Wat een koning ben jij toch ook.quote:Op maandag 5 september 2016 19:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Anthonie!! geen vogeltjesdans.
jij niet.quote:Op maandag 5 september 2016 19:19 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat een koning ben jij toch ook.
Ik weet het.quote:
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...quote:Op maandag 5 september 2016 18:53 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Rot toch op iedereen weet dat ik de egte matthias24 bent.
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Maar goed, jij bent wel te dom om te poepen.
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Zeer zeker niet, ben je nog wel te dom om te poepen?quote:Op maandag 5 september 2016 19:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik ga je nu negeren.....vind je toch niet erg he?
ja ik had je privee massage gezien.quote:Op maandag 5 september 2016 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte Matthias24 had een UI, de nieuwe ook weer. Jij niet. Daarom val je door de mand...
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.quote:Op maandag 5 september 2016 19:23 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Onderdeel van mijn geniale meesterplan, DUH!
En? Wat vind je ervan?quote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja ik had je privee massage gezien.
Elf.quote:
Jouw mening, ik voel niet de behoefte om mezelf te onderscheiden van de rest. Ik ben speciaal genoeg zonder stom plaatjequote:Op maandag 5 september 2016 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen UI hebben is een zwaktebod, geen meesterplan. Zelfs mijn meest onbeduidende kloontje had onmiddellijk een UI.
Ik ben het meest goddelijke wezen wat ooit op deze aardkloot heeft rondgelopen. Vrouwen en mannen krijgen knikkende knieen als ze mij alleen al in de verte zien aan komen lopen. De sfeer de ambiance die om mij heen hangt alleen als genoeg om menig mens tot een hoogtepunt te laten komen. Je weet niet wat schoonheid is aangezien je mij nog nooit hebt aanschouwt, HOMO!quote:Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef BoneThugss het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 5 september 2016 19:27 schreef LionPopChoc het volgende:
Die van jou is echt lelijk
Jij bent pas lelijk, Henk.
Matthias???quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
Maar je vindt de UI dus niet leuk?quote:Op maandag 5 september 2016 22:14 schreef Anthonie24 het volgende:
wauw!wat een gezeligheid weer.
![]()
![]()
![]()
ik wist niet dat lionpopchoc zo grappig kon zijn. haaaaaa!
jawol.quote:Op maandag 5 september 2016 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar je vindt de UI dus niet leuk?
ja man ik zweer het je. ik ben het echt. maar ik ben me wachtwoord vergeten van matthias24. en ook het mailadres waar ik mijn acount aan heb gekoppeld. vandaar dat ik het nu maar ff moet doen met deze nieuwe naam. dus noem mij voortsaan maar.......... Anthonie24.quote:
wauw! lurkiequote:Op dinsdag 6 september 2016 08:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik kan het nog steeds niet geloven dat je echt terug bent. Word er gewoon emotioneel van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |