Huilend in het stadion na verliespartijen zit er niet meer bij?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik kom er steeds meer achter dat ik altijd vooral van voetbal heb gehouden omdat ik de binding die en club kan geven kon waarderen.
Dat wordt wel steeds minder.
Op moment niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huilend in het stadion na verliespartijen zit er niet meer bij?
Ik ook wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan vooral winsten goed relativeren.
Al vind ik dat opportune altijd wel schattig, bij voetbalfans.
Op Ajax Netwerk vullen ze al Sneijder in de opstelling in.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net als al die figuren die lopen te schreeuwen om al die oude heldenElk seizoen zitten er wel paar bij die echt bloedserieus zijn dat ze Salomon Kalou terugwillen.
Echt, ik zou van Persie niet eens meer willenmoet je ermee
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
En bij een klassieker leeft het dan weer even heel erg omdat je dan weer wat van die wedstrijdspanning mee krijgt. En dan gaat het weer weg.
Die was lekker zeg, ik heb immers jaren in een stadion gezeten waar je er weer kansloos afging.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoen
Toen jij 40-45 keer kankerjoden ging schreeuwen hier![]()
Ik dacht toen 100 procent datg je dronken wasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die was lekker zeg, ik heb immers jaren in een stadion gezeten waar je er weer kansloos afging.
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee warenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het bij bekertje tegen Ajax nog wel heel erg vorig seizoen
Toen jij 40-45 keer kankerjoden ging schreeuwen hier![]()
Iedereen die regelmatig bij klassiekers is geweest, aan welke kant dan ook, is zo blij.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee waren
eindelijk eens gewonnen van de grote broer
Ik erkende wel dat ik het echt uitschreeuwde van blijdschap jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
was best schattig hoe al die Feyenoorders zo blij daarmee waren
eindelijk eens gewonnen van de grote broer
Mwahquote:
Nooit bij supporters die nog in stadions zijn geweest met uitsupporters.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah
Denk dat eht bij Ajax meer opluchting is dat ze niet af zijn gegaan
Je bedoelt als Feyenoorder voor Ajax vice versa?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Het zijn ook nooit die mensen die kunnen juichen voor ajax/feyenoord.
Ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bedoelt als Feyenoorder voor Ajax vice versa?
snap de euforie wel in de laatste minuut, daar niet van.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen die regelmatig bij klassiekers is geweest, aan welke kant dan ook, is zo blij.
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Dat zal ik nooit begrijpen.
Ik nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.
Dit heb ik ook jaquote:Op woensdag 24 augustus 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Europees gezien juich ik voor elke Nederlandse club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |