Nice.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gisteravond jacuzzitje gezeten.
Lekker was dat wel.
Zou wel nemen als ik ga verhuizenquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.
Lifegoals wel, zo een ding thuis hebben.
Goeie vraagquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar ligt je ambitie dan wel?
Ik vond dat gedrag van Karsdorp niet zo erg trouwens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Nu heb ik werk-technisch gezien sowieso weinig ambitie moet ik zeggen
Wel erg overdreven allemaal hoorquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond dat gedrag van Karsdorp niet zo erg trouwens.
Hollywood Undeadgoden waren ook op Lowlandsquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Broederliefde op lowlands.
al die blanke kutstudentes die naar broederliefde gaan hahahahaha
Dat is ook een kutpubliek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hollywood Undeadgoden waren ook op Lowlands
Nu heb ik het idee dat het Lowlands publiek sowieso `ietsjes'te links voor jou isquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dat publiek van broederliefde op lowlands zou broederliefde normaal met een grote boog ontwijken en nu lekker gek doen op lowlands.
walgelijk
Vooral dat nep links.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu heb ik het idee dat het Lowlands publiek sowieso `ietsjes'te links voor jou is
Vorig jaar gingen ze allemaal tats zetten voor het goeie doel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral dat nep links.
Links lullen, rechts vullen en van het kapitalisme genieten.
Wat zijn het toch een stel nuttige mensen voor de maatschappij he.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen ze allemaal tats zetten voor het goeie doel.
Ik vraag me altijd af hoe erg het slag volk verschilt met andere festivalsquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zijn het toch een stel nuttige mensen voor de maatschappij he.
Ik denk dat de metalfestivals van LR qua volk beter zullen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe erg het slag volk verschilt met andere festivals
Dat is dan alleen nog kuttere muziekquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de metalfestivals van LR qua volk beter zullen zijn.
Ik heb nog geen charity ook dus dat scheeltquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Denk dat ik weddenschap wel win fokkie
ik welquote:Op maandag 22 augustus 2016 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog geen charity ook dus dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |