tja, smaken verschillen...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:21 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja.....ik heb het opgeschreven..ga het morgen goed luisteren
ik ben van blues..blue grass..country..
maar soul..mwaah..
reggay is nog erger
Ja joh ik log ff mobiel in, merk dat er een rel gaande is, moest ook ff wat banwaardigs zeggen. 2cool4school zeg maar.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk deze man eens edgy zijn dan
das knapquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
ik haal jimmydeen en ettovanbelgie altijd door elkaar.
hoe dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
heb ik met jimmydean en ettoquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Allebei veel posts over muziek waar niemand op zit te wachten.quote:
ja bedoel diequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb ik met jimmydean en etto
Progrockquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef Thezappa het volgende:
[..]
dit is een kwart v wat ik leuk vind
eyy bbyquote:
ken ik echt niet...heb het opgeschreven..ik laat het je wetenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tja, smaken verschillen...
Freddie King dan?
elke keer banaanvraag als ik iets links post zekerquote:
geef iedereen ban die atheist isquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
elke keer banaanvraag als ik iets links post zeker
vind atheïst zo'n kuttermquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geef iedereen ban die atheist is
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben zo soeverein dat ik de bond voor soevereine mensen ook niet erken.
dat is iig niet iets dat misbruikt wordt door allerlei trieste kutkneusjes die graag religieuzen bashenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook kafir zeggen, dat moet jou meer liggen
oewwww harde dezequote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan ook kafir zeggen, dat moet jou meer liggen
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinnerenquote:
ik ken ook geen moslims die dat niet doenquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinneren
dus dat zou een beetje raar zijn
nee das mss ook wel zo iddquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ken ook geen moslims die dat niet doen
Met fedoraquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is iig niet iets dat misbruikt wordt door allerlei trieste kutkneusjes die graag religieuzen bashen
ja preciesquote:
ga je echt reageren?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik kan me de dag dat ik niets heb gedaan dat haram is niet herinneren
dus dat zou een beetje raar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |