Ja, over anderhalf week trouwen he, dus drukdrukdrukdruk.quote:
volgende week maandagquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoi etsu
wanneer begint je studie
Ik vind pretparken echt heel kut.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgende week maandag
zaterdag naar six flags
Dankjewel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind pretparken echt heel kut.
Toch veel plezier.
Spannend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, over anderhalf week trouwen he, dus drukdrukdrukdruk.
En morgen komt mijn zusje 2 nachtjes logeren, dat is ook wel leuk. Maar ook vermoeiend.
dankjequote:
Een noeste arbeider. Zo ziet de staat het graag.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dankje
en fokkie is aan het werk tegenwoordig opeens geen tijd meer voor fok! zeker pff
Ekte loonslaaf gewordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een noeste arbeider. Zo ziet de staat het graag.
Wat las ik nou in het hoe voel je je nu topic trouwens?quote:
Oh dat, dat is niks relationeels ofzoquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat las ik nou in het hoe voel je je nu topic trouwens?
Dacht toch even dat je je paarsgepunte liefdesspeer in een ontplofte zee anemoon had weten te planten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat, dat is niks relationeels ofzoGeen zin om erover uit te wijden
even gezochtquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat las ik nou in het hoe voel je je nu topic trouwens?
Zullen wij elke ochtend gaan melden hoe goed ons leven is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
even gezocht
en geklikt
wat een depressief topic
quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen wij elke ochtend gaan melden hoe goed ons leven is.
Helaas helaasquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht toch even dat je je paarsgepunte liefdesspeer in een ontplofte zee anemoon had weten te planten.
Maar fair enough.
Nog blij met je werk?
Zijn er nog mogelijkheden om te groeien binnen zo'n bedrijf?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helaas helaas
Ja prima hoor, leuke collegas en zulks dus dat is allemaal wel primaSalaris is niet je van het. maar oke. Moet het er maar mee doen
Jewel, je kan trainer worden, of teamleider. Meeste die hogerop raken zijn ook eerst gewoon begonnen als adviseur, maar of dat nou m`n ambitie is, denk het nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er nog mogelijkheden om te groeien binnen zo'n bedrijf?
Op de dag dat ze er nieuwe lakens op gaat doen krijg ik dat vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik eet niet graag in bed
walgelijk
Waar ligt je ambitie dan wel?quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jewel, je kan trainer worden, of teamleider. Meeste die hogerop raken zijn ook eerst gewoon begonnen als adviseur, maar of dat nou m`n ambitie is, denk het niet
Gisteravond jacuzzitje gezeten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de dag dat ze er nieuwe lakens op gaat doen krijg ik dat vaak.
Vriendingodin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |