Halfjaar geleden contract ontbonden bij een vage Turkse club, sindsdien niks meerquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie dat Reis nog prikte tegen Petrolul, speelt die nog.
Vergeet je wel dat kwalificatiepotjes vaak in de voorbereiding zijn en poulefase midden in het seizoenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Vitesse heeft 1 van zn 8 europese wedstrijd in de laatste jaren gewonnen.
Dat zal veel beloven als ze meer tegen clubs loten van niveau Southampton
Dit geldt net zo goed voor de tegenstanders.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vergeet je wel dat kwalificatiepotjes vaak in de voorbereiding zijn en poulefase midden in het seizoen
Feyenoord deed het ook beter in de poule dan als ze nog kwalificatie moesten spelen
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als dat het excuus moet zijn, dan zegt het genoeg over hoe veel je er als club te zoeken heeft.
Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is.quote:
Hoezo, weinig slaap nodig tochquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 4-5 uur weer wakker.
Wat doe ik mezelf aan.
Klopt.quote:
Dat zal wel ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Maar op een dreumes passen kost meer energie dan op jezelf passen.
dagdagquote:Op woensdag 24 augustus 2016 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus nu maar slapen en hopen dat mevrouw doorslaapt.
Gngn
ik ben er wel blij. Alleen het scherm reageert soms niet helemaal goedquote:Op woensdag 24 augustus 2016 13:30 schreef Tjacka het volgende:
Mortaxx als je dit ziet. Ik twijfel om de Xiaomi MI5 te gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |