ER IS EEN VERSCHIL TUSSEN EEN HALFUUR EN UREN HEquote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:53 schreef Nobu het volgende:
Nou en? Als je het uren laat staan smaakt het sowieso naar smeerolie.
Slimquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
Gewoon even na 29 minuten het aan- en uitknopje indrukken. Blijft ie weer een half uur warm.
Zal ik anders zelf bonen gaan branden?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:15 schreef Roland_Deschain het volgende:
Gewoon even na 29 minuten het aan- en uitknopje indrukken. Blijft ie weer een half uur warm.
Staat deze nog ergens op internet?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:55 schreef deadprez het volgende:
Zou een filmpje maken waarin je ze met de dood bedreigt.
Lijkt me niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat deze nog ergens op internet?
Ja, de temperatuur.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef zovty het volgende:
Alsof er iets mis is met koude koffie.
Ik heb een keer mezelf doodgedreigdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Staat deze nog ergens op internet?
Als je een halve kan zet voor twee personen is 'ie toch niet leeg in een half uur? Niks fijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef Pharkus het volgende:
Ik vind het wel fijn. Wist niet dat het een opgelegde regel was van het partijbeuro.
Is 'ie schoon?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:47 schreef 44rdbei het volgende:
Ruilen van koffiezetter? mijn koffiezetter kan je altijd aan laten staan maar ik vergeet hem wel eens uit te zetten. .
![]()
Wel beetje kalk aan de binnenkant maar wel schoon.en het warmhoud plaatje is niet helemaal mooi meer.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |