Dat zal het zijn! Dank!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:37 schreef LurkJeRot het volgende:
Volgens mij liegen ze. Of het was een zwaar geheime operatie.
http://www.oozo.nl/hulpdiensten/castricum
Nee, ik denk in dit geval eerder een undercover actie om de grootste drugsbaron van Nederland op te pakken. Iedereen in het wereldje weet dat hij op dinsdag altijd koffie gaat drinken in de stationsrestauratie van Castricum.quote:
Die gast van 't Wijnboerke?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Nee, ik denk in dit geval eerder een undercover actie om de grootste drugsbaron van Nederland op te pakken. Iedereen in het wereldje weet dat hij op dinsdag altijd koffie gaat drinken in de stationsrestauratie van Castricum.
Zakenlunch idd.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:46 schreef LurkJeRot het volgende:
Nee, ik denk in dit geval eerder een undercover actie om de grootste drugsbaron van Nederland op te pakken. Iedereen in het wereldje weet dat hij op dinsdag altijd koffie gaat drinken in de stationsrestauratie van Castricum.
Castricum is wel een van de grootste doorgesnoven gemeente van Nederland.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |