SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoogst waarschijnlijk gaat dit te goed en is het net als PC prive en fiets project weer iets eenmaligs ofzo...quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:21 schreef detaris het volgende:
Cafetaria model kan idd voordelig uitpakken. Maar het zal waarschijnlijk zeer beperkt zijn in de mogelijkheden defensie kennende.
Delen van de rijksoverheid en gemeenten kennen dit systeem al. Staan uitgebreid ook op het internet voorbeelden van gemeente cao's met cafetaria model.
Ik ben op zich wel een voorstander maar verwacht er niet teveel van. Misschien als het over een aantal jaar meer opties zijn.
6,8% voor de normale militaire stervelingquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 22:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk gaat dit te goed en is het net als PC prive en fiets project weer iets eenmaligs ofzo...
Ik heb even een snelle berekening gemaakt en volgens mij is mijn volledige eindejaarsuitkering nog niet genoeg om aan de 19ct/km te komen...![]()
Dat zou dus betekenen dat ik mijn volledige uitkering belastingvrij kan laten uitkeren.
Maar weet jij het precieze percentage vwb eindejaarsuitkering op dit moment?
Hoezo? Door die claims?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, gezeik in Srebrenica begint weer...
Door de verkiezing van een Servische burgermeester aldaar. De moslims zijn bang.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:18 schreef detaris het volgende:
[..]
Hoezo? Door die claims?
Nevermind, die regio is en blijft een kruitvat.
Het is geen rocketscience dat cafetaria model...quote:Op donderdag 6 oktober 2016 16:56 schreef Potrykus het volgende:
De gemiddelde wachttijd voor DCHR zal wel oplopen de komende dagen.
Ik krijg een rijke 2 euro voor het heen en weer fietsen naar de kazernequote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
Handig voor diegene die geen reiskosten ontvangen
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:14 schreef detaris het volgende:
Je hebt ook maar 1 bron en 1 doel. Voor mij helaas nog niet interessant
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 17:15 schreef jitzzzze het volgende:
Handig voor diegene die geen reiskosten ontvangen
Jammer voor jullie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:06 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Ik krijg een rijke 2 euro voor het heen en weer fietsen naar de kazerne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dan ook gewoon belastingontwijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:34 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik vind dit soort zaken helemaal niets. Het is de verantwoording van de werkgever de meest gunstige regeling voor alle werknemers te bieden. Wat een onzin, net als het kiezen van verzekeraars voor zorg en enerfie. Absurd. Nog meer tijdverspilling om hier weer een gedegen keuze te moeten maken.mwie verzint er zoeits achterlijks!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jullie.
Als de Belastingdienst dit gaat corrigeren betaal je het dubbeleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja, het is natuurlijk wel handel voor defensie want het bruto salaris van de werknemers die hier gebruik van maken wordt iets lager, dus winst voor defensie. En het kan positief uitpakken voor toeslagen. Hell, misschien zijn er lui die op de grens van een tariefgroep zitten en hiermee een tariefgroep lager uitkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:12 schreef jitzzzze het volgende:
Als de Belastingdienst dit gaat corrigeren betaal je het dubbele
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jullie.
Gratis geld !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gebruikt de fiscale ruimte. Inderdaad niets mis mee en kan in sommige gevallen goed uitpakken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel handel voor defensie want het bruto salaris van de werknemers die hier gebruik van maken wordt iets lager, dus winst voor defensie. En het kan positief uitpakken voor toeslagen. Hell, misschien zijn er lui die op de grens van een tariefgroep zitten en hiermee een tariefgroep lager uitkomen.
Wiebes loopt dus keihard geld mis, maar goed daar heeft Wiebes dan ook recht op gezien de puinhoop bij de BD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |