Ik denk niet dat een russisch bedrijf zich snel laat overkopen door een bedrijf als facebook. Als het wel gebeurd moet iedereen maar weer overstappen. Tegenwoordig valt het reuze mee om van messaging app te wisselen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
En hoe lang denk je dat dat duurt als fb met miljarden aankomt?
Kunnen ze mooi verhuizen naar een zonnig eiland ipv die koude ellende daar. Ik wist het wel hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:08 schreef Superthomas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een russisch bedrijf zich snel laat overkopen door een bedrijf als facebook. Als het wel gebeurd moet iedereen maar weer overstappen. Tegenwoordig valt het reuze mee om van messaging app te wisselen.
Het probleem is niet overstappen, het probleem is dat alle andere mensen dat dan ook moeten doen. Veel plezier anders met je oma berichten sturen op telegram terwijl de rest nog op whatsapp zit.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Superthomas het volgende:
Het hele punt tegenwoordig met dingen zoals dit is dat mensen veel te bang zijn om over te stappen naar iets anders
Als whatsapp je niet bevalt, dan gebruik je toch iets anders??
psst...quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het probleem is niet overstappen, het probleem is dat alle andere mensen dat dan ook moeten doen. Veel plezier anders met je oma berichten sturen op telegram terwijl de rest nog op whatsapp zit.
Je snapt het niet. Niemand stapt over, omdat iedereen tegelijk over moet stappen. Zolang dat niet gebeurd kan je dus geen contact meer leggen met iedereen omdat whatsapp nu eenmaal de standaard is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:18 schreef Superthomas het volgende:
[..]
psst...
SMS
en eventueel IRC maar heel veel mensen snappen niet hoe cool dat is
En wat zal 90% van de mensen denken als je zegt instaleer telegram eens? Krijg de tering, ik ga geen app instaleren zodat ik met jou kan chattenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:20 schreef Superthomas het volgende:
Het is gewoon een afweging wat je moet maken. Of je installeert ze gewoon allemaal zodat je altijd up to date blijft. Of je je installeert er maar één en zegt tegen iedereen dat ze dat moeten gebruiken
Ik heb zelf ook whatsapp en telegram beide geïnstalleerd. Ik heb ook nog een tijdje Kik gehad maar dat is aids dus heb ik maar snel verwijderd.
Als iedereen zo denkt dan blijft ook iedereen inderdaad whatsapp gebruikenquote:Op dinsdag 13 september 2016 13:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je snapt het niet. Niemand stapt over, omdat iedereen tegelijk over moet stappen. Zolang dat niet gebeurd kan je dus geen contact meer leggen met iedereen omdat whatsapp nu eenmaal de standaard is.
Tsja, dat moeten ze zelf weten. Ik ga ook geen facebookpagina aanmaken omdat mensen dat zo graag willen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
En wat zal 90% van de mensen denken als je zegt instaleer telegram eens? Krijg de tering, ik ga geen app instaleren zodat ik met jou kan chatten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |