Dit is mijn eigen versiequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DIe klinkt al een stuk beter dan je eigen versie. Zonder de ui dan
Ik probeer mijn neefje wel eens voor te lezen maar die boekjes zijn fucking saaiquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word namelijk wat flauw van boeken over de zon, de maan en dieren
Serieus? Daar zat veel meer troep op toch? Met 5 verschillende sausenquote:
Ze wordt nu ook al voorgelezen elke dag hoor.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hoe jonger hoe beter. Kind steekt er altijd wat van op.
Mijn vader las vroeger Snuf de hond, maar dat is wat te protestant voor jou denk ikquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze wordt nu ook al voorgelezen elke dag hoor.
Maar moet leuk blijven
Mijn zusje is dol op boeken waar je ook interactief iets kan horen of voelenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer mijn neefje wel eens voor te lezen maar die boekjes zijn fucking saai
En hij stopt ze toch liever in zijn mond
Uh nee?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Daar zat veel meer troep op toch? Met 5 verschillende sausen
of gewoon koude krokettenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 00:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon voor dat je gaat werken al iets klaar maken
en dan opwarmen
komt geen vrouw bij kijken
Je kan ook gewoon zelf een verhaal vertellen, dat vond ik altijd leuker toen mijn moeder dat verzon.quote:
die zijn wel leuk jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje is dol op boeken waar je ook interactief iets kan horen of voelen
daarom bierquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn spa verslaving begint wat prijzig te worden. Net flesje gehaald bij tankstation. 2 euro en 10 cent
Dat is bijna vijf gulden
Koop gewoon citroenen en pleur die in je water.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn spa verslaving begint wat prijzig te worden. Net flesje gehaald bij tankstation. 2 euro en 10 cent
Dat is bijna vijf gulden
weet je wat een gedoequote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop gewoon citroenen en pleur die in je water.
jij bent echt oudquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:20 schreef Mortaxx het volgende:
Dat is bijna vijf gulden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |