abonnement Unibet Coolblue
pi_164836254
Onlangs weer een poging gedaan op lexa. Naast dat het duur is vallen me een aantal dingen op.

- Als je gaat zoeken en je vult in 'online afgelopen week', dan houd je echt minder dan de helft over.

- Veel vrouwen die wel wekelijks er opstaan staan er al jaren op. Ja ik ben zo stom geweest om het een aantal keer de proberen.

- Mocht je dan al iemand treffen dan is de eisen/wensenlijst enorm hoog of zijn het types met een dermate hoge vorm van bindingsangst.

Wie heeft ook ervaring met lexa? En de ervaring van vrouwen wil ik ook wel eens weten. En hoe is dit op andere sites? Zoals relatieplanet, paiq, pepper. Etc.


Om wat dingen voor te zijn. Ik kom al uit een lange relatie en heb er meerdere gehad.

Ik merk dat ik weinig mensen van rond mijn leeftijd tegen kom (midden 30). Op mijn werk zijn vrouwen veel ouder. Uitgaan nog weinig behoefte aan naast dat vrouwen daar te jong zijn voor mij. En voor de rest hebben alle vrouwen die ik ken een relatie.

Vandaar poging datingsite.
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 10:10:05 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164836343
Ik denk dat die sites allemaal succesvol zijn... in geld vangen van 'wanhopige' lui. Mag ik vragen...je relatie, is die nog maar kort geleden voorbij gegaan?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:10:30 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164836349
Het is echt lekker weer buiten, man. Ga eens naar een (voedsel/muziek/whatever) festival met vrienden en spreek wat wijven aan.

Of neem tinder en schrijf in je profiel dat je zoekt naar een serieuze relatie. Dan steek je er sowieso al met kop en schouders bovenuit volgens mij.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:19:10 #4
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_164836465
Het cafe om de hoek. Probeer het daar eens.
pi_164836599
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef CoolGuy het volgende:
Ik denk dat die sites allemaal succesvol zijn... in geld vangen van 'wanhopige' lui. Mag ik vragen...je relatie, is die nog maar kort geleden voorbij gegaan?
Ergens denk ik dat je daar wel gelijk in hebt. Mijn relatie is nu 2,5 jaar voorbij. Een tijd aan mezelf gewerkt, daarna veel lol met vrienden gemaakt. En nu weer een half jaar poging tot daten.
pi_164836630
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:10 schreef SpecialK het volgende:
Het is echt lekker weer buiten, man. Ga eens naar een (voedsel/muziek/whatever) festival met vrienden en spreek wat wijven aan.

Of neem tinder en schrijf in je profiel dat je zoekt naar een serieuze relatie. Dan steek je er sowieso al met kop en schouders bovenuit volgens mij.
Sommige mensen moeten werken. Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Tinder lijkt me al helemaal niks en ik heb geen facebook en daar ga ik ook niet aan beginnen.
pi_164836641
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:19 schreef NoXia het volgende:
Het cafe om de hoek. Probeer het daar eens.
Als je even door had gelezen, zag je dat ik uitgaan niet meer zoveel aan vind. En de meisjes die er komen. Dat zijn voor mij meisjes.
pi_164836757
Stop toch alsjeblieft met datingsites.. echt.. dat is wel de laatste wanhoopspoging die je moet ondernemen. Dat geforceerd zoeken levert echt helemaal niks op. Waarom MOET je per se een vriendin hebben of er per se naar toe op zoek gaan. Kijk gewoon lekker wat er een keer op je pad komt..
  Moderator donderdag 25 augustus 2016 @ 10:38:01 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164836761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef droppus het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken. Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Tinder lijkt me al helemaal niks en ik heb geen facebook en daar ga ik ook niet aan beginnen.
Mja, dus je hebt 't jezelf al moeilijk gemaakt, en je maakt het jezelf nu nog moeilijker. Tinder is in ieder geval iets wat wel werkt. Die datingsites werken allemaal niet, je hebt al geen grote sociale kring, laat staan dat je vrouwen kent van jouw leeftijd en single, naar de kroeg wil je niet en alle andere alternatieven schiet je af.

Ja, weet je, dan vraag ik me af of je wel daadwerkelijk iets wil veranderen, als je het meest voor de hand liggende alternatief, Tinder, al niet wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 25 augustus 2016 @ 10:38:05 #10
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_164836762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:29 schreef droppus het volgende:

[..]

Sommige mensen moeten werken.
Ja en festivals zijn alleen maar van maandag t/m vrijdag en van 9:00 tot 17:30.
Als je al geen tijd hebt om een paar uurtjes per week wat te doen met vrienden wat verwacht je dan in een relatie? Denk je dat relaties geen tijd kosten? Blijf dan gewoon lekker single ipv dat je iemand gaat lopen teleurstellen met je oh zo drukke slavenleventje. Oh en ik werk 50 a 60 uur per week en ik heb prima tijd om sociale dingen te doen. Slechte smoes dus. Op naar de volgende.

quote:
Pas nog met vrienden op vakantie geweest.
Wie heeft het over vakantie? Snap je wat een festival is? Snap je wat een terrasje is? Snap je wat BBQ-en in het park is?

quote:
Tinder lijkt me al helemaal niks en ik heb geen facebook en daar ga ik ook niet aan beginnen.
Nog een reden waarom tinder jou niks lijkt? Een facebook account is makkelijk aangemaakt en vervolgens makkelijk genegeerd.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_164839714
Mijn ervaring met Lexa: voor alles moet je betalen en dat heb ik nog niet gedaan. Wil inderdaad ook eerst weten of het wel de moeite waard is en of ik daar wel mijn type vent vind. Ik zie namelijk ook wel wat in bovenstaande adviezen: je moet toch ook gewoon, 'in het wild' met leuke mannen in contact kunnen komen?

Wat een vriendin van mij heeft gedaan (pro-tip), is dat ze haar netwerk heeft ingeschakeld als datingbureau. Zij heeft aan verschillende mensen (vrienden, vriendinnen) gevraagd of zij vrijgezelle mannen in hun omgeving kennen met wie zij zou kunnen kennismaken. Ze heeft hen een carte blanche gegeven om een date voor haar te regelen, vertrouwend op hun oordeel dat ze kunnen inschatten of het een beetje matcht. Daarbij gaf ze ook aan dat de lat vooral niet te hoog moest liggen als in: 'dit is een potentiële partner', maar meer: 'jullie zullen wel een klik of aansluiting met elkaar hebben', want dan zou niemand een date durven regelen.
Ikzelf heb ook wel nagedacht of ik mensen in mijn omgeving wist die vrijgezel waren en daarvoor open zouden staan (vrienden, neven, broers, vrienden van broers, etc) en die ik zag matchen met haar, maar ik wist niemand. Een andere vriendin van haar kende wel iemand en heeft voor hen een blind date geregeld. En waarom hij? Omdat hij behoorlijk uitvoerig en gedetailleerd kon vertellen over zijn waarnemingen, waarbij deze vriendin wel eens gedacht heeft: zucht, was xxx hier maar, die zou dat wel interessant vinden. En dat bleek dus ook een goede match ^)
Somebody that I used to know
pi_164840443
Volgens mij zijn datingsites ook een beetje toeval. Zo hoor ik van alle kanten dat Tinder alleen maar voor de vlugge seks is terwijl ik er redelijk snel een paar leuke mannen heb ontmoet en inmiddels met 1 samen ben. Ook twee vrienden hebben succes gehad op Tinder. Nu zijn we wel allemaal eind 20 dus misschien heeft het ook met leeftijd te maken..
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_164840738
quote:
7s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:20 schreef Yesse het volgende:
Volgens mij zijn datingsites ook een beetje toeval. Zo hoor ik van alle kanten dat Tinder alleen maar voor de vlugge seks is terwijl ik er redelijk snel een paar leuke mannen heb ontmoet en inmiddels met 1 samen ben. Ook twee vrienden hebben succes gehad op Tinder. Nu zijn we wel allemaal eind 20 dus misschien heeft het ook met leeftijd te maken..
Ook een beetje wat voor type je zelf bent en of jouw type op Tinder zit. Ik ben geen Tindertype en mijn type vent zit ook niet op Tinder (of ze zijn spaarzaam), dus daar hoef ik niet te zijn.

Tenminste, denk ik :P
Somebody that I used to know
pi_164841085
quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ook een beetje wat voor type je zelf bent en of jouw type op Tinder zit. Ik ben geen Tindertype en mijn type vent zit ook niet op Tinder (of ze zijn spaarzaam), dus daar hoef ik niet te zijn.

Tenminste, denk ik :P
Mwah. Vond het altijd leuk om te swipen als tijdverdrijf en ben echt alles tegengekomen. Zo ben ik mijn 'eerste student in de familie' tegen gekomen en een vriendin van mij haar rocker met lang haar die jazz ook kan waarderen :+

Nu zijn sommige types inderdaad wel wat spaarzamer dan anderen. Maar dat zag ik niet 1,2,3 terug in de OP. :+

(nu woon ik ook in de druk-bevolkte randstad dus dat zal ook wel helpen en is het inmiddels ook alweer 1,5 jaar geleden)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_164842149
Ben zelf al enige tijd lid van Relatieplanet, en dat bevalt erg goed. Leuke gesprekken en gezellige dates gehad. De kwaliteit van de site en het gebrek van een smartphone app ervaar ik als minpunt, maar uiteindelijk gaat het om de mensen en de contacten, en dat is prima in mijn ervaring.
pi_164842637
Ik zou het gewoon bij Tinder houden. Is veruit het populairst, dus je komt er werkelijk vanalles tegen. Het is echt niet alleen voor 'snelle seks', denk niet dat je daarmee ver zult komen. Ik heb het in elk geval nog nooit vooraf al expliciet besproken. Uiteraard komt seks op eerste date wel voor, maarja in het echt gebeurt dat ook als je goed klikt. Je hebt geen Facebook, maar je kunt toch ook gewoon een 'nep' Facebook account aanmaken zonder foto's en alleen je voornaam of iets dergelijks.

Natuurlijk zijn datingsites 'toeval' om iemand tegen te komen, maar waar is dat niet.

quote:
2s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 13:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ook een beetje wat voor type je zelf bent en of jouw type op Tinder zit. Ik ben geen Tindertype en mijn type vent zit ook niet op Tinder (of ze zijn spaarzaam), dus daar hoef ik niet te zijn.

Tenminste, denk ik :P
Ik weet niet wat voor speciaal type jij zoekt, maar ik heb echt alles voorbij zien komen. Al snap ik best als je op hardrockers valt met lang haar, lange baarden en in rockshirts rondlopen dat je inderdaad beter naar een metal festival kunt gaan.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 19:17:19 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164848186
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 14:45 schreef JAOC het volgende:
Ik zou het gewoon bij Tinder houden. Is veruit het populairst, dus je komt er werkelijk vanalles tegen. Het is echt niet alleen voor 'snelle seks', denk niet dat je daarmee ver zult komen. Ik heb het in elk geval nog nooit vooraf al expliciet besproken. Uiteraard komt seks op eerste date wel voor, maarja in het echt gebeurt dat ook als je goed klikt. Je hebt geen Facebook, maar je kunt toch ook gewoon een 'nep' Facebook account aanmaken zonder foto's en alleen je voornaam of iets dergelijks.

Natuurlijk zijn datingsites 'toeval' om iemand tegen te komen, maar waar is dat niet.

[..]

Ik weet niet wat voor speciaal type jij zoekt, maar ik heb echt alles voorbij zien komen. Al snap ik best als je op hardrockers valt met lang haar, lange baarden en in rockshirts rondlopen dat je inderdaad beter naar een metal festival kunt gaan.
Is tinder niet een beetje op zijn retour? Ik kreeg juist het idee dat de 'kwaliteit qua matches' tegen begon te vallen (veel 'Anita's en Shaniqua's' zeg maar), of was dat alleen bij mij zo?

En qua lexa? Ik heb 1 keer een abonnement afgesloten, maar dat leverde me echt niets op. Met mijn gratis account tig profielbezoeksters en likes gehad, maar zodra ik een betaalde account had ineens 0,0 meer. Ik voelde me in ieder geval nogal belazert en heb ook (en zal ook) nooit meer een betaalde site gebruikt.

Zelf heb ik overigens de leukste dates via okcupid gevonden. Maar ik val dan ook op wat meer hoogopgeleide en alternatieve vrouwen. En de leukste date is blijven hangen... ;)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164848555
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Is tinder niet een beetje op zijn retour? Ik kreeg juist het idee dat de 'kwaliteit qua matches' tegen begon te vallen (veel 'Anita's en Shaniqua's' zeg maar), of was dat alleen bij mij zo?

En qua lexa? Ik heb 1 keer een abonnement afgesloten, maar dat leverde me echt niets op. Met mijn gratis account tig profielbezoeksters en likes gehad, maar zodra ik een betaalde account had ineens 0,0 meer. Ik voelde me in ieder geval nogal belazert en heb ook (en zal ook) nooit meer een betaalde site gebruikt.

Zelf heb ik overigens de leukste dates via okcupid gevonden. Maar ik val dan ook op wat meer hoogopgeleide en alternatieve vrouwen. En de leukste date is blijven hangen... ;)
Weet ik niet, ik like geen Anita's en Shaniqua's ;)
Zolang er geen enkele andere laagdrempelige datingapp/site is die ook maar een beetje in de buurt komt van Tinder qua populariteit, zal Tinder gewoon het beste middel zijn. Voor mij althans.

Okcupid, tja wel eens ooit op gekeken. Maar bij mij in de buurt een zeer laag aanbod en vooral veel 'alternatieve' vrouwen en expats/buitenlandse. Leuk voor een keer, maar de kans op een echte serieuze relatie is, naar mijn mening, dan vele malen kleiner.

Maarja wie ben ik. Zie hier genoeg mensen die meer dan een uur enkele reis maken voor een online date. Sorry hoor, maar een half uur rijden is al echt de max voor iemand die je alleen online een paar keer mee getypt hebt. Hoeveel duizenden vrouwen je wel niet voorbij rijdt in een uur tijd.
pi_164848951
Vreemd genoeg heb ik 5 jaar geleden ofzo m'n enige datingsite date via Lexa gehad :')
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:18:27 #20
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_164849567
Happn is een app wat in Nederland steeds meer aandacht krijgt. Het is een app waarin je met mensen in contact komt. Het idee erachter is dat mensen die je op straat tegen komt, ook op je telefoon zichtbaar zijn. Dus stel je ziet een leuke vrouw in de supermarkt (en zij gebruikt ook Happn) dan wordt ze zichtbaar in jouw app en kun je haar een ' hartje' sturen. Als zij een hartje terug stuurt dan hebben jullie een match.

Er is wel een voorwaarde. Je moet op pad, anders heeft het geen nut ;)
Immer gerade aus!
pi_164849654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:18 schreef MiszSpace het volgende:
Happn is een app wat in Nederland steeds meer aandacht krijgt. Het is een app waarin je met mensen in contact komt. Het idee erachter is dat mensen die je op straat tegen komt, ook op je telefoon zichtbaar zijn. Dus stel je ziet een leuke vrouw in de supermarkt (en zij gebruikt ook Happn) dan wordt ze zichtbaar in jouw app en kun je haar een ' hartje' sturen. Als zij een hartje terug stuurt dan hebben jullie een match.

Er is wel een voorwaarde. Je moet op pad, anders heeft het geen nut ;)
Zodra je een match hebt is het niet anders dan Tinder.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:28:18 #22
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_164849802
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zodra je een match hebt is het niet anders dan Tinder.
So? Het verschil is dat je de persoon in het echt ziet. Uiteindelijk is het allemaal één pot nat maar dit is weer een ander approach.
Immer gerade aus!
pi_164849915
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 20:28 schreef MiszSpace het volgende:

[..]

So? Het verschil is dat je de persoon in het echt ziet. Uiteindelijk is het allemaal één pot nat maar dit is weer een ander approach.
De kans dat je de persoon in het echt ziet is minimaal.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 20:50:14 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164850425
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 19:36 schreef JAOC het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik like geen Anita's en Shaniqua's ;)
Zolang er geen enkele andere laagdrempelige datingapp/site is die ook maar een beetje in de buurt komt van Tinder qua populariteit, zal Tinder gewoon het beste middel zijn. Voor mij althans.

Okcupid, tja wel eens ooit op gekeken. Maar bij mij in de buurt een zeer laag aanbod en vooral veel 'alternatieve' vrouwen en expats/buitenlandse. Leuk voor een keer, maar de kans op een echte serieuze relatie is, naar mijn mening, dan vele malen kleiner.

Maarja wie ben ik. Zie hier genoeg mensen die meer dan een uur enkele reis maken voor een online date. Sorry hoor, maar een half uur rijden is al echt de max voor iemand die je alleen online een paar keer mee getypt hebt. Hoeveel duizenden vrouwen je wel niet voorbij rijdt in een uur tijd.
Die like ik ook niet, maar op een gegeven moment kwam ik alleen nog maar dat soort vrouwen tegen, dan schiet het ook niet op natuurlijk...

Niets mis met expats overigens, dat is mijn vriendin ook. Ik had juist eerder met expats moeten gaan daten, dat past beter bij me dan Nederlandse vrouwen. Welke regio is dat, dat het aanbod zo matig is?

Tijden zeggen niets als het gewoon klikt. Maar wellicht heb jij tientallen opties in jouw stad?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164850726
Tinder
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')