quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:17 schreef Thezappa het volgende:
ma dead...als je al 10 jr verkering hebt..
baby man
ja, negers hebben n grote he, altijd goed.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
is hzaw alleen maar goed voor seks ofzo ;s
en geen gejank..van ja ja onzeker wereld..bla bla..krakerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
is hzaw alleen maar goed voor seks ofzo ;s
heh?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en geen gejank..van ja ja onzeker wereld..bla bla..kraker
drugs pep pep vrouw i wdkdkkdk...
kom op man..
bedtijd dan maar?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:18 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en geen gejank..van ja ja onzeker wereld..bla bla..kraker
drugs pep pep vrouw i wdkdkkdk...
kom op man..
omdat we allebei geen kinderwens hebbenquote:
jazker is je vrouw hequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch niet man, er is maar 1 kapitein op het schip.
jeetjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:20 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik was boos op je.. zo uit zich dat
maar je bent zo lekkerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik wil geliefd en bemind worden geen seksobject zijn
kijk dat etsu als negerhater geen kinderen wil snap ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat we allebei geen kinderwens hebben
Wie?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
kijk nou wat je gedaan hebt etsu je hebt die jongen gekwetst
ram je volquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kijk dat etsu als negerhater geen kinderen wil snap ik
maar elke man heeft zaad en je hebt een vrouw al 10 jaar...die ram je vol..zonder die hormonen en dan krijg je een kindje
en dan ben jij als deathprez een lieve vader
gast ga je shit aan iemand anders opdringenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kijk dat etsu als negerhater geen kinderen wil snap ik
maar elke man heeft zaad en je hebt een vrouw al 10 jaar...die ram je vol..zonder die hormonen en dan krijg je een kindje
en dan ben jij als deathprez een lieve vader
hzawquote:
Om 22:00 nog 125mg seroquel en 2,5mg temesta gekregen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem je pilletje nou maar weer in.
wil je weten wat ik eetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het gaat nergens over dus gewoon doorlullen.
nee jij hebt gedaan!!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
kom maar bij mij, ik troost je wel.
ja en ik moet t weer goedmaken tochquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee jij hebt gedaan!!
wat ga je anders doen bob...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:24 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Om 22:00 nog 125mg seroquel en 2,5mg temesta gekregen.
Je geecf mij wdl het idee nakkis pep bij te pakken.!
hee...ben je indo ofwaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
wil je weten wat ik eet
pasteitje
zelf gemaakt
Ja, dat is in zo goed als elk land zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:25 schreef Etsu het volgende:
wisten jullie dat kraanwater hier in DC niet drinkbaar is
ofja, het kan wel, maar het is erg ongezond
zou je niet verwachten van de hoofdstad van amerika
ik denk je mij superlekker zou vindenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben je zo lelijk dat je n hekel hebt aan jezelf?
nee toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat is in zo goed als elk land zo.
Jawel, Nederland is een uitzondering op dat gebied.quote:
onzekerheid vriend, is nergens voor nodig...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:25 schreef deadprez het volgende:
ik gewoon aan mensen in het algemeen
als enig land?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, Nederland is een uitzondering op dat gebied.
Nee haatquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
onzekerheid vriend, is nergens voor nodig...
denk dat er kruit in zitquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:25 schreef Etsu het volgende:
wisten jullie dat kraanwater hier in DC niet drinkbaar is
ofja, het kan wel, maar het is erg ongezond
zou je niet verwachten van de hoofdstad van amerika
picsquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:26 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik denk je mij superlekker zou vinden
Dat vast nietquote:
oeww lekker..pastei is wel een goeiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:26 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
heb indo roots, me oma is indo
zekerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
oeww lekker..pastei is wel een goeie
cheesesteaks zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
oooo daarom die fonteintjes, ook in films enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:28 schreef Etsu het volgende:
de eerste dagen dronk ik uit de kraanwist helemaal niet dat t niet drinkbaar was
vond het al zo raar dat er overal fonteintjes waren, tot iemand me vertelde hoe het in elkaar zat
maar nergens last van gehad
ik zal mezelf omschrijven..daar blijft het bijquote:
Hier in de stad staan er ook, best chillquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
oooo daarom die fonteintjes, ook in films enzo
hier zie je dat nergens![]()
ja daarom dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
oooo daarom die fonteintjes, ook in films enzo
hier zie je dat nergens![]()
ik heb nog nooit gezien iig.. maar lijkt me ook vreemd, ga je water drinken en je weet niet wie je voorganger wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hier in de stad staan er ook, best chill
ja indirect welquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja daarom dus
had t kunnen weten natuurlijk
Het is de bedoeling van die dingen hier dat je er een flesje onder vultquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezien iig.. maar lijkt me ook vreemd, ga je water drinken en je weet niet wie je voorganger was
zo'n water springt omhoog eruit, dan kan je toch wel gewoon uit drinken zonder te weten wie je voorganger was?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gezien iig.. maar lijkt me ook vreemd, ga je water drinken en je weet niet wie je voorganger was
net seksquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja snap ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik hou wel van pittig zegma, geen blanda
gvdquote:
tuurlijk niet.. je annie was al een rondjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:28 schreef Etsu het volgende:
de eerste dagen dronk ik uit de kraanwist helemaal niet dat t niet drinkbaar was
vond het al zo raar dat er overal fonteintjes waren, tot iemand me vertelde hoe het in elkaar zat
maar nergens last van gehad
ja ik heb nooit op gelet hoe dat straaltjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo'n water springt omhoog eruit, dan kan je toch wel gewoon uit drinken zonder te weten wie je voorganger was?
of flesje mee vullen
nee hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuurlijk niet.. je annie was al een rondje
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
cheesesteaks zeker?had ik al wel eens gezegd dat ik jou mag dead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
insgelijks homiequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:31 schreef Thezappa het volgende:
[..]
had ik al wel eens gezegd dat ik jou mag dead?
dit ..welke halve gaat er uit zon dingetje drinkenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:29 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja ik heb nooit op gelet hoe dat straaltje![]()
![]()
gaat
ik ben wel af en toe verkoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja snap ik
is ook goed hoor pittig eten, raak je iig niet verkouden
IK OOK!!!quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:33 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
IK OOK!!!
No countries no borders! Geen mens is illegaal!!!
Racisme is niet aangeboren het is geleerd. Als iedereen nou eens wat meerzou kijken naar hoe ze als kleintje gevoetbald hebben met andere nationaliteiten of zoiets.... Voordat er haat werd gevoed...
tuulk , ik heb gehoord dat negerhomo's op de wcbril klaarkomen, en fonteintjesquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
zou je er ook soa van kunnen krijgen?
ohquote:
ik doe dit ook vaakquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuulk , ik heb gehoord dat negerhomo's op de wcbril klaarkomen, en fonteintjes
joh lekker boeiendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
oh![]()
ja maar kijk daar zit toch wat je ziet dat grijzigeje weet nooit of iemand daaraan zat te luren
heb ik ook gehoord, en ik zit graag op de wcbril als ik moetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuulk , ik heb gehoord dat negerhomo's op de wcbril klaarkomen, en fonteintjes
eet sambalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik ben wel af en toe verkouden
dan laat je het water even eerst stromen en dan kan je t wel veilig drinken hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
oh![]()
ja maar kijk daar zit toch wat je ziet dat grijzigeje weet nooit of iemand daaraan zat te luren
herpes ligt zo op de loerr voordat je het weetquote:
en verwijfdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
o je bent ook een laffe ook nog
op de loerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
herpes ligt zo op de luur voordat je het weet![]()
ik had al verbeterdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
op de loer
en ja maar dan kun je ook nooit meer drinken bestellen in een kroeg en zo
aww kom maar hier bbyquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha wat wwn grapjas die hzaw, zelfs nadat er opnzijn tere pure onschuldige hartje is gestampt
ik zei al srry, stop dan met zeikenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Haha wat wwn grapjas die hzaw, zelfs nadat er opnzijn tere pure onschuldige hartje is gestampt
wil je erover praten?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
je denkt dat ze die shit fatsoenlijk afwassen?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
je denkt dat ze die shit fatsoenlijk afwassen?
gwn niet zo druk om makenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ok hou maar op, voordat ik het vetrouwen verlies in de mensheid
snap ik wel..aids heb je toch al..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord, en ik zit graag op de wcbril als ik moet
denk je nou echt dat iemand dat grijze ding in zn muil stopt?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
doe ik , maak zelfs zelf sambal , toch nog verkoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:34 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
eet sambalop brood ofzo helpt
minder snuivenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
doe ik , maak zelfs zelf sambal , toch nog verkouden
ok, dan ff geduld hebbenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja met chloro maar xe heeft ban
o oke sry maakt alles goed ;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zei al srry, stop dan met zeiken
nee zou dat maar inderdaad overlaten aan de homo's, daarvoor zijn wij erquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
snap ik wel..aids heb je toch al..
ik zie mezelf wel als een stoere gringo..maar op een wc bril zitten..uberhaupt iets aanraken in de wc behalve kleine zappa...
neee
als je slecht slaapt word je ook verkoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:37 schreef Thezappa het volgende:
[..]
doe ik , maak zelfs zelf sambal , toch nog verkouden
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke sry maakt alles goed ;s
help me niet aan nog meer trauma;squote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
op de loer
en ja maar dan kun je ook nooit meer drinken bestellen in een kroeg en zo
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
denk je nou echt dat iemand dat grijze ding in zn muil stopt?
Gedownload. Nu die van Harry op die je eerder postte.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:36 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
aight, baasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:39 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Gedownload. Nu die van Harry op die je eerder postte.
anders donder je ff op ...jij als muslim moet ook pittig eten..heb je zelfs nog aangebode om wat toe te sturenquote:
wow volgens mij heb ik gevoelig snaartje geraakt :Squote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:39 schreef Thezappa het volgende:
[..]
anders donder je ff op ...jij als muslim moet ook pittig eten..heb je zelfs nog aangebode om wat toe te sturen
is wel zo..ik slaap wel eens slecht door mijn lieve kindjes en dan ben ik ook verkoudenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:38 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
als je slecht slaapt word je ook verkouden
etsu.......quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow volgens mij heb ik gevoelig snaartje geraakt :S
24quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is wel zo..ik slaap wel eens slecht door mijn lieve kindjes en dan ben ik ook verkouden
hoe oud ben jij eigenlijk dat je dit weet
nee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:42 schreef deadprez het volgende:
verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus weenie
http://arcee862.com/vandaag.php?user=etsuquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:42 schreef Etsu het volgende:
waar kan je zien hoeveel posts je al hebt gemacht
wat nee hoor?quote:
dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://arcee862.com/vandaag.php?user=etsu
watquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:43 schreef LLgetikt het volgende:
ik zoek altijd op als ik wat gezonds eet wat het voor je doet
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wacht maar..etsu komt eran..je kapot maken
nou ik weet niet of het verkering isquote:
https://www.facebook.com/events/1676528962669103/?ti=clLquote:
Ow jee.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou ik weet niet of het verkering is
nog prill en hij is op vakantie
zoals avocado of perzikquote:
het is een hobby gewordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:45 schreef deadprez het volgende:
ja doe maar eerst maak je hzaws hart kapot dan kan ik er ook nog wel bij
ik hou niet van legaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:45 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/1676528962669103/?ti=clL
Gratis tek. In tilburg hall of fame. Ga je ook?
vind wel beetje raar gegeven..of je hebt verkering..en dan gaat je vriend op vakantie..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:45 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nou ik weet niet of het verkering is
nog prill en hij is op vakantie
Tilburg is een stad vol met paupers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:45 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/events/1676528962669103/?ti=clL
Gratis tek. In tilburg hall of fame. Ga je ook?
Nouja het is allemaal recent ontwikkeldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vind wel beetje raar gegeven..of je hebt verkering..en dan gaat je vriend op vakantie..
of je wacht ff af tot die terug komt en dan jou nodig heeft
trustenquote:
Hall of fame is kraakscene. Je ken er gewoon waus rondlopen en je ziet eigenlijk voor de meerderheid mensen die je ook kent van illegaal.quote:
belt ie je elke dag? of in elk geval af en toequote:
totale radiostiltequote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
belt ie je elke dag? of in elk geval af en toe
?
Vrouwen hebben dat 1x in de maand toch.?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:51 schreef LLgetikt het volgende:
maar ik heb slecht gevoel
dat is nooit een goed teken
oh aight vet, ff kijken of ik mensen met een auto kan overhalen om te gaanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:51 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Hall of fame is kraakscene. Je ken er gewoon waus rondlopen en je ziet eigenlijk voor de meerderheid mensen die je ook kent van illegaal.
jaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat 1x in de maand toch.?
met vriendenquote:
Ik las op tel beft ipv belt. Wilde al reageren dat een goede man zijn chick vaak helemaal gek likt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
belt ie je elke dag? of in elk geval af en toe
?
niet iedere gast rent overal z'n pik achternaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:54 schreef LLgetikt het volgende:
eigenlijk niet zit mezelf gewoon voor de gek te houden![]()
![]()
![]()
![]()
maar maak je een grapje over wat je zegt?post?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:54 schreef LLgetikt het volgende:
eigenlijk niet zit mezelf gewoon voor de gek te houden![]()
![]()
![]()
![]()
dit is waar..maar stel dat jij ergens zou zitten zonder je vrindin..laat je dan niets horenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedere gast rent overal z'n pik achterna
klopt dat is waar... nee zo is hij ook niet, heel netjes en lief, dus daarom heb ik ook zoiets van ga niet gek doen en hem stalken via whatsappquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet iedere gast rent overal z'n pik achterna
oh dat had ik ff gemistquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:55 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit is waar..maar stel dat jij ergens zou zitten zonder je vrindin..laat je dan niets horen
nee dat ik vertrouwen heb,quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:54 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maar maak je een grapje over wat je zegt?post?
goed zoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt dat is waar... nee zo is hij ook niet, heel netjes en lief, dus daarom heb ik ook zoiets van ga niet gek doen en hem stalken via whatsapp
dat heb je dan miss ook wel goed..miss test die je wel..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:55 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
klopt dat is waar... nee zo is hij ook niet, heel netjes en lief, dus daarom heb ik ook zoiets van ga niet gek doen en hem stalken via whatsapp
ja dat is natuurlijk persoongebonden als je dat doet.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dat heb je dan miss ook wel goed..miss test die je wel..
maar even van mezelf uit gaande..ik ben wel eens een weekje weg geweest met mijn vriendjes..ik stuur wel of bel wel ff elke dag ...ook voor mijn vriendins zekerheid..is kleine moeite
het is zooooon kleine moeite om je vrouw waarvan je houd gerust te stellenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat had ik ff gemist
dat is wel beetje raar ja
ja lijkt me eigenlijk ook niet meer dan normaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:58 schreef Thezappa het volgende:
[..]
het is zooooon kleine moeite om je vrouw waarvan je houd gerust te stellen
nee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:58 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk persoongebonden als je dat doet.
Ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat doe jij hier op de krochten van het internet? Kijk je wel uit voor de Zappa?
Misschien heb je net die ene trouwe getroffen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:58 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk persoongebonden als je dat doet.
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien heb je net die ene trouwe getroffen.
ik denk het wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Misschien heb je net die ene trouwe getroffen.
K vet man!!! Mogelijk meet ik je dan eindelijk. Niet vergeten van te voren te melden of je gaat. Oja en tik mij dan even aan daar. Jij kan mij herkennen ik heb nog nooit een pic van je gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh aight vet, ff kijken of ik mensen met een auto kan overhalen om te gaan
en of mn vriendin dan niet moet werken de volgende dag
niet veel mensen bedoel jequote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef LLgetikt het volgende:
die ene zijn er wel meer hoor
maar niet veel mannen zijn trouw
Ah ik kom ook uit mn nest rollen, dorstig heet je weetquote:Op donderdag 25 augustus 2016 03:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja.
Ik kon niet slapen hier was het actief
Ben ook niet heilig.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef LLgetikt het volgende:
mensen ook ja, als ik in me omgeving kijk en me vrienden gaat 2 van de 3 vreemdquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet veel mensen bedoel je
en dat valt volgens mij best mee
ga er maar niet van uit, ik zie dat het op een donderdag isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
K vet man!!! Mogelijk meet ik je dan eindelijk. Niet vergeten van te voren te melden of je gaat. Oja en tik mij dan even aan daar. Jij kan mij herkennen ik heb nog nooit een pic van je gezien.
als die je lief vind.. dan wel..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef LLgetikt het volgende:
zou andere vrienden zoeken want dan zijn ze blijkbaar niet erg betrouwbaarquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mensen ook ja, als ik in me omgeving kijk en me vrienden gaat 2 van de 3 vreemd
ik zal het nog mooier vertellen bij mijn vrienden..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou andere vrienden zoeken want dan zijn ze blijkbaar niet erg betrouwbaar
ahquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ah ik kom ook uit mn nest rollen, dorstig heet je weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:02 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik zal het nog mooier vertellen bij mijn vrienden..
gaan naar de temeijers 2 keer per half jaar
hahahaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef Thezappa het volgende:
[..]
als die je lief vind.. dan wel..
ben je beetje lekker dan?
Dan blijf je alleen over.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ah![]()
nou gezellig ;P ik heb weer wat over usian gelezen check spoilermaar goed laat je weten hoe het gegaan is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
nee hoorquote:
je zoekt niet zomaar andere vriendenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt..het is te erg v woorden..meestal worden ze geript ..ben er 2 x bij geweest..bahquote:
bij wijze van sprekenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
je zoekt niet zomaar andere vrienden
dat werkt niet zo
is ook niet chill, ik vind het raar gedrag maarja ieder zijn dingquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
maar ik zou het niet heel chill vinden
Met pistolen erbij enzo?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
echt..het is te erg v woorden..meestal worden ze geript ..ben er 2 x bij geweest..bah
meeste moeite wat ik heb..is dat er dan een kinderverjaardag is..en mijn vriend zegt..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
bij wijze van spreken
maar ik zou het niet heel chill vinden
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:03 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ah![]()
nou gezellig ;P ik heb weer wat over usian gelezen check spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Walgelijk! Lijkt net een goedkoop hoertje
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
meeste moeite wat ik heb..is dat er dan een kinderverjaardag is..en mijn vriend zegt..
ben zo blij met mijn allesje en mijn baby
nee gewoon contact geld ergens in duitsland..en dan buitenstaan o o mijn portie is wegquote:
En dat liet je gebeuren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
nee gewoon contact geld ergens in duitsland..en dan buitenstaan o o mijn portie is weg
en ik vertel mijn vriendin alles..ze moet bijna kotsen dan..zulke viezigheidquote:
er staat ook nog leuk filmpje in het artikel jij smult ervanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:06 schreef Joezi het volgende:
[..]Walgelijk! Lijkt net een goedkoop hoertje
ja terechtquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:08 schreef Thezappa het volgende:
[..]
en ik vertel mijn vriendin alles..ze moet bijna kotsen dan..zulke viezigheid
laat ik het zo zeggen dat wij in een andere kroeg hadden gewacht..of je ging neuken of je moest opriottenquote:
de grootste heeft vd week een kindje gekregen, zondag naar toequote:
ja lekker voor ze tochquote:
sowieso muts is al niet netjes vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn muts weet veel maar niet alles.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:10 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sowieso muts is al niet netjes vriend
Dat is kort dagquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:12 schreef Thezappa het volgende:
ik ga slapen over 3 uur kinderen naar school
Zaterdag 10 september @ Zuiderpark Rotterdamquote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga er maar niet van uit, ik zie dat het op een donderdag is
Ben je daar nu trots op?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:29 schreef goodtripbob het volgende:
Nog maar 47 posts te gaan tot ik uit kom op 1500 met deze account. Op badtripbob en pc-fr34k had ik stukken meer. Maar gaat best snel met GTB.
de klb sc is dus dicht, hail hydra, wat iz gebeurd?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kut Tomtom loopt achter.
Vind het gewoon grappig om te zien hoe snel zoiets ken gaan... Ik vind het altijd wel tof als ik ken zien hoeveel posts ik inmiddels heb na tijd niet kijken. Anders zou ik bij elke post moeten herinneren bij de hoeveelste ik ben. Ik hou wel.van.statistiekjes.quote:
Dit vraag ik mij dus ook af....quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
de klb sc is dus dicht, hail hydra, wat iz gebeurd?
Dat is mijn ritme. slaap het lekkerst in de ochtend.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Waarom ben je nog zo laat wakker?
Jij liever dan ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is mijn ritme. slaap het lekkerst in de ochtend.
Was het maar een kut smiley. Dan had ik tenminste nog wat te neuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kut smiley, daar kun je niets mee,
Ben je zo wanhopig?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:32 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Was het maar een kut smiley. Dan had ik tenminste nog wat te neuken....
Mijn PI en dezequote:
Je kijkt teveel porno.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 05:39 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Mijn PI en dezelijken ook al van die zaadvragende wezens met de mond al open voor een dikke lul.
Onze SC is ons afgenomen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:36 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Wat doen jullie hier allemaal, het was zo rustig.
Ik zag een zekere dame met een rode naam ermee vandoor gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:39 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Heb je een signalement? Waar is jullie SC voor het laatst gezien?
Die wilde gewoon een wild nachtje.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zag een zekere dame met een rode naam ermee vandoor gaan.
Hehehquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:40 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Die wilde gewoon een wild nachtje.
zit je weer achter de jonge meiskes aanquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef gianni61 het volgende:
hallo, op begreep dat opso in deze sc verbleef?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef gianni61 het volgende:
hallo, op begreep dat opso in deze sc verbleef?
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:40 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Die wilde gewoon een wild nachtje.
quote:
Ja, volgens mij gaat het weer 347343737743723 graden wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:47 schreef Der_Mann het volgende:
werd godverdomme 7 uur al wakker omdat mijn balzak begon te zweten ofzo en kreeg er ontzettende jeuk op en was goed wakker na 5 minuten hard krabben
onmenselijke tijden
denken dat opso een meisje isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
zit je weer achter de jonge meiskes aan
jij hebt zeker helemaal niet geslapenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, volgens mij gaat het weer 347343737743723 graden worden
misschienquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt zeker helemaal niet geslapen
wat doe jij nou weer stoer joh rare pijpenkrulquote:
grgrquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga lekker ontbijten met een flink bord spaghetti weer, gr
met genoeg Parmezaanse kaas toch zeker?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:48 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga lekker ontbijten met een flink bord spaghetti weer, gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |