abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7104209
Ik heb hier nog twee controllers, een adapter en de spellen Super Mario/Duck Hunt en Turbo Racing liggen. Roep maar als je nog iets nodig.

alles 5 euro per stuk

[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 02-12-2002 16:58]

pi_7104946
Geef toch maar even een min. prijs aan zoals in de faq staat.
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_7114057
.. voor 15¤ en een koud biertje haal ik alles bij je op..

.. misschien interesse in een leuke ruil? Stapel nieuwste game's.. ? Full ISO's natuurlijk..

Zeg het maar.

mordor@home.nl

pi_7114119
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:55 schreef MoJo het volgende:
.. voor 15¤ en een koud biertje haal ik alles bij je op..

.. misschien interesse in een leuke ruil? Stapel nieuwste game's.. ? Full ISO's natuurlijk..

Zeg het maar.

mordor@home.nl

Als je dit meent is ie voor jou, zeg het maar. Ruilen heb ik geen interesse in, spellen spelen doe ik wegens gebrek aan zin en tijd toch niet meer.
pi_7114148
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_7114232
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:00 schreef American_Nightmare het volgende:
-1 Dubbelpost

[TK] nintendo 8 bit met klein defect

Dit heb ik dus met opzet gedaan omdat je domme reacties krijgt als iets defect is, dan vind men het ineens te duur en kijken ze niet meer naar alles wat erbij zit. Als je alleen de zooi verkoopt die bij de nes zit, dan is men ineens wel geinteresseerd en bied men een normale prijs.

Zie het maar als een gebrek aan begrijpend lezen bij veel mensen dat ik nog een topic heb geopend

pi_7114510
Prima. 15¤. Die NES mag er ook nog wel bij.

Waar moet ik het, wanneer komen halen?

pi_7114522
Het liefst spreek ik je ff aan de foon..

.. wat is je 06? Mail hem ff naar ditisnouluuk@hotmail.com, m'n @home e-mail ligt eruit. Bel ik je nu nog ff.

dinsdag 3 december 2002 @ 01:09:43 #9
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_7115313
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 00:04 schreef hertz het volgende:

[..]

Dit heb ik dus met opzet gedaan omdat je domme reacties krijgt als iets defect is, dan vind men het ineens te duur en kijken ze niet meer naar alles wat erbij zit. Als je alleen de zooi verkoopt die bij de nes zit, dan is men ineens wel geinteresseerd en bied men een normale prijs.

Zie het maar als een gebrek aan begrijpend lezen bij veel mensen dat ik nog een topic heb geopend

Goed he
Speak only if it improves upon the silence....
pi_7147569
De zooi is vandaag verkocht, slotje!
pi_7147666
Slotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')