abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164818188
De taliban laat weer van zich spreken:
Conflicts twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:04:07 UPDATE: Explosions and gunfire reported at the American University in Kabul - @BNONews reageer retweet
CombatJourno twitterde op woensdag 24-08-2016 om 17:35:35 Fighting ongoing inside American University in Kabul within a building on the left side of main entrance. reageer retweet

Er zouden naar verluidt vele studenten vast zitten.
pi_164818293
Taliban is al tijden een comeback aan het maken in Afghanistan. Vooral in het zuiden van Afghanistan beginnen ze machtig te worden.

Het feit dat de Amerikanen het o.a. toestaan dat warlords in Afghanistan kleine kinderen mogen neuken valt niet echt goed bij de lokale bevolking gok ik.
pi_164818509
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het feit dat de Amerikanen het o.a. toestaan dat warlords in Afghanistan kleine kinderen mogen neuken valt niet echt goed bij de lokale bevolking gok ik.
Doel je op bacha bazi?
Dat vond in bepaalde regio's onder Taliban heerschap toch ook plaats?
pi_164818527
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:16 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Doel je op bacha bazi?
Dat vond in bepaalde regio's onder Taliban heerschap toch ook plaats?
Volgens mij was dat juist compleet verbannen onder Taliban. Iig heb ik gelezen dat de Amerikanen daar liever voor wegkijken om lokale leiders maar tevreden te houden.
pi_164818671
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iig heb ik gelezen dat de Amerikanen daar liever voor wegkijken om lokale leiders maar tevreden te houden.
Volgens mij niet alleen weggekeken, maar zelfs mede gefaciliteerd, daar berichtte Wikileaks een aantal jaar geleden toch over?
pi_164818755
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:23 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Volgens mij niet alleen weggekeken, maar zelfs mede gefaciliteerd, daar berichtte Wikileaks een aantal jaar geleden toch over?
Dat kan kloppen. Ik had ook gelezen dat soldaten het moesten negeren van mensen bovenaf. Ze weten er dus gewoon van af.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 18:29:29 #7
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_164818809
De Taliban hadden ook de opiumproduktie zo goed als uitgeroeid. Het jaar na de inval was er alweer sprake van een recordoogst waarbij er veel in Iran bleef hangen, die waren daar ook niet heel gelukkig mee.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')