alles 5 euro per stuk
[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 02-12-2002 16:58]
.. misschien interesse in een leuke ruil? Stapel nieuwste game's.. ? Full ISO's natuurlijk..
Zeg het maar.
mordor@home.nl
quote:Als je dit meent is ie voor jou, zeg het maar. Ruilen heb ik geen interesse in, spellen spelen doe ik wegens gebrek aan zin en tijd toch niet meer.
Op maandag 2 december 2002 23:55 schreef MoJo het volgende:
.. voor 15¤ en een koud biertje haal ik alles bij je op.... misschien interesse in een leuke ruil? Stapel nieuwste game's.. ? Full ISO's natuurlijk..
Zeg het maar.
mordor@home.nl
quote:Dit heb ik dus met opzet gedaan omdat je domme reacties krijgt als iets defect is, dan vind men het ineens te duur en kijken ze niet meer naar alles wat erbij zit. Als je alleen de zooi verkoopt die bij de nes zit, dan is men ineens wel geinteresseerd en bied men een normale prijs.
Op dinsdag 3 december 2002 00:00 schreef American_Nightmare het volgende:
-1 Dubbelpost[TK] nintendo 8 bit met klein defect
Zie het maar als een gebrek aan begrijpend lezen bij veel mensen dat ik nog een topic heb geopend
.. wat is je 06? Mail hem ff naar ditisnouluuk@hotmail.com, m'n @home e-mail ligt eruit. Bel ik je nu nog ff.
quote:Goed he
Op dinsdag 3 december 2002 00:04 schreef hertz het volgende:[..]
Dit heb ik dus met opzet gedaan omdat je domme reacties krijgt als iets defect is, dan vind men het ineens te duur en kijken ze niet meer naar alles wat erbij zit. Als je alleen de zooi verkoopt die bij de nes zit, dan is men ineens wel geinteresseerd en bied men een normale prijs.
Zie het maar als een gebrek aan begrijpend lezen bij veel mensen dat ik nog een topic heb geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |