Dat zeg ik dan ook niet Hans.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
restaurant eten is niet perse gezonder
tenzij je vega shit bestelt
nu ben je er welquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier heb je wel goede gezonde alternatieven.
Niet goedkoop verder.
Ik smeer de smac wel ongegeneerd in m`n haar danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel wat onbeleefd zijn als je bij mij uitgenodigd bent om te eten en dat je dan gewoon maar eten gaat bestellen.
je weet best dat ik geen hans heetquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook niet Hans.
Reageer niet zo serieus
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?quote:
interesseert me geen zakquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik dronk vanavond te veel bier.
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat vind je theologisch gezien van de uitspraak "Christ had to go into our sins, so as to fix them from within"?
Ja graag, had het al een keer eerder gevraagd maar toen was je er niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind reageer ik hier op, op het moment dat het niet 12 uur snachts is.
Ging over goedkoper toch.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je weet best dat ik geen hans heet![]()
oh dacht dat je dat met gezonder eten bedoelde
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaanquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
1quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Met welke leeftijd zou je kinderen kunnen voorlezen uit goede kwaliteits kinderboeken
geef eens voorbeeld van die kinderboekenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn zusje slaapt al uren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou Kafka als audioboek doen voor het slapen gaan
DIe klinkt al een stuk beter dan je eigen versie. Zonder de ui danquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kaas, bacon, ui, satésaus, aioli, peper en zout
goddelijk
roald dahl bijvoorbeeldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geef eens voorbeeld van die kinderboeken
je kan sowieso al vroeg beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |