Ergens anders heb je toch exact hetzelfde probleem als je lelijk en humorloos bentquote:Op zondag 28 augustus 2016 14:23 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Het is geen onzin en de vrouwen zijn niet schuldig. Maar het is wel de waarheid. Tenzij je erg knap en/of grappig bent zoek je beter ergens anders een vrouw.
Dat ontkent hij toch ook niet? Tinder is 1000% een vleeskeuring en derhalve ongeschikt voor mannen die het niet moeten hebben van hun woest aantrekkelijke uiterlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ergens anders heb je toch exact hetzelfde probleem als je lelijk en humorloos bent
Verder is fysieke aantrekkingskracht nogal belangrijk, ook in een relatie. Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen je daarop beoordelen alvorens af te spreken.
Het is wel een vleeskeuring inderdaad, maar dat verschilt wederom niet bepaald van hoe het in het echt gaat.
Op Paiq heb ik altijd gesprekken als ik een beetje mijn best doe, met dezelfde foto's ook. Waarom dan op Tinder niet? Op Paiq gaat het ook niet geweldig als de foto's eenmaal zichtbaar zijn, maar dat is omdat ik niet echt goede foto's heb. Altijd nog stukken beter dan Tinder.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Ergens anders heb je toch exact hetzelfde probleem als je lelijk en humorloos bent
Verder is fysieke aantrekkingskracht nogal belangrijk, ook in een relatie. Lijkt me niet meer dan logisch dat mensen je daarop beoordelen alvorens af te spreken.
Het is wel een vleeskeuring inderdaad, maar dat verschilt wederom niet bepaald van hoe het in het echt gaat.
Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder. Een vleeskeurig betekent niet per definitie dat het om modellen gaat, het betekent hoogstens dat je het vlees dat je in de kuip haalt moet afstemmen op je persoonlijke budget.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat ontkent hij toch ook niet? Tinder is 1000% een vleeskeuring en derhalve ongeschikt voor mannen die het niet moeten hebben van hun woest aantrekkelijke uiterlijk.
Niets, maar ik denk dat het iets te zwart/wit gesteld is. Niet iedereen op Tinder is een fotomodel, ongeacht het geslacht.quote:Wat is er mis met het erkennen van dit feit?
Dat kan natuurlijk aan een heleboel zaken liggen. Tinder is voor zover ik weet populairder. Dus zit er ook een hoop ruis tussen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:12 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Op Paiq heb ik altijd gesprekken als ik een beetje mijn best doe, met dezelfde foto's ook. Waarom dan op Tinder niet? Op Paiq gaat het ook niet geweldig als de foto's eenmaal zichtbaar zijn, maar dat is omdat ik niet echt goede foto's heb. Altijd nog stukken beter dan Tinder.
Je weet uiteraard zelf ook wel dat vrouwen, helemaal als het gaat om online dating, het zich kunnen veroorloven om veel selectiever te zijn dan mannen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder. Een vleeskeurig betekent niet per definitie dat het om modellen gaat, het betekent hoogstens dat je het vlees dat je in de kuip haalt moet afstemmen op je persoonlijke budget.
[..]
Niets, maar ik denk dat het iets te zwart/wit gesteld is. Niet iedereen op Tinder is een fotomodel, ongeacht het geslacht.
[..]
Dat kan natuurlijk aan een heleboel zaken liggen. Tinder is voor zover ik weet populairder. Dus zit er ook een hoop ruis tussen.
Als man kan je net zo goed selectief zijn. Waarom zouden wij ons dat niet kunnen veroorloven?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Je weet uiteraard zelf ook wel dat vrouwen, helemaal als het gaat om online dating, het zich kunnen veroorloven om veel selectiever te zijn dan mannen.
Dat blijf je herhalen inderdaad.quote:En nee, hier is niets mis mee, maar het is wel een feitelijke constatering.
Ligt eraan wat voor man je bent. Ik heb het gevoel dat je als man je persoonlijkheid moet aanpassen naar een alpha male, ook al ben je niet zo aangelegd. Als zij ook selectief worden krijgen ze waarschijnlijk nooit iemand tenzij ze hun persoonlijkheid veranderen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Als man kan je net zo goed selectief zijn. Waarom zouden wij ons dat niet kunnen veroorloven?
quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Als man kan je net zo goed selectief zijn. Waarom zouden wij ons dat niet kunnen veroorloven?
[..]
Dat blijf je herhalen inderdaad.
Nergens voor nodig natuurlijk. Je zoekt toch een meisje waarvoor je niet je persoonlijkheid hoeft te veranderen? Als zij wel op zoek is naar alpha's weet je meteen dat het niets voor jou is toch?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:27 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor man je bent. Ik heb het gevoel dat je als man je persoonlijkheid moet aanpassen naar een alpha male, ook al ben je niet zo aangelegd.
Dat lijkt me wederom een kwestie die net zo goed in het echte leven naar voren komtquote:Als zij ook selectief worden krijgen ze waarschijnlijk nooit iemand tenzij ze hun persoonlijkheid veranderen.
Allicht om te neuken, ja. Maar als het relaties betreft ligt de zaak toch wat gecompliceerder, ook voor de vrouw.quote:En tja bij vrouwen, als je naar persoonlijkheid kijkt kun je als elk type vrouw wel makkelijk iemand krijgen.
Tsja. Mannen willen graag wat sneller neuken. Wat de correlatie is met selectief zijn of niet ontgaat me alleen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:29 schreef Grems het volgende:
[..]
En dan betreft het hier een man die op de cover van een fitness tijdschrift zou kunnen staan.
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:36 schreef ems. het volgende:
Tsja. Mannen willen graag wat sneller neuken. Wat de correlatie is met selectief zijn of niet ontgaat me alleen.
Klinkt leuk, maar hoe ga ik die vinden?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig natuurlijk. Je zoekt toch een meisje waarvoor je niet je persoonlijkheid hoeft te veranderen? Als zij wel op zoek is naar alpha's weet je meteen dat het niets voor jou is toch?
Geduld hebben. En niet zozeer "op zoek" zijn maar meer "open staan voor".quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:43 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar hoe ga ik die vinden?Ik ben geen verlegen afwachtend type die alles wel prima vindt, maar ik ben ook geen "typische man"
Dat weet ik hoor. Ik ben zelf ook reeds 10 jaar vrijgezel. Ik word gewoon niet meer verliefd, dat is ook makkelijkquote:Het is behoorlijk lastig kan ik je zeggen.
Een beter experiment zou denk ik zijn als beide juist niet knap zouden zijn, maar met een sympatiek gezicht en een leuke tekst. Ben benieuwd wat de uitslag dan zou zijn. Nog steeds verwacht ik dat de vrouw meer reacties krijgt (mannen denken nu eenmaal sneller: it's worth a shot), maar het verschil zal minder groot zijn denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:29 schreef Grems het volgende:
[..]
En dan betreft het hier een man die op de cover van een fitness tijdschrift zou kunnen staan.
Ja dat denk ik ook, op de premium vleeskeurapp van dit momentquote:Op zondag 28 augustus 2016 18:50 schreef SleutelBloem het volgende:
[..]
Een beter experiment zou denk ik zijn als beide juist niet knap zouden zijn, maar met een sympatiek gezicht en een leuke tekst. Ben benieuwd wat de uitslag dan zou zijn. Nog steeds verwacht ik dat de vrouw meer reacties krijgt (mannen denken nu eenmaal sneller: it's worth a shot), maar het verschil zal minder groot zijn denk ik.
Ik denk dat veel vrouwen nu ook naar links hebben geswipt, omdat ze denken dat het een nepprofiel is. Ook is voor veel vrouwen is een foto met ontbloot bovenlijf een afknapper. Dan denken ze: lekker ding, maar niks voor mij. Vast een onbetrouwbare (of narcistische) eikel die nog ijdeler is dan ik. Tenzij ze op zoek is naar een ONS of iets anders niet serieus, dan stuurt ze hem vast zelf een bericht.
Lekker generaliserend stukje van mij, ik weet het.
Dat is absoluut niet waar. Uit de datingtrends studie van de datingsite OkCupid kwam naar voren dat mannen met mooie lichamen met shirtless foto's op hun profiel veel meer reacties en aandacht kregen van vrouwen dan mannen die dit niet hadden.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:50 schreef SleutelBloem het volgende:
[..]
Een beter experiment zou denk ik zijn als beide juist niet knap zouden zijn, maar met een sympatiek gezicht en een leuke tekst. Ben benieuwd wat de uitslag dan zou zijn. Nog steeds verwacht ik dat de vrouw meer reacties krijgt (mannen denken nu eenmaal sneller: it's worth a shot), maar het verschil zal minder groot zijn denk ik.
Ik denk dat veel vrouwen nu ook naar links hebben geswipt, omdat ze denken dat het een nepprofiel is. Ook is voor veel vrouwen is een foto met ontbloot bovenlijf een afknapper. Dan denken ze: lekker ding, maar niks voor mij. Vast een onbetrouwbare (of narcistische) eikel die nog ijdeler is dan ik. Tenzij ze op zoek is naar een ONS of iets anders niet serieus, dan stuurt ze hem vast zelf een bericht.
Lekker generaliserend stukje van mij, ik weet het.
Meer dan mannen in een chique pak? Of zo'n business attire.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar. Uit de datingtrends studie van de datingsite OkCupid kwam naar voren dat mannen met mooie lichamen met shirtless foto's op hun profiel veel meer reacties en aandacht kregen van vrouwen dan mannen die dit niet hadden.
Natuurlijk; mooier lichaam, meer reacties. Maar vrouwen zien echt wel dat een man een goed lichaam heeft met een simpel T-shirt aan. Context maakt verder ook uit. Een selfie met ontbloot bovenlijf voor een spiegel in sportschool of waar dan ook = afknapper. Ontbloot bovenlijf omdat je aan het volleyballen/BBQ'en met vrienden op het strand bent = aantrekkelijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 19:37 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar. Uit de datingtrends studie van de datingsite OkCupid kwam naar voren dat mannen met mooie lichamen met shirtless foto's op hun profiel veel meer reacties en aandacht kregen van vrouwen dan mannen die dit niet hadden.
Oké nouja misschien heb je gelijk. Ik ben 25. Als ik een meisje leuk vind is ze eigenlijk altijd al bezet, en anders wijst ze me af. Geen idee waar het bij mij aan ligt, want ik ben me bewust van de valkuilen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 18:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Geduld hebben. En niet zozeer "op zoek" zijn maar meer "open staan voor".
Hoe oud ben je trouwens? Ik merk toch wel dat meestal vrouwen na hun 23e ongeveer klaar zijn met de "stoere" types en juist iemand zoeken waar ze het leuk mee kunnen hebben. Niet dat stoere types dat niet kunnen zijn, maar dat typische alpha-gedoe wat jij beschrijft zie ik eigenlijk nergens in mijn vriendengroep/kennissenkring meer terug. Iedereen is wat rustiger en cooler geworden. Met gewoon aardig zijn kom je al heel ver.
Verschilt met wie je tindert. Het programma zelf doet exact wat het zegt te doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:25 schreef Tamabralski het volgende:
Voordat ik weer van alles installeer wat het doel alleen maar expres deustreert. Hoe is de huidige kwaliteit van Tinder. Wat zijn de pro-en wat zijn de onhebbelijkheden?
Maar proberen ze het toch wel bij jou? Zoals de mannen het toch proberen bij de mooie damesexemplaren?quote:Op zondag 28 augustus 2016 17:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Er zitten ook zat esthetisch onverantwoorde vrouwen op hoor. Die begrijpen ook wel dat ze niet allemaal zo'n knapperd als ik aan de haak kunnen slaan en dus nemen die genoegen met iets minder.
Dat kan ik onmogelijk verifiëren aangezien ik dat alleen weet als ik (terug)like en daarnaast ben ik zo'n zeikerd die alleen meisjes liked als ze knap zijn en een leuke uitstraling hebben. Wat neerkomt op ongeveer 1 like per week, toen ik nog tinderde dusquote:Op woensdag 9 november 2016 18:35 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Maar proberen ze het toch wel bij jou?
Positieve types die zich niet laten wegjagen door verhalen over uiterlijk en het gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis. En niet iedereen staart zich dood op uiterlijk, zelfs niet op tinder.quote:Zoals de mannen het toch proberen bij de mooie damesexemplaren?
Zoja wat voor types zijn dat die denken dat ze toch nog kans maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |