Van links kon ik wel genietenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:34 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
10 minuten genieten van heerlijke chocolade
Links of rechts de mooiste?
Ik kan niet kiezen. Beide zo leuk.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:38 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Van links kon ik wel genieten![]()
(Van rechts eigenlijk ook wel een beetje)
De linker is donkerder, maar de krullen van de rechtse zijn ook mooiquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:41 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Beide zo leuk.
Nooit meer je hand wassenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
HIJ RAAKT GEWOON HAAR SCHOUDER AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Dan pas ? Ik al als ze me mee naar huis vraagt voor een 'kopje thee'.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Zou al klaarkomen bij het rijden van haar been
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dione Stax? Of Dionne de Graaf?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dione Stax? Of Dionne de Graaf?
Doe altijd eerst een persoonlijke fapje zodat ik het iets langer volhoud tijdens de daad zelfquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan pas ? Ik al als ze me mee naar huis vraagt voor een 'kopje thee'.
Dan had ik m'n eerste maatbeker al verschoten.
Herkenbaar, wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:02 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Doe altijd eerst een persoonlijke fapje zodat ik het iets langer volhoud tijdens de daad zelf
Bazen weten, bazen kennenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Herkenbaar, wel eens gedaan ja.
Ja, dat is Kiki ja.quote:
Ze slaat soms een bal net over een netje; tennissen kan ze niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja, dat is Kiki ja.
Maar die is gewoon leuk, niet lekker.
Schurkt tegen de top 20 aan van het mondiale tennis. Dus beste Nederlandse tennister sinds lange tijd.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:21 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ze slaat soms een bal net over een netje; tennissen kan ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |