
Dom ben ik zo anti harddrugs, maar laat me gewoon te snel bang maken.😂
mdma is echt verschrikkelijk slecht in de vs blijkbaar, vaak ook met allerlei rare andere stoffen erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 05:57 schreef BoneThugss het volgende:
Nu ik hier ben echt zin om x pillen of whatever te gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |