Eey vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:40 schreef Anthonie24 het volgende:
ik wou iets vervelends zegen maar ik denk dat ik me gewoon in ga houden......gewoon omdat dat dat het beste is om te doen.
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
eey, vogeltjesdans.quote:Op maandag 5 september 2016 18:42 schreef LionPopChoc het volgende:
aah wat sgattig jullie missen mij, heel erg boeient!
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopiequote:Op maandag 5 september 2016 18:43 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ja hoor!.....waar heb jij het nou weer over? LionPopChoc?
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Ey man je weet ik ben die egte egte! jij bent een goedkope kopie
Jij hebt feitelijk ook geen UI, natuurlijk.... Dat Vogeltjesdans-ding zorgt alleen maar voor verwarring. Het wordt tijd voor iets eigens.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.quote:Op maandag 5 september 2016 18:47 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
jij heb nog niet eens een UI. ga dat eerst maar eens een keer regelen he.
Dit soort tekstenquote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
eey, ga je op elf haten dan.quote:Op maandag 5 september 2016 18:48 schreef LionPopChoc het volgende:
[..]
Koop jij eens een bril ik zie overduidelijk een smiley 2 puntjes en een streepje is goed genoeg.
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!quote:Op maandag 5 september 2016 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
Het wordt wat verwarrend allemaal.
Ik geloof je wel hoor. Maar die UI....quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
luister ik was de gebruiker van matthias!!!!! ik ben het oke!
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
jullie moeten mij echt gelofen ik ben het oke!!!!
Wat lieg jij?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
er is verder niks verwarends aan.,. echt waar ik zweer het ik was de persoon achter dat matthias24 acount oke.... maar ik heet in het echt geen matthias en ook geen Anthonie. dat heb ik gewoon zelf verzonnen en de reden dat ik nu een ander acount heb is omdat ik mijn huidige wachtwoord ben vergeten en ook het mail adres waar mijn FOK! acount aan gekoppeld was.
Wat doe jij stoer?quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
eey, ga je op elf haten dan.
hijs mijn homie
Op jou, zeer goede grap.quote:
Je oogt wat mad.quote:Op maandag 5 september 2016 18:49 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
Die gast is echt te dom om te poepen.quote:Op maandag 5 september 2016 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik verwijs je graag naar deze topicreeks: Topicreeks: De UI-politie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |