HALLOquote:
Ja, lekker.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HALLO. Hoe gaat het? Ben je je lessen al aan het voorplannen of kun je nog gewoon genieten van laatste daagjes? Of zijn scholen hier alweer begonnen?
![]()
ohhh, jammerrr. Fijne vakantie gehad?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lekker.
Ik ben al weer een week aan het werk hoor.
Eerste week had ik al klaar liggen qua werk. Moet nog wel even kijken voor woensdag en donderdag, maar komt wel goed.
Heb vanmiddag lekker even een dutje gedaan op de bank. Heerlijk.
Ja hoor, heb genoten.quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, jammerrr. Fijne vakantie gehad?![]()
Dutje is nice. Ik ben nog aan het nagenieten van vakantie en tegelijkertijd blij met thuis zijn
![]()
Dan moet het wel een leuke jongen zijn.quote:
Sfeermakertje, maar zo onverwachtssssss. Vind nog steeds zo gekquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, heb genoten.
[..]
Dan moet het wel een leuke jongen zijn.
Waarom vind je het gek?quote:Op maandag 29 augustus 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sfeermakertje, maar zo onverwachtssssss. Vind nog steeds zo gek![]()
Picknicken, kanoën, naar een pannenkoekenhuis wandelen en daar een hapje etenquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Wat kun je allemaal buiten doen als leuke date?
terrasquote:Op maandag 29 augustus 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
Wat kun je allemaal buiten doen als leuke date?
Gewoon zo onverwachts, en ja weenie. Ik deed echt 0 mijn best om leuk te zijn.quote:
Misschien kickt hij daar wel op. Of vond hij het schattig.quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik had 'm vier keer ondergekwijld in de bus HOAOAOA![]()
![]()
![]()
Ja denk wel schattigquote:Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kickt hij daar wel op. Of vond hij het schattig.
Je weet het niet.
Hij heeft in ieder geval voldoende tijd gehad om je van dichtbij te bestuderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |