Ja, en ik val niet op negers.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat DP sowieso niet op mannen valt gok ik zo.
Omdat je geaardheid iets is dat genetisch bepaald is?quote:
Ja, en?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat je geaardheid iets is dat genetisch bepaald is?
Nou, en daarom is je geaardheid dus niet te vergelijken met een voorkeur qua uiterlijk.quote:
Ja dat is wat ik zeg. Dat verschil gaat voor iedereen op, ongeacht geaardheid en betekent niet dat je dan van iedereen een stijve moet krijgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef Etsu het volgende:
Dus omdat, in mijn geval, ik homo ben, zou ik gewoon van iedere man een stijve moeten krijgen.
Wat een rare redenatie.
zo ist wel denk ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef Etsu het volgende:
Dus omdat, in mijn geval, ik homo ben, zou ik gewoon van iedere man een stijve moeten krijgen.
Wat een rare redenatie.
Slaap lekker. Succes in het ziekenhuisquote:
waarom emogif je mij dan als ik zeg dat ik gewoon niet warm word van een neger?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zeg. Dat verschil gaat voor iedereen op, ongeacht geaardheid en betekent niet dat je dan van iedereen een stijve moet krijgen.
Nu iets van een maand of 2 dat ik uit de kliniek bent en in een beschermde woonvorm woon l. Eindelijk uit opname. Hier veel meer vrijheid. Maar wil wel zo snel mogelijk een einde huisje .quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben je hier juist hoor...ik zie je weinig meer..
hoe is het met dan? nog in instelling ? of op jezelf?
Dit is pas mijn eerste nacht.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoeveel nachten ben je al wakker?
dankjewelquote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
want jij bent knap en ik zou een indo nooit knap vinden
Omdat ik het nogal dom vind om zoiets te zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom emogif je mij dan als ik zeg dat ik gewoon niet warm word van een neger?
nou, ga jij lekker fappen op een dikke neger met dikke negertieten, ik hou het lekker bij blanke jongens.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 02:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik het nogal dom vind om zoiets te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |