twitter:Conflicts twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:04:07UPDATE: Explosions and gunfire reported at the American University in Kabul - @BNONews reageer retweet
twitter:CombatJourno twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:35:35Fighting ongoing inside American University in Kabul within a building on the left side of main entrance. reageer retweet
Doel je op bacha bazi?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het feit dat de Amerikanen het o.a. toestaan dat warlords in Afghanistan kleine kinderen mogen neuken valt niet echt goed bij de lokale bevolking gok ik.
Volgens mij was dat juist compleet verbannen onder Taliban. Iig heb ik gelezen dat de Amerikanen daar liever voor wegkijken om lokale leiders maar tevreden te houden.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Doel je op bacha bazi?
Dat vond in bepaalde regio's onder Taliban heerschap toch ook plaats?
Volgens mij niet alleen weggekeken, maar zelfs mede gefaciliteerd, daar berichtte Wikileaks een aantal jaar geleden toch over?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iig heb ik gelezen dat de Amerikanen daar liever voor wegkijken om lokale leiders maar tevreden te houden.
Dat kan kloppen. Ik had ook gelezen dat soldaten het moesten negeren van mensen bovenaf. Ze weten er dus gewoon van af.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef Hochwinter het volgende:
[..]
Volgens mij niet alleen weggekeken, maar zelfs mede gefaciliteerd, daar berichtte Wikileaks een aantal jaar geleden toch over?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |