zolang het maar smaakt jatochquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:34 schreef LLgetikt het volgende:
ik eet
een perzik, een avocado en een broodje kipfilet met sambal. Rare combo
dat zou chill zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:33 schreef Mortaxx het volgende:
Goede tt change. Misschien komt huge nu ook
quote:
Oh was er na 2 minuten wel weer klaar mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:35 schreef deadprez het volgende:
oke ik moet stoppen met drugsforum lezen
ja maar zit de hele tijd te twijfelen of ik beetje keta wil proberen en men vindt het enorm chill in combinatie met pepquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh was er na 2 minuten wel weer klaar mee.
doe eens rustig dat zie je tochquote:
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar zit de hele tijd te twijfelen of ik beetje keta wil proberen en men vindt het enorm chill in combinatie met pep
maar moet eigenlijk gewoon niet doen
iets wat je niet kent ga je niet missen tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar zit de hele tijd te twijfelen of ik beetje keta wil proberen en men vindt het enorm chill in combinatie met pep
maar moet eigenlijk gewoon niet doen
nee idd, kan sws altijd dit weekend nog,als ik ook niet in mn eentje zitquote:
Oh nice, is hij ook homo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:37 schreef Etsu het volgende:
Ja dus
Ik had toch gister verteld over die superknappe boy
Ik weet nu zn naam en waar hij vandaan komt en heb zn FB bemachtigd
heb het al gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2016 02:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
als jij ama kan zijn, vertel ik t jou ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |